|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:51, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
ale potem jak pokrywke zakładasz to normalne że zawory mogą byc podparte. robisz obrót jeden wałem i juz podparte nie bedą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kristofpro
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Sob 17:10, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | ale potem jak pokrywke zakładasz to normalne że zawory mogą byc podparte. robisz obrót jeden wałem i juz podparte nie bedą |
Tego potrzebowałem, po prostu myślałem na wyjściowym ustawieniu rozrządu nic ma nie być podparte. Czyli teraz do ustawienia zaworów znowu blokada śrubą gmp i będę musiał poluźnić te zawory na odpowiednie luzy dobrze myslę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 17:42, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
tak, chociaz tak w zasadzie to obojętne w którym GMP sie zepnie rozrząd, bo wałek poziomo i tak i tak bedzie ( czy krzywkami do góry czy do dołu) to i tak bedą kropki poziomo i wtedy wał ustawiony sruba w GMP i jest ok.
ale do ustawien tak wychodzi że trzeba złozyc głowice i zakręcic wałem - chociaz to też i tak trzeba by zrobic, że po złozeniu zakręcic wałem kilka obrotów - zeby sie wszystko ułozyło i wtedy regulować luzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomi 87
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Nie 2:12, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Duke 690 2011 , po chwili jazdy wyświetla mi błąd 45 czyli ;
Lambda sensor heater cylinder 1, sensor 1 - short circuit to ground or open circuit
Lambda sensor heater cylinder 1, sensor 1 - input signal too high
Co mam z tą sądą lambda zrobić? Wymienić? Miał już ktoś kiedyś taki problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-krasnik
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:28, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Witam. Kolega zakupił kilka lat temu prawie nowe moto w Niemczech. Nie było Ono zarejestrowane. Dostał od właściciela Brief, świadectwo homologacji o podpisał z nim umowę ale przezornie nie wpisał daty.
Teraz kolega chciałby zarejestrować moto. Pyta mnie jak to zrobić. Możecie mi to po kolei wytłumaczyć a ja mu przekażę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:39, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
najlepiej niech idzie do wydziału komunikacji i podpyta - z doswiadczenia wiem że co wydział to potrafią cos innego wymysleć.
normalnie powinien wpisac date zakupu - ona nie ma znaczenia w WK, i normalnie rejestrować jak kazdy sprowadzany pojazd. skoro ma komplet dokumentów to nie problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 22:40, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jak papiery są w porządku to robisz tłumaczenia, robisz przegląd motocykla i idziesz do wydziału komunikacji. Wypełniasz tam potrzebne papierki, robisz opłaty około 180zł. Dostajesz tymczasowy dowód (tzw. miękki) i blachę, idziesz najlepiej w tym samym dniu ubezpieczyc i za 2-3 tygodnie razem z papierkiem od ubezpieczenia odbierasz stały dowód.
Rejestrowałem sam miesiąc temu motocykl który był wyrejestrowany w Austrii w 2010roku i nie było problemu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomokat dnia Nie 22:43, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-krasnik
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 5:52, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Właśnie moto nie było jeszcze rejestrowane ani w Polsce ani za granicą. Myślałem że ma to znaczenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 7:05, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Nie ma wiekszego znaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yahoo
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PO
|
Wysłany: Pon 7:57, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Heja.
Przy wczorajszej profilaktycznej, cosezonowej rozbiórce pomp hamulcowych i sprzęgłowej zauważyłem, że mam popękane te gumowe mieszki osłaniające tłoczek pod klamką. Zna ktoś jakieś sensowne zamienniki?
Rocznik 2008, pompy brembo.
pozdrówki
yahoo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pon 8:18, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Tomi 87 napisał: | Duke 690 2011 , po chwili jazdy wyświetla mi błąd 45 czyli ;
Lambda sensor heater cylinder 1, sensor 1 - short circuit to ground or open circuit
Lambda sensor heater cylinder 1, sensor 1 - input signal too high
Co mam z tą sądą lambda zrobić? Wymienić? Miał już ktoś kiedyś taki problem? |
To jest tylko grzałka sondy lambda, nie przejmował bym się tym na Twoim miejscu, w samochodach padają bardzo często. Sama sonda po osiągnieciu temp roboczej działa poprawnie. Jedyny minus że wyświetlać będzie błąd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomi 87
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Pon 10:08, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
racesupport napisał: | Tomi 87 napisał: | Duke 690 2011 , po chwili jazdy wyświetla mi błąd 45 czyli ;
Lambda sensor heater cylinder 1, sensor 1 - short circuit to ground or open circuit
Lambda sensor heater cylinder 1, sensor 1 - input signal too high
Co mam z tą sądą lambda zrobić? Wymienić? Miał już ktoś kiedyś taki problem? |
To jest tylko grzałka sondy lambda, nie przejmował bym się tym na Twoim miejscu, w samochodach padają bardzo często. Sama sonda po osiągnieciu temp roboczej działa poprawnie. Jedyny minus że wyświetlać będzie błąd. |
Skoro tak to mnie uspokoiłeś, dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 20:09, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
yahoo napisał: | Heja.
Przy wczorajszej profilaktycznej, cosezonowej rozbiórce pomp hamulcowych i sprzęgłowej zauważyłem, że mam popękane te gumowe mieszki osłaniające tłoczek pod klamką. Zna ktoś jakieś sensowne zamienniki?
Rocznik 2008, pompy brembo.
pozdrówki
yahoo |
Zamienników brak. Poszukaj w serwisie TM (Niemcy), rok temu kupowałem do pompy sprzęgła z magury i wychodzily połowe taniej jak u nas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-krasnik
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:23, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 a co rozumiesz przez komplet dokumentów w sytuacji gdy moto zostało sprowadzone z Niemiec i nie było jeszcze rejestrowane ani w Polsce ani w niemcowni. Z dokumentów jest:
- Duży brief bez żadnych pieczątek
- świadectwo homologacji
- Umowa sprzedaży
- chyba faktura z salonu.
Te papierki starczą?
Potrzebny jest jeszcze przegląd?
Trzeba iść do skarbówki?
Trzeba iść do urzędu celnego?
Może coś jeszcze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:24, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
mówie ci idź ( czy tam kolega) do wydziału komunikacji to ci fachowo i konkretnie na wszystko odpowiedzą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|