|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makiGS
Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lesko
|
Wysłany: Czw 16:08, 06 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
dzisiaj doszedłem do wymiany łożysk w tylnim kole zastanawiają mnie dystanse czy czas je też wymienić czy jeszcze spokojnie można je założyć
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 16:13, 06 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
trochę przytarte, teoretycznie lepiej zmieniać wszystko to nie trzeba później co 15mth łożysk wybijać, na nowym zestawie pociągniesz 50-60
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Platinum
Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:19, 06 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Testował ktoś z Was klocki firmy Moto-Master NITRO RACING SINTER METAL SOFT: 22 (NITRO SPORT) , jakie wrażenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 22:27, 06 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
makiGS napisał: | dzisiaj doszedłem do wymiany łożysk w tylnim kole zastanawiają mnie dystanse czy czas je też wymienić czy jeszcze spokojnie można je założyć
[link widoczny dla zalogowanych] |
Nie wiem czy zabrałes sie juz za wybijanie czy nie ale... pamiętaj ze tam jest zabezpieczenie (kiedys tłukłem i tłukłem... rutyna zabija).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makiGS
Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lesko
|
Wysłany: Pią 17:11, 07 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
łożyska już wymienione, teraz czekać na pogodę i dzień wolny w pracy i można jeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 9:41, 09 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Czy można wymienić korek chłodnicy z 1.1 na 1.4 ? Pytam bo praktycznie po każdzej ostrzejszej jeździe jak moto ostygnie to dolewam z 100-150 ml płynu chłodniczego. Czy to norma, czy korek już może nie trzymać tak jak powinien ? Dodam że silnik nie kopci, uszczelka pod głowicą sprawna, pompa wody też, nagrzewa się równo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 13:32, 09 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
mozna i nie mozna
generalnie ze względu na termike to jest lepiej, ciezej o wywalenie płynu, wiec to jest plus
ale minusem jest czasem to że uszczelniacze przez to mocniej " wgryzaja" sie w wałki, np w RFSie gdzie wałek jest delikatny i na fabrycznym korku czesto sie robia wżery, to na wiekszym korku z jednej strony lepiej sie tymczasowo uszczelni, a z drugiej jeszcze szybciej poleci wałek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:00, 09 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
siema, przerabiał ktoś temat przetoczenia piasty pod minimalnie większe łożysko? koło tylne 18 exc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 18:04, 09 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
po 1 to jest trudne, po 2 jak peka na oryginaklnej grubosci, to po stoczeniu rozsypie sie momentalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Nie 19:29, 09 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Ja przerabiałem. Otwór został powiększony i wklejona tulejka. Bardzo cienka zresztą. Przez rok, aż do momentu sprzedania motocykla leciałem na tym patencie, nic niepokojącego nie stwierdzono.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Nie 20:31, 09 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
mazi-1986 napisał: | Ja przerabiałem. Otwór został powiększony i wklejona tulejka. Bardzo cienka zresztą. Przez rok, aż do momentu sprzedania motocykla leciałem na tym patencie, nic niepokojącego nie stwierdzono. |
Ciekawe jakiej grubosci musiała bys taka tulejka zeby zostawic w miare bezpieczny materiał w piascie Tez ciezko widze takie rozwiazanie. JEzeli nic sie nie działa to miałes sporo szczescia.
Lepiej chyba byłoby napawac i wytoczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 10:46, 18 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Jak rozebrać licznik EXC 2015? Odkręciłem 4 małe śrubki podważam kombinuje i nie chce się rozpołowić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oli
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 21:00, 19 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
panowie szukam folii bezbarwnej grubej z mocnym klejem do oklejenia paru elementow na moto, moze ktos cos poleci?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:05, 19 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
mozesz popytać w firmach co robią okleiny, mi kiedys takie cos proponowali bo o to pytałem. jak cos mam taki arkusz troche wiekszy niz A4 takiej foli, jak chcesz na PW pisz sprawdze ile kosztuje, ale strzelam ze z 80 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:50, 25 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie znowu mam parę pytań. Ostatnio po jeździe usłyszałem stuki w silniku rozebralem go myśląc że to może coś w dołu silnika ale tam na moje oko wszystko wygląda wporzadku. sprawdziłem zawory i jeden ssący wygląda słabo zaczął się już wykruszac. Zamówiłem zawory ssace wraz z wydechowymi sprezynkami tymi talerzykami uszczelniaczami ogólnie komplet i teraz moje pytania:
1.czy to zawor mógł wydawać to stukanie podkreślam że to nie był typowy odgłos źle ustawionego zaworu
2. zestaw będzie bez zabezpieczeń zawodowych czy konieczna jest ich wymiana czy ktoś może z was zostawił stare i czy coś się działo?
3.czy konieczna jest wymiana gniazd zawodowych czy może wystarczy zawory "dopasowac" ( fachowiec który będzie planował głowice chyba powinien umieć to stwierdzić ale wolę zapytać żeby nie dać się sfrajerowac i naciągnąć)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|