Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 494, 495, 496 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 15:29, 08 Mar 2017    Temat postu:

Do tego palnik Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikas




Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 17:21, 08 Mar 2017    Temat postu:

Panowie da się jakoś ustawić TPS bez tego specjalnego kabelka za ~35$ ? przed sezonem rozbierałem przepustnicę, niby było zaznaczone miejsce jak złożyć ale po złożeniu moto zdecydowanie gorzej odpala. Nie chcę kręcić na oślep mam miernik ale nie bardzo wiem gdzie i jak go wpiąć. Czytałem gdzieś też do wydechu FMF takiego jak mam warto zmienić TPS ponieważ mogą pojawiać się trudności z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Jakieś pomysły jak to ustawić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 18:15, 08 Mar 2017    Temat postu:

mikas napisał:
Panowie da się jakoś ustawić TPS bez tego specjalnego kabelka za ~35$ ? przed sezonem rozbierałem przepustnicę, niby było zaznaczone miejsce jak złożyć ale po złożeniu moto zdecydowanie gorzej odpala. Nie chcę kręcić na oślep mam miernik ale nie bardzo wiem gdzie i jak go wpiąć. Czytałem gdzieś też do wydechu FMF takiego jak mam warto zmienić TPS ponieważ mogą pojawiać się trudności z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Jakieś pomysły jak to ustawić?



z kolegą @krycha852 przerabialiśmy temat :

w/g diagramu do tps idą żółty , niebieski i czarny




wkłuwasz się w czarny i żółty, ustawiasz 0.6 i musi działać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikas




Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 19:03, 08 Mar 2017    Temat postu:

dzięki KristofSX

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 20:02, 08 Mar 2017    Temat postu:

hej pod jaka wage jest sprezyna 80/250

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Śro 21:59, 08 Mar 2017    Temat postu:

Doradźcie proszę, mam XC 300 2016, zawias 4CS, jeżdżę tylko enduro w lesie, przesiadłem się z pływającej jak stary tapczan Bety RR 300 i jest za twardo. Nie wiem jeszcze jakie mam w nim sprężyny ale Krywult stwierdził, że nie za dużo pomoże wymiana samych sprężyn i zaproponował wkłady do tego zawiasu za 1kzł + robota i części serwisowe. Mam zagwozdke, czy robić taki tunning tego 4CS'a czy może lepiej poszukać używanej jedno lub dwukomorówki, tylko nie bardzo wiem z czego podejdzie do mnie, czy to standard jakiś 48mm ?

a może to mi podjedzie i zrobić w tym setting enduro ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Śro 22:04, 08 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Śro 23:33, 08 Mar 2017    Temat postu:

Hmmmmmmm może głupie pytanie ale jeżeli nie mam takiej mocy jaka powinna mieć seta to czym może być to spowodowane oprócz cylka tłoku zaworu wydechowego wgniecenia dyfka i gaznika. Cos jeszcze wpływa ? Bo widzę ze nie ma takeij jakeij powinien i chyba zaczne od regulacji zaworu pozniej gaznik i nie wiem co zrobić jeszcze O.o

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 23:53, 08 Mar 2017    Temat postu:

MiSzorSX napisał:
Hmmmmmmm może głupie pytanie ale jeżeli nie mam takiej mocy jaka powinna mieć seta to czym może być to spowodowane oprócz cylka tłoku zaworu wydechowego wgniecenia dyfka i gaznika. Cos jeszcze wpływa ? Bo widzę ze nie ma takeij jakeij powinien i chyba zaczne od regulacji zaworu pozniej gaznik i nie wiem co zrobić jeszcze O.o

zaolejony wydech


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 7:13, 09 Mar 2017    Temat postu:

Cisnienie w kolach Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aarek1414




Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 8:44, 09 Mar 2017    Temat postu:

Wie ktoś, albo może sprawdzić czy ten dyfuzor
[link widoczny dla zalogowanych]
podejdzie do Husaberga 300 2013? Numer nabity na moim to 548.05.107.00 37/13


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 10:04, 09 Mar 2017    Temat postu:

MiSzorSX napisał:
Hmmmmmmm może głupie pytanie ale jeżeli nie mam takiej mocy jaka powinna mieć seta to czym może być to spowodowane oprócz cylka tłoku zaworu wydechowego wgniecenia dyfka i gaznika. Cos jeszcze wpływa ? Bo widzę ze nie ma takeij jakeij powinien i chyba zaczne od regulacji zaworu pozniej gaznik i nie wiem co zrobić jeszcze O.o

Zacząłbym od gaźnika. Te sprzęty mają dwa razy mniej mocy jak są rozregulowane, szczególnie na niskich i średnich obrotach.
Zawór musiałby być źle złożony, żeby zabierał moc,warto sprawdzić


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Czw 10:04, 09 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:15, 09 Mar 2017    Temat postu:

Dwukomorówka z WP jest bardzo dobra, łatwo modyfikowalna i jest dużo części tuningowych. Ohlins też jest fajną sprawą tylko w nim musisz się wstrzelić w dobre ustawienia. Za dobrze wykonany setting tego Ohlinsa musisz wyłożyć około 2tyś. Setting wykonaj gdzieś po za granicami Polski niestety u nas "tjunerzy" to większości partacze. Miałem do czynienia z kilkoma i niestety zawsze coś było spieprzone.


racesupport napisał:
Doradźcie proszę, mam XC 300 2016, zawias 4CS, jeżdżę tylko enduro w lesie, przesiadłem się z pływającej jak stary tapczan Bety RR 300 i jest za twardo. Nie wiem jeszcze jakie mam w nim sprężyny ale Krywult stwierdził, że nie za dużo pomoże wymiana samych sprężyn i zaproponował wkłady do tego zawiasu za 1kzł + robota i części serwisowe. Mam zagwozdke, czy robić taki tunning tego 4CS'a czy może lepiej poszukać używanej jedno lub dwukomorówki, tylko nie bardzo wiem z czego podejdzie do mnie, czy to standard jakiś 48mm ?

a może to mi podjedzie i zrobić w tym setting enduro ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Czw 13:30, 09 Mar 2017    Temat postu:

Ok dzięki za odp. Spróbuję jeszcze pokombinować z moim 4CS, dzisiaj zajrzałem do środka... I ku mojemu zdziwieniu tam gdzie rebound spring 4.4 dł 470mm, strona comp spring 5.2 dł 463mm, to tak się praktykuje? Średnia 4.8n dobrze licze? Twardo jak fix... Ja ważę 93 w ubraniu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Czw 14:08, 09 Mar 2017    Temat postu:

Z cisnieniem musze sprawdzić koniecznie hehe Very Happy Zawór sam składałem i jest dobrze. Dyfuzor nie ma nawet prawie 1 mm nagaru jedyne co to wgniotka ale dawałem na forum to niby dużo nie zabiera. Będzie cieplej to gażnik sprawdzę. Dzięki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:15, 09 Mar 2017    Temat postu:

Powinieneś mieć w obu lagach takie same sprężyny. Pod swoją wagę 4,6NM.
racesupport napisał:
Ok dzięki za odp. Spróbuję jeszcze pokombinować z moim 4CS, dzisiaj zajrzałem do środka... I ku mojemu zdziwieniu tam gdzie rebound spring 4.4 dł 470mm, strona comp spring 5.2 dł 463mm, to tak się praktykuje? Średnia 4.8n dobrze licze? Twardo jak fix... Ja ważę 93 w ubraniu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 494, 495, 496 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 495 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin