Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 529, 530, 531 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:07, 25 Lip 2017    Temat postu:

1) ciezko powiedziec jak cos mocno było nie tak to nie, chyba ze na przykład dzwigienki spotykaly sie juz z talerzykami przez zuzycie. sprawdź jeszcze rolki wodzące po wałku rozrządu one tez lubią hałasowac i sie szybko zuzyc ;D
2) najlepiej do takiego zestawu dać nowe, one też sie od drgań zuzywaja jak beda mocno wyklepane jest szansa że sie cos wypnie. jak chcesz to mam takie od reki info PW
3) jak zawory stare miałes mocno wyjechane - a z opisu wynika ze tak, to gniazda masz do frezowania, jak juz nie ma w czym frezowac wtedy gniazda trzeba wymienic. a frezowanie to na pewno jest konieczne. zeby ci ktos przypadkiem nie próbował tylko dotrzec i montowac Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
greha




Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:20, 25 Lip 2017    Temat postu:

1. hmm nie sądzę żeby to były rolki porównywalem u brata w sx bo też jest rozebrany wyglądają podobnie delikatny luz jest na boki ale u niego nie halasowalo postawił bym te dzwiguenki bo to było takie stukanie ciężko wytłumaczyć ale słychać je było najbardziej jak jechałem na równym gazie troszkę zaczynałem przyspieszać i jakby się troszkę wycisza. jeśli było by to te talerzyki to po wymianie powinno być ok?
3.co do zaworow to ssace było słabe tak jak mówiłem jeden się wykruszal drugi się. zbliżał do ostrości zyletki wydechowe były niczego sobie nawet grube na oko ale postanowiłem kupić komplet więc komplet wloze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:45, 25 Lip 2017    Temat postu:

zalezy jak mocno zuzyte zawory i gniazda. trzeba to pomierzyć.
a rolki na boki mogą chodzic, nie moga miec luzu w poprzek osi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
greha




Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:48, 25 Lip 2017    Temat postu:

aha więc nie mają takiego luzu Smile a czy po frezowaniu gniazd można od razu wrzucać zawory i składać czy trzeba je jeszcze dotrzeć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:06, 25 Lip 2017    Temat postu:

wypadało by troche dotrzeć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:37, 27 Lip 2017    Temat postu:

Jakieś patenty na zatykanie odpowietrzenia gaźnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 15:24, 27 Lip 2017    Temat postu:

ostatnuio widziałem rurki w góre i zawiniete kilka razy w slimaka i puyszczoen znowu w dół. ale to chyba przwesada

a z czym masz problem ? zalepiają sie ? czy jak ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:39, 27 Lip 2017    Temat postu:

heh a co to da ze puszczone w górę jak zalepiają się i tak na dole? ostatnio dwa razy miałem taką akcję, z czego raz na cc, rzuciłem moto na bok i chciałem patyczkiem przepchnąc to patyczek sie złamał w srodku, efekt - moto ciezko pali, b wolno sie wkreca i muli, gaśnie :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 19:05, 27 Lip 2017    Temat postu:

no to koniec przewodu utnij pod kątem ze 45stopni, do tego na długosci 2-3 cm rozetnij go całkiem na pół. wtedy tak syf nie zalega. fabryczne przewody w nowych ktmach są tak porozcinane na pół wczesniej były tylko pod kątem cięte

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 19:06, 27 Lip 2017    Temat postu:

Mowa o fcr? Ma ktos schemat jakie rurki i gdzie powinny byc? Bonja u siebie nie mam zadnej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 19:30, 27 Lip 2017    Temat postu:

o kazdym gaźniku

w FCR popatrz sobie fotki w necie ( wpisz keihin FCR bedzie duzo zdjęc)
schematu nie ma raczej nigdzie w serwisówkach ale tam jest dosyc prost

wszystkie rurki z kazdego krócca idą w dół poza dwoma sa dwa krócce tak jakby trójnik, boczne idą w dół, górne idą w góre nad gaźnikiem i wtedy wracają w dół. łącznie jest 5 przewodów. ( dwa ida własnie górą na przeciwległąstrone i przesadzone przez oczko które jest fabrycznie na srubie od komory pływakowej, drugie dwa to z tego trójnika prosto w dół przez oczko, i piąty z odpływu komory pływakowej w dół.) dobrze wezyki mieć bez nich np przy myciu dostaje sie woda... jak wjedziesz głęboką wode to ci zassie wode itp itd...

a jak juz bedziesz montował przewody polecam kupic silikonowe, albo takie paliwowe czarne - takie zwykłe białe rurki to pół roku beda twarde i kiepsko sie układają


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Czw 20:24, 27 Lip 2017    Temat postu:

http://www.ktmracing.fora.pl/zdjecia-i-filmy-z-naszymi-ktm,7/ewertas-zwykly-stary-rfs-exc-450,22397.html
Zerknij sobie w temat o moim EXC. Na przewody odpowietrzenia gaźnika założyłem lekko przerobiony przepływowy filtr paliwa. Działa świetnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warn




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:34, 29 Lip 2017    Temat postu:

Takie dwa szybkie pytania, jak prawidłowo naciągnąć łańcuch w 525 do endurzenia.
Oraz ile oleju wchodzi do 525.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:04, 29 Lip 2017    Temat postu:

wchodzi do 1.8L zwykle około 1.7. najlepiej w ciemno zalać 1.5 litra odpalic na minutke, i potem dolać do stanu.

co do łancucha - wszędzie zasada jest identyczna - sadzasz kogos na motocyklu tak żeby oś zebatki przedniej i tylnej była równoległa do ziemi. wtedy łancuch nie moze wisiec, powinien byc napięty - ale nie jak struna. wtedy jest idealnie. - chodzi o to że gdy osie są w linii prostej równolegle do ziemi to łancuch ma swoje max napręzenie - i zawsze chodzi o to żeby nie napiąć za mocno - żeby przy skokach i przejsciach przez ten punkt najabrdziej napręzony żeby sie łancuch nie napinał za mocno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:49, 30 Lip 2017    Temat postu:

czym tak dokłednie różni sie płyn hamulcowy dot 4 od dot 5.1, dot 5.1 jest bardziej odporny na temperatury itp. ale czy czyms jeszcze? Posiadam dot 4 i nie wiem czy jest sens go zalac czy kupic 5.1, niby serwisowka miwi ze mozna lac dot 4 ale jak sie nie ma pod reka 5.1 a pozniej wymienic na dot 5.1.
Jakiej firmy płyn polecacie MOTUL? moze byc?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Nie 13:58, 30 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 529, 530, 531 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 530 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin