|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:23, 02 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Koledzy potrzebuje pomocy w tym tygodniu w brata ktm sx 450 z 2004r wymieniłem tlok został założony wossner i teraz po złożeniu i przejechaniu się moto się gotuje jest tak ze jak jeździ się wolno bez gwałtownego dawania gazu to będzie jeździć i nic mu nie będzie a jak tylko doda się raptownie gas to od razu wyrzuca wodę ktoś ma jakieś pomysły co to może być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 19:36, 02 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Uszczelka pod głowica mogła paść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:45, 02 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
tez na to bym stawiał. mozna zrobic troche taki test - wezykiem od odprowadzenia płynu z chłodnicy ( ten przy korku ) nabic mozna np spręzarkączy pompka 1.5-1.6 bara powiedzmy, i najlepiej manometrem sprawdzac czy cisnienie stoi czy spada. jak jest nieszczelnosc bedzie spadało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 3:18, 03 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
a czy przypadkiem jak by poszła uszczelka pod głowica to woda z olejem by się nie zmieszaly?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Pon 16:07, 03 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Potrzebuje pomocy. W wałku zmiany biegów przekręciła mi się śruba w połowie i próbowałem najpierw wiertłami coraz to większą dziurę a później gwintownikiem. Już prawię kończyłem gdy tu nagle gwintownik pękł i trzyma się jak zaspawany. Ani to wykręcić ani wywiercić co zrobić?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 17:13, 03 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
MiSzorSX napisał: | Potrzebuje pomocy. W wałku zmiany biegów przekręciła mi się śruba w połowie i próbowałem najpierw wiertłami coraz to większą dziurę a później gwintownikiem. Już prawię kończyłem gdy tu nagle gwintownik pękł i trzyma się jak zaspawany. Ani to wykręcić ani wywiercić co zrobić?! |
Przyspawaj nakrętkę i odkręć jak śrubę z łebkiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Pon 17:56, 03 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
W ty problem że ejst on około 1 cm w środku nic nie wystaje zewnątrz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 18:03, 03 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
MiSzorSX napisał: | W ty problem że ejst on około 1 cm w środku nic nie wystaje zewnątrz |
W takim wypadku przyspawać byłoby ekstremalnie ciężko.
Jedyne sensowne wyjście jakie widzę, to wyjąć silnik z ramy i dać w dużą wiertarkę stołową, wycentrować i rozwiercać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:41, 03 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
nie ma co wyciagac silnika, mozna zdjąc prawa pokrywe sprzegła i ten mechanizm sobie wyjdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Pon 19:01, 03 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
po internecie szukałem że ludzie pukali w to wykruszając mozolna praca ale niby owocna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:16, 03 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
próbuj... łatwo nie bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 21:52, 03 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | nie ma co wyciagac silnika, mozna zdjąc prawa pokrywe sprzegła i ten mechanizm sobie wyjdzie |
W takim wypadku nic innego nie ma sensu jak wyjąć element i oddać do tokarza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Platinum
Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:56, 05 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś się orientuje co oznaczają, czy w ogóle jakieś znaczenie mają literki AB przy rozmiarze 168 na dyszy głównej? (AB168)
[link widoczny dla zalogowanych]
Na innych dyszach nie widzę oznaczenia "AB", tylko taką ala "gwiazdkę"
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkie dysze, które są na zdjęciach pochodzą z zestawu JDJetting JDHQ12 do gaźnika KEIHIN PWK 36S AG12 Husqvarna TE 250 2016r., z tym, że tylko ta 168 ma oznaczenie AB.
Orientuje się ktoś czy te literki mają jakieś znaczenie, bo jak widać ukręciła mi się dysza, stąd moje pytanie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Platinum dnia Śro 22:12, 05 Lip 2017, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 7:14, 06 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Gwiazdka to oznaczenie producenta keihn.
AB nie pomogę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 7:29, 06 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
tak ta gwiazka to keihin
AB to inna firma po prostu, gdzies wyczytałem w necie że rózne podfirmy to robią itd... generalnie nie bardzo jest sie czym przejmowac. tez nie raz takie widziałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|