|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 11:16, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
niby tak.. tylko zalezy od czego sie dętka niszczy, zwykle sie przeciera, albo wyszczypuje, ew ociera o np szprychy jak nie są docięte i sie ten pasek osłaniajacy przetrze. moim zdaniem pomysł troche na minus, bo to co ma pracowac to bedzie pracowało i sie wycierało, druga sprawa to dodatkowa masa,
słyszałem o patencie smarowania dętki smarem żeby własnie sie nie przecierała tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:58, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ja całą wewnętrzną część felgi oklejam silikonową taśmą
ostatnia dętka padła mi przez zabierak w którym metalowa część przetarła się przez gume i przetarła też dętke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 22:45, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Normalnie to detki zakłada się z talkiem ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 22:48, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
własnie najgorzej zakłądac na sucho. kwestia tylko czy z talkiem czy ze smarem. sporo zawodników zamiast talku własnie smaruje, zwłaszcza do enduro gdzie maja niskie cisnienie w oponkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawcios
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice krakowa
|
Wysłany: Śro 22:56, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
u mnie mam założoną grubą dętkę, na feldze "zbrojona" taśma klejąca (przód) albo stara, rozcięta dętka 17'' naciągnięta na felgę, dętkę traktuje talkiem - o smarowaniu pierwsze słyszę . Do tego zrobiłem w feldze otwór na dodatkowego trzymaka. I tak latam na ciśnieniu 0,4-0,6 atm. w zależności od terenu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:52, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ja smaruję smarem dętkę. zdaje egzamin nieraz jeździłem bez powietrza i nic sien ei dzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Czw 19:13, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Smarowanie smarem:
http://www.youtube.com/watch?v=n6roPN4QoAs
Nawet tłumaczy do czego dobry jest talk
Dodatkowo nie stosuję nakrętki na wentyl, aby miał on możliwość ruchu.
Można też sprawić sobie coś zwanego Tubliss.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Czw 19:14, 21 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:04, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
noo tubliss fajna sprawa lepsze od mussa i dętki, za cene troche nawet chyba nizsza niz nowe mussy. wiec niezła opcja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pon 20:01, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś wie ile kosztuje "stopa zawiasu" lub "przegub" kopniaka (czy jak to się nazywa - dolny element kopniaka z wielowypustem). Mam takowy odsprzedać koledze, anie wiem ile kosztuje i nigdzie nie mogę znaleźć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Wto 18:03, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Witam witam.
Kupiłem sobie nóżkę do kata. Zestawik z 2 sprężynkami: [link widoczny dla zalogowanych]
I nie wiem w jaki sposób zamontować tą krótką sprężynkę, czy w sposób jaki jest na tym zdjęciu?:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:11, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
grzegorzszw napisał: | Czy ktoś wie ile kosztuje "stopa zawiasu" lub "przegub" kopniaka (czy jak to się nazywa - dolny element kopniaka z wielowypustem). Mam takowy odsprzedać koledze, anie wiem ile kosztuje i nigdzie nie mogę znaleźć. |
Za nowy płaciłem ok 200 zł. Dokładnie już nie pamiętam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 9:27, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
kzq napisał: | Witam witam.
Kupiłem sobie nóżkę do kata. Zestawik z 2 sprężynkami: [link widoczny dla zalogowanych]
I nie wiem w jaki sposób zamontować tą krótką sprężynkę, czy w sposób jaki jest na tym zdjęciu?:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Sprężynkę o mniejszej średnicy wsuń do wewnątrz tej większej i zaczep je w sposób jakbyś miał jedną sprężynę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:28, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Witam! W moim exc 125, ssanie trzeba cały czas trzymac, w DT miałem tak że jak wziąłem je do góry to zostawało. W ktm ma tak być czy coś jest nie tak? Ssanie działa poprawnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Śro 19:37, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
masz wyślizganą powierzchnię guma/sztanga ssania, chcesz dobry patent ? Kup czarną opaskę zaciskową taką małą i ściągnij, ssanie zostaje u góry.
POZDRO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|