Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 495, 496, 497 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:28, 09 Mar 2017    Temat postu:

Niezłe jaja, że masz różne sprężyny w obydwu lagach..

Co do doboru sprężyn:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DjLeonn




Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SJZ

PostWysłany: Pią 8:21, 10 Mar 2017    Temat postu:

Panowie jak zrobić płyn do montażu tublissa?, macie jakieś sprawdzone receptury?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 9:34, 10 Mar 2017    Temat postu:

DjLeonn napisał:
Panowie jak zrobić płyn do montażu tublissa?, macie jakieś sprawdzone receptury?

trochę ludwika trochę wody - ile dokładnie to nie wiem - ale tak żeby sie pieniło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 10:05, 10 Mar 2017    Temat postu:

Ja biore mydlo z biedronki w plynie i tak z 1/4 mydla okolo generalnie duzo. Reszta woda i to mi sie najlepiej spisuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:21, 10 Mar 2017    Temat postu:

jest problem , mianowicie majonez pojawia się sporo w chłodnicy w KTM 450 exc 16r 16 model. wymieniłem uszczelke pod chłodnicą i simering na pompie wody , i ciągle to samo , co może byc jeszcze przyczyną ??
czy uszczelka pod cylindrem może być przyczyną??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czlowiekwidmo dnia Pią 15:50, 10 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Pią 17:12, 10 Mar 2017    Temat postu:

uszczelka pod głowicą niestety najbardziej prawdopodobne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:46, 10 Mar 2017    Temat postu:

mcx napisał:
uszczelka pod głowicą niestety najbardziej prawdopodobne...


tak zmieniłem ją na nową oem i dalej to samo się dzieje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 19:05, 10 Mar 2017    Temat postu:

Jeszcze może być jakieś pęknięcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:32, 10 Mar 2017    Temat postu:

właśnie ale co pęka coś w głowicy >? czy coś w cylku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 19:35, 10 Mar 2017    Temat postu:

raczej jak juz to głowica. cylindra samego z siebie peknietego nie widziałem. jak juz to po kontakcie z urywającą sie korbą itp ;d

tak czy siak mozna by rozebrac uszczelki wymienić. nie bedzie to jakiś porażający koszt. przy okazji głowice wizualnie mozna obejrzec. jak nie miała jakiegoś dzwona to mała szansa ze jest pęknieta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donrecool




Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:48, 10 Mar 2017    Temat postu:

Siemanko. Pacjent ktm 200 exc 2001 rok. Jakie dysze i iglice mam mieć w gaźniku. W manualu pisze że 45 NOZG i 180, dzisiaj natomiast rozebrałem gaźnik i patrze że mam 40 N85E i 175. Opłaca sie zmieniać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:16, 10 Mar 2017    Temat postu:

masz mieć takie zeby moto poprawnie pracowało

jakbys miał nówke sztuke to praktycznie wrzucasz zalecane dysze i juz cie nic nie obchodzi

jak masz stare moto ( a masz) albo jakies zmieniane wydechy itp. dane serwisowe to są dane wyjsciowe dopiero pod regulacje.

nikt ci nie powie co masz wsadzić - bo równie dobrze moze masz dobrze ustawiony. jak nie umiesz ocenic - oddaj do mechanika. a jak umiesz to podreguluj zeby poprawić to co niedomaga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Sob 16:25, 11 Mar 2017    Temat postu:

Panowie jeśli mam wkręconą śrubę bez podkładki od blokady gmp to czy zawsze na kole zębatym będą równo znaki do ustawienia rozrządu? Na starym łańcuszku się nie zgrywało wiadomo był wyciągnięty ale na nowym wszystko się pokrywa tylko wałek ma krzywki bardziej do góry. Podczas zakładania pokrywy głowicy nie dochodziła bo dwa zawory są delikatnie podparte czy to normalne? Ustawiłem według serwisówki wszystko ale słyszałem że krzywki mają być bardziej do dołu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 16:33, 11 Mar 2017    Temat postu:

nie ma bardziej do dołu albo bardziej do góry. pewnie masz wałek obrócony o 180 stopni. jak sie składa rozrząd to dół blokujesz srubą, krzywki chyba maja byc do góry skierowane.

serwisówke poczytaj, ona mówi że dekompresator ma byc w górze przy spinaniu rozrządu

2 sprawa - jak ustawiasz znaki, to lekko sobie palcem wcisnij slizg ( przez otwór od napinacza) i wtedy idealnie sie ustawi poziomo wałek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Sob 16:50, 11 Mar 2017    Temat postu:

Bartek tak zrobiłem zakręciłem śrubę i na znakach z deko do góry tak jak na obrazku z serwisówki spinałem rozrząd. Wałka nie ściągałem żeby był obrócony, ale nie podobały mi się te podparte zawory. Na napinaczu po tej operacji zostało 7 ząbków

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 495, 496, 497 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 496 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin