|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:01, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
bmxre - ja wymieniłem tylko opcje, równie dobrze moze byc zuzyta korba po 100 godzinach po prostu sprawdż w jakim stanie to wszystko u ciebie jest
miszor - a po co zdławiać ? róznica nie jest tak ogromna. SX jest mocniejszy bo nie ma ciezkiego koła magnesowego, wiec wyżej sie moze kręcić. tłok tez to zmienia, dodatkowo jest inna głowica, jest wiekszy stopien spręzania. czasem inny moduł itp itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 21:22, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
MiSzorSX napisał: | Taka rozkmina mnie wzieła. Da się zdłąwic exc 200 żeby był mniej wiecej mocy do sety ? Bo dół ma lepszy i to sie przydaje a za ponad 10 k płacić drugi raz to chyba sie nie opłaca ? I z jakeigo powodu sx jest mocneijszy ? Tłok jednopiersieniowy przłożenia co jeszcze ? |
125 EXC/SX - głowica (niektóre roczniki mają identyczne), wał z wypełniaczami, wydech (inny kształt dyfuzora i długość końcówki/tłumika), moduł zapłonowy, inne przełożenia w skrzyni (3. albo 4. są identyczne), inne koło magnesowe i uzwojenia, gaźnik i dysze, czasami w niektórych rocznikach cylindry miały inne oznaczenie (chyba przy zmianie "budy" ale nie jestem pewny w 100%, przeważnie są takie same). Nie wiem czy sprężynka w zaworze wydechowym nie ma różnej twardości.
Tłok seryjnie jest identyczny (produkowany przez vertexa, 2 pierścienie, 2 selekcje).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Śro 21:27, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Yhym czyli z waszych wpowiedzy wynika że bardzo dużego skoku w mocy nie am bo seta cross vs. enduro 200. Tylko roczniki teżż skosk bo 00 a minimum 07 hehe.
Zobacze jeszcze jak to jeżdzi bo kusi sete tak w 70 % ogarniam wiec myśle że sobie tym krokiem nie zaszkdze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 22:04, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Koledzy co może być przyczyną ciężkiego odpalania ciepłego moto? Założony nowy tłok, łańcuszek rozrządu, zawory wyregulowane, nowa świeca, obroty ustawione. Jak był nowy to palił na dotyk teraz muszę trochę pokręcić i najlepiej odpala jak dodam minimalnie gazu. Kolejne zawody w sezonie wystartowałem jako ostatni:( Bawiłem się TPS ale zarówno jak mam ustawiony fabrycznie na 0,58 czy jak dam 0,62 odpala tak samo kiepsko. Jak wyciągnę ssanie to pali od strzała. Gdzie szukać przyczyny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:07, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
mikas napisał: | Koledzy co może być przyczyną ciężkiego odpalania ciepłego moto? Założony nowy tłok, łańcuszek rozrządu, zawory wyregulowane, nowa świeca, obroty ustawione. Jak był nowy to palił na dotyk teraz muszę trochę pokręcić i najlepiej odpala jak dodam minimalnie gazu. Kolejne zawody w sezonie wystartowałem jako ostatni:( Bawiłem się TPS ale zarówno jak mam ustawiony fabrycznie na 0,58 czy jak dam 0,62 odpala tak samo kiepsko. Jak wyciągnę ssanie to pali od strzała. Gdzie szukać przyczyny? | Jaki motocykl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 7:26, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
EXC450 '15
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mikas dnia Pią 7:27, 31 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:20, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wymień profilaktycznie mały filtr paliwa na szybkozłączce. Sam wtrysk warto potraktować myjką ultradźwiękową.
Zrób test, przed odpaleniem cyknij starter aby pompa nabiła ciśnienie i dopiero próbuj odpalać.
Z kopniaka też słabo pali?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 8:31, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Filterek wymieniam regularnie, przed odpaleniem zawsze wzbudzam pompę, z kopniaka też pali kiepsko. Ten wtrysk to gdzieś do jakiegoś specjalistycznego warsztatu oddać czy byle gdzie tam gdzie mają myjkę ultradźwiękową. ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 11:34, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Warto dac tam gdzie potem moga go sprawdzic. Jak chcesz to pisz pw moge pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bravo_83
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Sob 19:30, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Siema. Mam problem z hamulcem z przodu. Wymieniłem przewody tłoczki,gumki. Odpowietrzyłem i było dobrze. Po tyg. hamulec zerowy a tłoczki stoją. Pompa pompuje (widać na wężyku przy odpowietrzaniu) ale tłoczki stoją. Czy to może być wina pompy?? Ze podciśnieniem przepuszcza ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 19:49, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
bravo_83 napisał: | Siema. Mam problem z hamulcem z przodu. Wymieniłem przewody tłoczki,gumki. Odpowietrzyłem i było dobrze. Po tyg. hamulec zerowy a tłoczki stoją. Pompa pompuje (widać na wężyku przy odpowietrzaniu) ale tłoczki stoją. Czy to może być wina pompy?? Ze podciśnieniem przepuszcza ? |
pompa na górze puszcza ciśnienie, kup zestaw naprawczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bravo_83
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Sob 20:27, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | bravo_83 napisał: | Siema. Mam problem z hamulcem z przodu. Wymieniłem przewody tłoczki,gumki. Odpowietrzyłem i było dobrze. Po tyg. hamulec zerowy a tłoczki stoją. Pompa pompuje (widać na wężyku przy odpowietrzaniu) ale tłoczki stoją. Czy to może być wina pompy?? Ze podciśnieniem przepuszcza ? |
pompa na górze puszcza ciśnienie, kup zestaw naprawczy |
A czy jest możliwe,że mechanik zamontował zestaw naprawczy góry, a on sie zepsuł ?? Bo mi się wydaję, żę nie zamontował tylko odpowietrzył.(a mówił ze zamontował)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:32, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
hmm szczerze nie widziałem jeszcze w ktmie tak zwalonej pompy żeby całkiem nic nie pompowała - co prawda pewnie z 80% pomp kilkuletnich juz ma mniejsza wydajnośc niż nówka sztuka. ale bez przesady, żeby sie tłoczki nie ruszały to raczej dziwne. zwykle jak juz pompka ma np wżery, czy poszarpane gumki, to zahamować potrafi, ale klamka "wpada" i trzeba podpompowywać co chwile zeby załapała cisnienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bravo_83
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Sob 20:40, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | hmm szczerze nie widziałem jeszcze w ktmie tak zwalonej pompy żeby całkiem nic nie pompowała - co prawda pewnie z 80% pomp kilkuletnich juz ma mniejsza wydajnośc niż nówka sztuka. ale bez przesady, żeby sie tłoczki nie ruszały to raczej dziwne. zwykle jak juz pompka ma np wżery, czy poszarpane gumki, to zahamować potrafi, ale klamka "wpada" i trzeba podpompowywać co chwile zeby załapała cisnienie. |
Mi sie wydaję ze pompa poprostu klękła. Pompuje,ale podciśnieniem przepuszcza. I teraz pytanie, czy kupić zestaw naprawczy, czy może to już definitywny koniec pompy.... Znalazłem nówkę pompę na OLX ,ale od 2014 . Ja mam moto z 2004, bedzie to pasowało ?? I cena 650 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 6:42, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
bedzie pasowała
ale ja bym na pewno nie wymieniał - tak jak pisałem jeszcze takiej pompy nie widziałem. najpierw rozbierz zobacz jak to wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|