|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 16:53, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Gadboy napisał: | Hejo Panowie , moze ktos ma manuala do silnika exc 300 2t 2016 eu
Mialem takiego wczesniej do 4t i moglem sam duzo rozebrac i zlozyc .
U KristofaSx tylko znalazlem ogulny taki jak dostalem z motorem a chce na czesci rozebrac gaznik zeby profilaktycznie poczyscic a to moj piereszy gaznik 2t wiec nie chce czegos pominac przy skladaniu rownierz z momentami tak aby czegos nie skrecic za mocno. |
ja mam oczywiście,
sciągnąłeś service repair manual ?
strona od 201 do 210
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Śro 17:14, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Hmmm panowie szukałem tych stroi i nic ciekawego nie wynalazłem. Jedyne takie coś lae nie wiem czy to się do czegokolwiek nadaje. I jak ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Śro 18:01, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
KristofSx, sciagnolem z 2013 xc300 ale nie wiem czy ten xc300 to taki sam jak exc 300 z 2016?
Tak czy inaczej dziekuje za dostep do serwisowek😉
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziku
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:31, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Na szybkiego - da się wyjąć silnik RFS z ramy bez zdejmowania głowicy? Już się z godzinę męczę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Śro 21:58, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Da się, robiłem to kilkanaście razy. Można to zrobić tylko w lewą stronę ( w stronę pompy płynu chłodzącego )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 6:33, 04 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
ja to chyba w kazdą wyjmowałem ;D jedynie sciągałem sobie ta magistrale olejową żeby w razie co jej nie uszkodzić, i chyba dekielki sciągałem żeby łatwiej było manewrowac. jeszcze chyba kopka mi czasem przeszkadzała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 12:45, 04 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
MiSzorSX napisał: | Hmmm panowie szukałem tych stroi i nic ciekawego nie wynalazłem. Jedyne takie coś lae nie wiem czy to się do czegokolwiek nadaje. I jak ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Te z 24mx powinny być ok. Jeżeli na kolanie jest naturalna skóra to reszta materiału też powinna byc dobra. Od siebie nie polecam kupować białych ciuchów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Czw 15:56, 04 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jak to jest możliwe : oddałem cylinder do regeneracji nicasilem, wrócił wszystko ok, mechanior zakłada cylindder głowice zalewa płynem i powódź z pod głowicy. Uprzedzę pytanie, przed ''regeneracją'' zero wycieku z tego miejsca, co teraz zrobić, reklamacja? planowanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 16:42, 04 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze to ustal przyczynę wycieku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Czw 17:05, 04 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
no głowica z cylkiem skręcone na uszczelce oryginalnej, leci płyn na zewnątrz, bez odpalenia silnika. Ewidentnie jakby nie spasowana głowica z cylindrem , a przed było wszystko ok, dzwoniłem do firmy wykonującej, twierdzą że niemożliwe bo czyszczony chemicznie nie szkiełkowany poza powłoką, nie chce robić narazie dymu , dlatego najpierw pytam, ale chyba jutro po pracy przejadę się te 80 km osobiście
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brylu dnia Czw 17:09, 04 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukAs
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:39, 04 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Przy składaniu silnika ukręciłem górną śrubę od magistrali olejowej. Jest to dokładnie BANJO BOLT M8X1 58038029000.
Dostałem taką śrubę w hurtowni, ale różnica polega na tym, że śruba, którą kupiłem ma dwa otwory wlotowe na olej, a ori ma 3. Mierzyłem otwory i ori ma 3 wloty po 3mm, wylot 4mm, a ta druga 2 wloty po 3mm i wylot też 4mm. Suma tych otworów jest i tak większa od wylotu więc nie powinno zaburzyć przepłytu oleju, ale nie wiem jakie ciśnienie tam panuje i czy taka będzie dobra.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LukAs dnia Czw 17:41, 04 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 18:58, 04 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
brylu napisał: | no głowica z cylkiem skręcone na uszczelce oryginalnej, leci płyn na zewnątrz, bez odpalenia silnika. Ewidentnie jakby nie spasowana głowica z cylindrem , a przed było wszystko ok, dzwoniłem do firmy wykonującej, twierdzą że niemożliwe bo czyszczony chemicznie nie szkiełkowany poza powłoką, nie chce robić narazie dymu , dlatego najpierw pytam, ale chyba jutro po pracy przejadę się te 80 km osobiście |
Rozumiem, że opcji źle złożone/ pęknięta głowica/ niewłaściwa uszczelka (ew. źle wykonana) nie bierzesz pod uwagę.
Tak jak pisałem wcześniej, zlokalizuj najpierw ten wyciek, a skoro leje się bez odpalania to nie powinieneś mieć z tym najmniejszego problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:18, 04 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
tez bym zaczał od lokalizacji wycieku, zdejmij głowice, zobacz jak wyglada uszczelka czy cos jej nie uszkodziło mechanicznie przy dokręcaniu, zarzuć jakis liniał na cylider i głowica mniej wiecej sprawdzic czy są równe.
LUKAS - co do sruby zakładaj smiało, ta jedna to jest tylko przepływowa, druga z opisem 100 jest podbijająca cisnienie. i tej nie mozesz miec "dowolnej" tylko musi byc kalibrowana. wiec ogólnie to ta z napisem 100 jest mniejsza wiec jak przejdzie przez tamtą to spokojnie przez tą nową też
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukAs
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:19, 04 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
No i właśnie o to mi chodziło. Nie pyłem pewny czy te dziurki wlotowe nie budują ciśnienia. Dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:22, 04 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Siema, czujnik prędkościomierza bez dokładania magnesu ma mieć zwarte czy rozwarte piny? [exc 06]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcino dnia Czw 22:23, 04 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|