|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 15:29, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Do tego palnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 17:21, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie da się jakoś ustawić TPS bez tego specjalnego kabelka za ~35$ ? przed sezonem rozbierałem przepustnicę, niby było zaznaczone miejsce jak złożyć ale po złożeniu moto zdecydowanie gorzej odpala. Nie chcę kręcić na oślep mam miernik ale nie bardzo wiem gdzie i jak go wpiąć. Czytałem gdzieś też do wydechu FMF takiego jak mam warto zmienić TPS ponieważ mogą pojawiać się trudności z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Jakieś pomysły jak to ustawić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 18:15, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
mikas napisał: | Panowie da się jakoś ustawić TPS bez tego specjalnego kabelka za ~35$ ? przed sezonem rozbierałem przepustnicę, niby było zaznaczone miejsce jak złożyć ale po złożeniu moto zdecydowanie gorzej odpala. Nie chcę kręcić na oślep mam miernik ale nie bardzo wiem gdzie i jak go wpiąć. Czytałem gdzieś też do wydechu FMF takiego jak mam warto zmienić TPS ponieważ mogą pojawiać się trudności z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Jakieś pomysły jak to ustawić? |
z kolegą @krycha852 przerabialiśmy temat :
w/g diagramu do tps idą żółty , niebieski i czarny
wkłuwasz się w czarny i żółty, ustawiasz 0.6 i musi działać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 19:03, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
dzięki KristofSX
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 20:02, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
hej pod jaka wage jest sprezyna 80/250
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Śro 21:59, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Doradźcie proszę, mam XC 300 2016, zawias 4CS, jeżdżę tylko enduro w lesie, przesiadłem się z pływającej jak stary tapczan Bety RR 300 i jest za twardo. Nie wiem jeszcze jakie mam w nim sprężyny ale Krywult stwierdził, że nie za dużo pomoże wymiana samych sprężyn i zaproponował wkłady do tego zawiasu za 1kzł + robota i części serwisowe. Mam zagwozdke, czy robić taki tunning tego 4CS'a czy może lepiej poszukać używanej jedno lub dwukomorówki, tylko nie bardzo wiem z czego podejdzie do mnie, czy to standard jakiś 48mm ?
a może to mi podjedzie i zrobić w tym setting enduro ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Śro 22:04, 08 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Śro 23:33, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Hmmmmmmm może głupie pytanie ale jeżeli nie mam takiej mocy jaka powinna mieć seta to czym może być to spowodowane oprócz cylka tłoku zaworu wydechowego wgniecenia dyfka i gaznika. Cos jeszcze wpływa ? Bo widzę ze nie ma takeij jakeij powinien i chyba zaczne od regulacji zaworu pozniej gaznik i nie wiem co zrobić jeszcze O.o
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 23:53, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
MiSzorSX napisał: | Hmmmmmmm może głupie pytanie ale jeżeli nie mam takiej mocy jaka powinna mieć seta to czym może być to spowodowane oprócz cylka tłoku zaworu wydechowego wgniecenia dyfka i gaznika. Cos jeszcze wpływa ? Bo widzę ze nie ma takeij jakeij powinien i chyba zaczne od regulacji zaworu pozniej gaznik i nie wiem co zrobić jeszcze O.o |
zaolejony wydech
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 7:13, 09 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Cisnienie w kolach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 8:44, 09 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wie ktoś, albo może sprawdzić czy ten dyfuzor
[link widoczny dla zalogowanych]
podejdzie do Husaberga 300 2013? Numer nabity na moim to 548.05.107.00 37/13
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 10:04, 09 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
MiSzorSX napisał: | Hmmmmmmm może głupie pytanie ale jeżeli nie mam takiej mocy jaka powinna mieć seta to czym może być to spowodowane oprócz cylka tłoku zaworu wydechowego wgniecenia dyfka i gaznika. Cos jeszcze wpływa ? Bo widzę ze nie ma takeij jakeij powinien i chyba zaczne od regulacji zaworu pozniej gaznik i nie wiem co zrobić jeszcze O.o |
Zacząłbym od gaźnika. Te sprzęty mają dwa razy mniej mocy jak są rozregulowane, szczególnie na niskich i średnich obrotach.
Zawór musiałby być źle złożony, żeby zabierał moc,warto sprawdzić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Czw 10:04, 09 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:15, 09 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dwukomorówka z WP jest bardzo dobra, łatwo modyfikowalna i jest dużo części tuningowych. Ohlins też jest fajną sprawą tylko w nim musisz się wstrzelić w dobre ustawienia. Za dobrze wykonany setting tego Ohlinsa musisz wyłożyć około 2tyś. Setting wykonaj gdzieś po za granicami Polski niestety u nas "tjunerzy" to większości partacze. Miałem do czynienia z kilkoma i niestety zawsze coś było spieprzone.
racesupport napisał: | Doradźcie proszę, mam XC 300 2016, zawias 4CS, jeżdżę tylko enduro w lesie, przesiadłem się z pływającej jak stary tapczan Bety RR 300 i jest za twardo. Nie wiem jeszcze jakie mam w nim sprężyny ale Krywult stwierdził, że nie za dużo pomoże wymiana samych sprężyn i zaproponował wkłady do tego zawiasu za 1kzł + robota i części serwisowe. Mam zagwozdke, czy robić taki tunning tego 4CS'a czy może lepiej poszukać używanej jedno lub dwukomorówki, tylko nie bardzo wiem z czego podejdzie do mnie, czy to standard jakiś 48mm ?
a może to mi podjedzie i zrobić w tym setting enduro ?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Czw 13:30, 09 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki za odp. Spróbuję jeszcze pokombinować z moim 4CS, dzisiaj zajrzałem do środka... I ku mojemu zdziwieniu tam gdzie rebound spring 4.4 dł 470mm, strona comp spring 5.2 dł 463mm, to tak się praktykuje? Średnia 4.8n dobrze licze? Twardo jak fix... Ja ważę 93 w ubraniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Czw 14:08, 09 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Z cisnieniem musze sprawdzić koniecznie hehe Zawór sam składałem i jest dobrze. Dyfuzor nie ma nawet prawie 1 mm nagaru jedyne co to wgniotka ale dawałem na forum to niby dużo nie zabiera. Będzie cieplej to gażnik sprawdzę. Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:15, 09 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Powinieneś mieć w obu lagach takie same sprężyny. Pod swoją wagę 4,6NM.
racesupport napisał: | Ok dzięki za odp. Spróbuję jeszcze pokombinować z moim 4CS, dzisiaj zajrzałem do środka... I ku mojemu zdziwieniu tam gdzie rebound spring 4.4 dł 470mm, strona comp spring 5.2 dł 463mm, to tak się praktykuje? Średnia 4.8n dobrze licze? Twardo jak fix... Ja ważę 93 w ubraniu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|