Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 528, 529, 530 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makiGS




Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lesko

PostWysłany: Czw 16:08, 06 Lip 2017    Temat postu:

dzisiaj doszedłem do wymiany łożysk w tylnim kole zastanawiają mnie dystanse czy czas je też wymienić czy jeszcze spokojnie można je założyć
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 16:13, 06 Lip 2017    Temat postu:

trochę przytarte, teoretycznie lepiej zmieniać wszystko to nie trzeba później co 15mth łożysk wybijać, na nowym zestawie pociągniesz 50-60

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Platinum




Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:19, 06 Lip 2017    Temat postu:

Testował ktoś z Was klocki firmy Moto-Master NITRO RACING SINTER METAL SOFT: 22 (NITRO SPORT) , jakie wrażenia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 22:27, 06 Lip 2017    Temat postu:

makiGS napisał:
dzisiaj doszedłem do wymiany łożysk w tylnim kole zastanawiają mnie dystanse czy czas je też wymienić czy jeszcze spokojnie można je założyć
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem czy zabrałes sie juz za wybijanie czy nie ale... pamiętaj ze tam jest zabezpieczenie (kiedys tłukłem i tłukłem... rutyna zabija).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makiGS




Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lesko

PostWysłany: Pią 17:11, 07 Lip 2017    Temat postu:

łożyska już wymienione, teraz czekać na pogodę i dzień wolny w pracy i można jeździć Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Nie 9:41, 09 Lip 2017    Temat postu:

Czy można wymienić korek chłodnicy z 1.1 na 1.4 ? Pytam bo praktycznie po każdzej ostrzejszej jeździe jak moto ostygnie to dolewam z 100-150 ml płynu chłodniczego. Czy to norma, czy korek już może nie trzymać tak jak powinien ? Dodam że silnik nie kopci, uszczelka pod głowicą sprawna, pompa wody też, nagrzewa się równo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 13:32, 09 Lip 2017    Temat postu:

mozna i nie mozna Very Happy

generalnie ze względu na termike to jest lepiej, ciezej o wywalenie płynu, wiec to jest plus

ale minusem jest czasem to że uszczelniacze przez to mocniej " wgryzaja" sie w wałki, np w RFSie gdzie wałek jest delikatny i na fabrycznym korku czesto sie robia wżery, to na wiekszym korku z jednej strony lepiej sie tymczasowo uszczelni, a z drugiej jeszcze szybciej poleci wałek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:00, 09 Lip 2017    Temat postu:

siema, przerabiał ktoś temat przetoczenia piasty pod minimalnie większe łożysko? koło tylne 18 exc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:04, 09 Lip 2017    Temat postu:

po 1 to jest trudne, po 2 jak peka na oryginaklnej grubosci, to po stoczeniu rozsypie sie momentalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Nie 19:29, 09 Lip 2017    Temat postu:

Ja przerabiałem. Otwór został powiększony i wklejona tulejka. Bardzo cienka zresztą. Przez rok, aż do momentu sprzedania motocykla leciałem na tym patencie, nic niepokojącego nie stwierdzono.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Nie 20:31, 09 Lip 2017    Temat postu:

mazi-1986 napisał:
Ja przerabiałem. Otwór został powiększony i wklejona tulejka. Bardzo cienka zresztą. Przez rok, aż do momentu sprzedania motocykla leciałem na tym patencie, nic niepokojącego nie stwierdzono.


Ciekawe jakiej grubosci musiała bys taka tulejka zeby zostawic w miare bezpieczny materiał w piascie Very Happy Tez ciezko widze takie rozwiazanie. JEzeli nic sie nie działa to miałes sporo szczescia.

Lepiej chyba byłoby napawac i wytoczyc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikas




Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 10:46, 18 Lip 2017    Temat postu:

Jak rozebrać licznik EXC 2015? Odkręciłem 4 małe śrubki podważam kombinuje i nie chce się rozpołowićSad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oli




Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 21:00, 19 Lip 2017    Temat postu:

panowie szukam folii bezbarwnej grubej z mocnym klejem do oklejenia paru elementow na moto, moze ktos cos poleci?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:05, 19 Lip 2017    Temat postu:

mozesz popytać w firmach co robią okleiny, mi kiedys takie cos proponowali bo o to pytałem. jak cos mam taki arkusz troche wiekszy niz A4 takiej foli, jak chcesz na PW pisz sprawdze ile kosztuje, ale strzelam ze z 80 zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
greha




Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:50, 25 Lip 2017    Temat postu:

Panowie znowu mam parę pytań. Ostatnio po jeździe usłyszałem stuki w silniku rozebralem go myśląc że to może coś w dołu silnika ale tam na moje oko wszystko wygląda wporzadku. sprawdziłem zawory i jeden ssący wygląda słabo zaczął się już wykruszac. Zamówiłem zawory ssace wraz z wydechowymi sprezynkami tymi talerzykami uszczelniaczami ogólnie komplet i teraz moje pytania:
1.czy to zawor mógł wydawać to stukanie podkreślam że to nie był typowy odgłos źle ustawionego zaworu
2. zestaw będzie bez zabezpieczeń zawodowych czy konieczna jest ich wymiana czy ktoś może z was zostawił stare i czy coś się działo?
3.czy konieczna jest wymiana gniazd zawodowych czy może wystarczy zawory "dopasowac" ( fachowiec który będzie planował głowice chyba powinien umieć to stwierdzić ale wolę zapytać żeby nie dać się sfrajerowac i naciągnąć)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 528, 529, 530 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 529 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin