|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Wto 19:44, 10 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
jak sprawdzić sam rozrusznik na moto czy działa,bo tak kable posprawdzałem,aku naładowane,z kopa pali a z prądu tylko tyka,nawet jak mu daje więcej prądu to też tyka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:12, 10 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
na krótko podepnij + i - pod aku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 9:30, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie czy przyczyną przelewania oleju z silnia do skrzyni biegów mogą być uszczelniacze na wale które nie zostały osadzone na kleju?
Dolałem 150ml oleju do silnika i po 50km o tyle się zwiększył stan w skrzyni, w silniku oczywiście oleju ubyło...
Pacjent KTM 530
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Śro 9:53, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Tak by ominąć ten przekaźnik bo może on jest wadliwy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 10:25, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Mozesz wziac kable rozruchowe i podpiac prosto z aku na rozrusznik prad
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eltroc
Dołączył: 06 Cze 2017
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grójec
|
Wysłany: Śro 14:58, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Moment dokręcenia zębatek przód tył w exc400
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 15:19, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
tył 35Nm + loctite 243
przód 60Nm + loctite 243
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 16:10, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie czy przyczyną przelewania oleju z silnia do skrzyni biegów mogą być uszczelniacze na wale które nie zostały osadzone na kleju?
Dolałem 150ml oleju do silnika i po 50km o tyle się zwiększył stan w skrzyni, w silniku oczywiście oleju ubyło...
Pacjent KTM 530
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Śro 17:09, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Chłopaki zębatki (tylne) ZF Sprockets DUAL, używał ktoś? Osobiście zawsze zakładam Supersproxa STEALTH i wiem, że to mega solidna zębatka, teraz natrafiłem na polski produkt sygnowany właśnie logiem ZF SProckets. Ciężko znaleźć jakieś opinie użytkowników na forach dyskusyjnych, udało mi się ustalić, że BETA wrzuca te zębatki na pierwszy montaż w fabryce (kichy, więc raczej nie ma). Cenowo bardzo dobrze wypadają - 189 zł wyjściowo. Produkowane w Nowym Targu. Jeżeli ktoś by miał porównanie do Supersproxa bardzo chętnie wysłucham opinii, jeżeli nikt nie używał po nowym roku zakładam na testy.
Poniżej link do strony producenta:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 17:20, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Hehe, mam w becie aluminiaka i byłem do tej pory przekonany, że to ten ZF (zahnrad fabrik) od skrzyń biegów, a tu ci niespodzianka:D
Jak na aluminiaka to trzyma się całkiem nieźle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szaleniec
Dołączył: 11 Wrz 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Jasła
|
Wysłany: Śro 18:51, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Cześć. Jak można podnieść moc w EXC 400 02r ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szaleniec dnia Śro 18:52, 11 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:13, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
l.e.s.t.e.r napisał: | Panowie czy przyczyną przelewania oleju z silnia do skrzyni biegów mogą być uszczelniacze na wale które nie zostały osadzone na kleju?
Dolałem 150ml oleju do silnika i po 50km o tyle się zwiększył stan w skrzyni, w silniku oczywiście oleju ubyło...
Pacjent KTM 530 | Jest to możliwe, a jeśli to jest model 2008 ze starym rodzajem uszczelniacza to raczej pewna sprawa. Dodatkowo pamiętaj żeby wymienić ten mały uszczelniacz w deklu w który wchodzi czop wału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 19:16, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
no jest to dokładnie 2008 masakra z tym moturem - mam nadzieję że to definytywnie rozwiąże problemy olejowe, bo chyba już z 7k w silnik poszło
Uszczelniacz nowy kupić w KTM ? ten obecny ma 50km nalotu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Śro 19:18, 11 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:38, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
l.e.s.t.e.r napisał: | no jest to dokładnie 2008 masakra z tym moturem - mam nadzieję że to definytywnie rozwiąże problemy olejowe, bo chyba już z 7k w silnik poszło
Uszczelniacz nowy kupić w KTM ? ten obecny ma 50km nalotu. | Masz dwie opcję albo kupić ten zjeb.... oryginalny metalowy, który trzeba wkleić a i tak wysra się po 100godzinach, albo też wkleić ale nowszy od modeli 2009 w górę, tylko z nim jest problem bo trzeba go dociąć, gdyż jest za gruby. Oczywiście tylko oryginały z KTM. Metalowy jakbyś chciał to mam jeden na zbyciu. Mowa cały czas oczywiście o prawym uszczelniaczu po stronie sprzęgła. No i ten mały co wspomniałem wyżej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Śro 19:39, 11 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 19:45, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | l.e.s.t.e.r napisał: | no jest to dokładnie 2008 masakra z tym moturem - mam nadzieję że to definytywnie rozwiąże problemy olejowe, bo chyba już z 7k w silnik poszło
Uszczelniacz nowy kupić w KTM ? ten obecny ma 50km nalotu. | Masz dwie opcję albo kupić ten zjeb.... oryginalny metalowy, który trzeba wkleić a i tak wysra się po 100godzinach, albo też wkleić ale nowszy od modeli 2009 w górę, tylko z nim jest problem bo trzeba go dociąć, gdyż jest za gruby. Oczywiście tylko oryginały z KTM. Metalowy jakbyś chciał to mam jeden na zbyciu. Mowa cały czas oczywiście o prawym uszczelniaczu po stronie sprzęgła. No i ten mały co wspomniałem wyżej. | ''
za ile oddasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|