|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 12:32, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Witam, mam zagwostke, niedawno rozebrałem silnik a konkretnie gore w celu rutynowego serwisu, po złożeniu wszystkiego zacza dymic na biało na zimnym silniku zgaduje ze to plyn chłodniczy, bo spaliny maja strzasznie nieprzyjemny zapach.... Myslalem ze to uszczelka pod głowice jakas wadliwa wiec wymieniełem na nowa tez oryginalna i to samo dymi na zimnym, po rozebraniu czarny mazisty nagar na tłoku i w kanale wylotowym. Nie bardzo wiem czego to moze byc przyczyna, głowica byla planowana gniazda frezowane, nowe uszczelniacze zaworowe, cylinder honowany, nowy tłok ori, czy to moze byc peknieta glowica? choziaz przed remontem bylo wszytko ok...sam juz zgłupiałem bo nie wiem co to moze byc
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bravo_83
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Nie 18:07, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Witam. Wymieniłem zestawy naprawcze hamulca dołu i góry ,oraz przewód . Hamulca nie było,ale jak zamieniłem przewody (nowy na stary) wszystko działa. Czy to możliwe ,że sklep zle dobrał przewód? Przewody HELI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 18:19, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
gość - ciezko powiedziec. generalnie powinno byc wszystko ok. z odpowiednim momentem dokręcasz głowice ? mozna by ją zrzucic i oddać komus na test szczelnosci
bravo - nie słyszałem o złych przewodach jeszcze. to tylko rurka i koncówki tym bardziej że firma jakastam znana powiedzmy. a nie u mietka co w garazu młotkiem sklepuje koncówki... wycieku nie było rozumiem na starym ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bravo_83
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Nie 18:26, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | gość - ciezko powiedziec. generalnie powinno byc wszystko ok. z odpowiednim momentem dokręcasz głowice ? mozna by ją zrzucic i oddać komus na test szczelnosci
bravo - nie słyszałem o złych przewodach jeszcze. to tylko rurka i koncówki tym bardziej że firma jakastam znana powiedzmy. a nie u mietka co w garazu młotkiem sklepuje koncówki... wycieku nie było rozumiem na starym ? |
Stary przewód był i jest dobry. Zajechane były tłoczki i gumki. Nowy przewód wogóle nie dało sie odpowietrzyć. Na starym bez problemu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nickjakijestkazdywidzi
Dołączył: 09 Kwi 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Nie 18:36, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Witam,
Czy do ktma exc 450 z 2003 roku mogę wsadzić akumulator YAUSA YTX7A-BS 6Ah (prąd rozruchu 105A)? Do tej pory był JMT 4Ah.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 18:40, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
bravo - no własnie tutaj ciekawe co jest przyczyna takiego stanu rzeczy. jedyny problem jaki widze to jakies kiepskie koncówki które maja jakies miejsca gdzie mogąsie utrzymywać pęcherzyki powietrza. wtedy przy wcisneciu hamulca, spręzasz ten gaz a nie wyciskasz tłoczki. ale szczerze nigdy czegos takiego nie widziałem.
nickjakijestkazdywidzi - jezeli rozmiarem podpasuje to mozesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 19:24, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Orientuje się ktoś czy tłumiki do 2t się różnią mocowaniem w nowszych rocznikach? Ja mam 2008 i nie wiem czy od 2012 w górę podejdzie? Na przykład taki tłumik:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bravo_83
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Nie 20:04, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | bravo - no własnie tutaj ciekawe co jest przyczyna takiego stanu rzeczy. jedyny problem jaki widze to jakies kiepskie koncówki które maja jakies miejsca gdzie mogąsie utrzymywać pęcherzyki powietrza. wtedy przy wcisneciu hamulca, spręzasz ten gaz a nie wyciskasz tłoczki. ale szczerze nigdy czegos takiego nie widziałem.
nickjakijestkazdywidzi - jezeli rozmiarem podpasuje to mozesz |
Przewody Heli mają ranty z obu stron w środku,a stare przewody nie i tam jest chyba problem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 20:21, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
henio - wszystko dokrecałem z odpowiednim momentem i na krzyż 40nm a potem 50 nm tak jak jest napisane w ksiaszce i miejsce styku uszczelki dokładnie odtłuściłem. Jak sie sprawdza szczelnosc głowicy? i kogo polecasz w celu wykonanie tej ze szczelnosci?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:30, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
musisz podzwonic popytac do speców którzy zajmuja sie naprawą głowiic autoszlify itp. najlepiej w okolicy bo wysyłkowo to bedziesz czekał i czekał aż dojdzie, wróci... itp itd. sporo firm ma taka usługe. podzwon i popytaj. sam nikogo nie polecam bo szczerze mówiac nie znam i nigdy nie korzystałem z tej usługi.
szczelnosc sprawdzają przykręcjaac głowice do chyba kawałka akrylu. na szczelnie, i podają cisnienie, pewnie przez otwór swiecy czy cos. i pod wodą widać gdzie ucieka cisnienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Pon 19:48, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ludzie dzisiaj regulowałem moto i jest problem. Niby go fajnie wyregulowałem jest spora róznica ale śrubka od mieszanki mi nie dział O.o Prakycznie nie reaguje. Nigdy jeszcze z takim cfzymś sie nei spotkałem. Minimalne zmiany. Zastanawiam się co to czy iglica za wysoko i za dużo plaiwa czy co bo jak zakręce to gaznie czyli lewgeo powetrza niema
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:17, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
czyli jak zakręcisz i gaśnie to jednak srubka działa
wykręc ją z 1,5 obrotów, i ustaw obroty niskie druga srubka tak niskie jak to mozliwe - tak prawie jakby miała zgasnąc.
i wtedy kreć, im nizsze obroty tym lepiej bedzie czuć reakcje na kręcenie. 2 sprawa kręcac jest pewna bezwładnosc, skręc np pół obrotu i odczekaj kilka sekund az sie unormuje.
tez jest tak że jak nie reaguje to moze byc problem z czystoscia gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Pon 21:00, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
No włąsnie wczoraj czyściłe m i dzisiaj go regulwoałęm. Stał na prostym filtr szyścutki dzisiaj ząłożony nasączony. Reaguje ale naprawde nic nie czuć . WEiem jak sie reguluje i robiłem to nie raz z sukcesem ale to miałęm 1 obrót i przesunołem na 3 i zaczął dymić (co jest oczywiste) ale obroty no ledwo co :/ dodam jutro filmik. Bo niby chodzi spoko ale jestem ciekaw. Spróbjhe tez z iglicą moze dostaje tyle ile nie powinienen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 10:00, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Witam,rozmawiałem z właścicielem exc 250 2t 2012r o remoncie który przeprowadził i wyszło z tego że przy pierwszej zmianie tłoka około 130 mth założył znowu nowy tłok VERTEX selekcji A bo różnica była mała,tak mu doradzali fachowcy i nie było potrzeby zakładania selekcji B.Przelatał po remoncie około 40 mth i chce sprzedać.Mówi że wszystko jest ok.Gaźnik też ustawiał u fachowców żeby mogł pyrkać sobie na średnich obrotach i żeby mu mniej palił bo wcześniej był smokiem.Nie jest w stanie powiedzieć jaka jest sprężynka bo nie wie gdzie to sprawdzić,a chodzi wszystko dobrze więc się tyum nie interesował.Co wy myślicie o tej zmianie tłoka i ponownej selekcji A.Na co zwrócić też szczególną uwagę przy oględzinach.
Dziękuję i Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|