|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:28, 09 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Niezłe jaja, że masz różne sprężyny w obydwu lagach..
Co do doboru sprężyn:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DjLeonn
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SJZ
|
Wysłany: Pią 8:21, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie jak zrobić płyn do montażu tublissa?, macie jakieś sprawdzone receptury?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 9:34, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
DjLeonn napisał: | Panowie jak zrobić płyn do montażu tublissa?, macie jakieś sprawdzone receptury? |
trochę ludwika trochę wody - ile dokładnie to nie wiem - ale tak żeby sie pieniło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 10:05, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ja biore mydlo z biedronki w plynie i tak z 1/4 mydla okolo generalnie duzo. Reszta woda i to mi sie najlepiej spisuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:21, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
jest problem , mianowicie majonez pojawia się sporo w chłodnicy w KTM 450 exc 16r 16 model. wymieniłem uszczelke pod chłodnicą i simering na pompie wody , i ciągle to samo , co może byc jeszcze przyczyną ??
czy uszczelka pod cylindrem może być przyczyną??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czlowiekwidmo dnia Pią 15:50, 10 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Pią 17:12, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
uszczelka pod głowicą niestety najbardziej prawdopodobne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:46, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
mcx napisał: | uszczelka pod głowicą niestety najbardziej prawdopodobne... |
tak zmieniłem ją na nową oem i dalej to samo się dzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 19:05, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jeszcze może być jakieś pęknięcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:32, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
właśnie ale co pęka coś w głowicy >? czy coś w cylku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 19:35, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
raczej jak juz to głowica. cylindra samego z siebie peknietego nie widziałem. jak juz to po kontakcie z urywającą sie korbą itp ;d
tak czy siak mozna by rozebrac uszczelki wymienić. nie bedzie to jakiś porażający koszt. przy okazji głowice wizualnie mozna obejrzec. jak nie miała jakiegoś dzwona to mała szansa ze jest pęknieta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donrecool
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:48, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Siemanko. Pacjent ktm 200 exc 2001 rok. Jakie dysze i iglice mam mieć w gaźniku. W manualu pisze że 45 NOZG i 180, dzisiaj natomiast rozebrałem gaźnik i patrze że mam 40 N85E i 175. Opłaca sie zmieniać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:16, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
masz mieć takie zeby moto poprawnie pracowało
jakbys miał nówke sztuke to praktycznie wrzucasz zalecane dysze i juz cie nic nie obchodzi
jak masz stare moto ( a masz) albo jakies zmieniane wydechy itp. dane serwisowe to są dane wyjsciowe dopiero pod regulacje.
nikt ci nie powie co masz wsadzić - bo równie dobrze moze masz dobrze ustawiony. jak nie umiesz ocenic - oddaj do mechanika. a jak umiesz to podreguluj zeby poprawić to co niedomaga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kristofpro
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Sob 16:25, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie jeśli mam wkręconą śrubę bez podkładki od blokady gmp to czy zawsze na kole zębatym będą równo znaki do ustawienia rozrządu? Na starym łańcuszku się nie zgrywało wiadomo był wyciągnięty ale na nowym wszystko się pokrywa tylko wałek ma krzywki bardziej do góry. Podczas zakładania pokrywy głowicy nie dochodziła bo dwa zawory są delikatnie podparte czy to normalne? Ustawiłem według serwisówki wszystko ale słyszałem że krzywki mają być bardziej do dołu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:33, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
nie ma bardziej do dołu albo bardziej do góry. pewnie masz wałek obrócony o 180 stopni. jak sie składa rozrząd to dół blokujesz srubą, krzywki chyba maja byc do góry skierowane.
serwisówke poczytaj, ona mówi że dekompresator ma byc w górze przy spinaniu rozrządu
2 sprawa - jak ustawiasz znaki, to lekko sobie palcem wcisnij slizg ( przez otwór od napinacza) i wtedy idealnie sie ustawi poziomo wałek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kristofpro
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Sob 16:50, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Bartek tak zrobiłem zakręciłem śrubę i na znakach z deko do góry tak jak na obrazku z serwisówki spinałem rozrząd. Wałka nie ściągałem żeby był obrócony, ale nie podobały mi się te podparte zawory. Na napinaczu po tej operacji zostało 7 ząbków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|