Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 530, 531, 532 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antimatter




Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:06, 30 Lip 2017    Temat postu:

DOT5.1 od DOT4 różni się tym, że trudniej go "zagotować" podczas bardzo intensywnego upalania, czytaj: jest to płyn hamulcowy stosowany do najbardziej obciążonych układów hamulcowych (np. zastosowania wyścigowe, rajdowe generalnie ekstremalnie intensywne użytkowanie ukł. hamulc.)

Ktoś może zapytać to po huk produkuje się DOT4 skoro DOT5.1 jest taka hiper superduper?
Otóż DOT5.1 jest zdecydowanie bardziej higroskopijny tzn. chłonie wilgoć tym samym wymaga częstszych wymian w porównaniu do DOT4, który aż tak mocno nie chłonie wilgoci i można go wymieniać raz na 2-3 lata.

Oba nie różnią się zasadniczo składem tzn. nie ma groźby, że stosując np. DOT5.1 zamiast DOT4, albo DOT4 zamiast DOT5.1 rozpuści ci uszczelnienia. Są to płyny podobnie jak stary DOT3 które nie są robione na bazie silikonu. Można je również mieszać.

Pod żadnym pozorem nie możesz tych płynów zastąpić/mieszać z DOT 5, który jest produkowany na bazie silikonu. Uszczelnienia ukł. ham. nie są przystosowane do tego typu płynów ham.


Jeśli upalasz intesywnie, to można się trzymać 5.1 z przodu, a 4 z tyłu. KTM asekurował się, biorąc pod uwagę fakt, że niekiedy te sprzęty są upalane dosyć intensywnie, niemal zawodowo.
Czy przy pyrkaniu po poligonach trzeba ci 5.1 nie wiem... Wiem jedno, taki płyn to max. jedne sezon i wymiana.

Czy MOTUL może być? Jak nie masz pod ręką rekomendowanego (nie wiem Motorex czy co tam teraz zalecają) to lej MOTUL, albo nawet ATE. Nie lej tylko jakiegos totalnego noname bo szkoda uszczelnień w pompkach. Huk wie co tam jakiś hochsztapler namiesza.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:41, 30 Lip 2017    Temat postu:

dzieki za odpowiedz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:06, 01 Sie 2017    Temat postu:

czy dekiel i magneto z SXF 450 2004 podjedzie do EXC 400 2002? na fiszkach dekiel różni się jedną cyfrą, ale mocowania takie same. Stator jest chyba mniejszy trochę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Wto 11:17, 01 Sie 2017    Temat postu:

podejdzie tylko nie będziesz miał ładowania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:12, 04 Sie 2017    Temat postu:

exc 250 2t 2010 - temat rozrusznik szczotki wszystko w srodku ok. po zalozeniu kreci odpala itd. a czasem jest tak ze slychac cykniecie przekaznika ale rozrusznik nie rusza jak sie po nim po stuka zatrybi i chodzi. Czasami chodzi wszystko ok a czasem nie trybi. wina rozrusznika czy to przez bendix?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:18, 04 Sie 2017    Temat postu:

ciezko powiedziec, jak pukasz to nie powninno miec to znaczenia dla bendixa, chyba że cos ma duze luzy i bokiem stają koła zebate - to akurat mozesz sprawdzic.

moze byc tez że komutator zasyfiony i nie kontaktuje dobrze warto go spolerowac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makiGS




Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lesko

PostWysłany: Nie 18:40, 06 Sie 2017    Temat postu:

szukam pomocy w doborze opony na tył 19 cali na błoto, nastawiłem się na er-07 mitasa ale nie dostane w 19calach, macie jakieś inne pomysły pewnie nie jeden sxf jeździ enduro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 19:34, 06 Sie 2017    Temat postu:

makiGS napisał:
szukam pomocy w doborze opony na tył 19 cali na błoto, nastawiłem się na er-07 mitasa ale nie dostane w 19calach, macie jakieś inne pomysły pewnie nie jeden sxf jeździ enduro

jak do enduro + błoto poszedłbym w c-18 zielony, ten zielony to nie jest taki miękki jak w ef07 i na błoto/miękkie będzie ok a i do endurowania się nadaje.
temat sprawdzony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stachurski12




Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Wto 22:17, 08 Sie 2017    Temat postu:

czy motul 710 nadaje się do mieszanki EXC 200 2T ? Czy zmienić na motul 800 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 6:28, 09 Sie 2017    Temat postu:

teoretycznie sie nadaje, praktycznie lepiej zalac 800tke Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Śro 15:20, 09 Sie 2017    Temat postu:

Czy wymiana łożysk w ktm wygląda tak samo czy inaczej to siedzi w piaście?
https://www.youtube.com/watch?v=tUsxiog3zOY


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:47, 09 Sie 2017    Temat postu:

Przym napisał:
Czy wymiana łożysk w ktm wygląda tak samo czy inaczej to siedzi w piaście?
https://www.youtube.com/watch?v=tUsxiog3zOY


tak samo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stachurski12




Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Śro 18:09, 09 Sie 2017    Temat postu:

Ktm exc 200 2t ma strasznie krótkie biegi, kolega na tym samym moto wbija 6 jak ja 6 mam już dawno zapięta - i wyprzedza mnie. Jadąc na 4-5-6 biegu Ktm prawie nie ma niskich obrotów - cały czas wyje. Sprzęgło ? Zjawisko ma miejsce na asfalcie - w lesie ciężko mi przepiłować wszystkie biegi na full wiec nie wiem czy wtedy tez to się dzieje

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stachurski12 dnia Śro 18:12, 09 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:14, 09 Sie 2017    Temat postu:

ciezko powiedziec... moze sprzęgło sie sliozgać - chyba mozesz to sprawdzic - jedź 1/3 obrotów wbij wysoki bieg np 5tke, wcisnij sprzegło daj gazu do oporu i strzel ze sprzegła. poczujesz czy obroty zostały wysokie a moto nie bardzo przyspiesza - no to sprzegło do przeglądu, jak jest ok to powinien szarpnac przynajmniej motocyklem Very Happy

moze tez masz cos nakombinowane w skrzyni, np komus sie rozleciała kiedys i wrzucił skrzynie z SXa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stachurski12




Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Śro 18:17, 09 Sie 2017    Temat postu:

Dzięki za odp. Sprawdzałem Twoim sposobem i po strzale ze sprzęgła moto szarpie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 530, 531, 532 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 531 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin