Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 540, 541, 542 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
l.e.s.t.e.r




Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Śro 19:46, 11 Paź 2017    Temat postu:

l.e.s.t.e.r napisał:
major000 napisał:
l.e.s.t.e.r napisał:
no jest to dokładnie 2008 Smile masakra z tym moturem - mam nadzieję że to definytywnie rozwiąże problemy olejowe, bo chyba już z 7k w silnik poszło Smile
Uszczelniacz nowy kupić w KTM ? ten obecny ma 50km nalotu.
Masz dwie opcję albo kupić ten zjeb.... oryginalny metalowy, który trzeba wkleić a i tak wysra się po 100godzinach, albo też wkleić ale nowszy od modeli 2009 w górę, tylko z nim jest problem bo trzeba go dociąć, gdyż jest za gruby. Oczywiście tylko oryginały z KTM. Metalowy jakbyś chciał to mam jeden na zbyciu. Mowa cały czas oczywiście o prawym uszczelniaczu po stronie sprzęgła. No i ten mały co wspomniałem wyżej.
''


za ile oddasz? Smile

A Ty który byś wsadził uszczelniacz ? 2008 czy 2009 ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:47, 11 Paź 2017    Temat postu:

l.e.s.t.e.r napisał:
major000 napisał:
l.e.s.t.e.r napisał:
no jest to dokładnie 2008 Smile masakra z tym moturem - mam nadzieję że to definytywnie rozwiąże problemy olejowe, bo chyba już z 7k w silnik poszło Smile
Uszczelniacz nowy kupić w KTM ? ten obecny ma 50km nalotu.
Masz dwie opcję albo kupić ten zjeb.... oryginalny metalowy, który trzeba wkleić a i tak wysra się po 100godzinach, albo też wkleić ale nowszy od modeli 2009 w górę, tylko z nim jest problem bo trzeba go dociąć, gdyż jest za gruby. Oczywiście tylko oryginały z KTM. Metalowy jakbyś chciał to mam jeden na zbyciu. Mowa cały czas oczywiście o prawym uszczelniaczu po stronie sprzęgła. No i ten mały co wspomniałem wyżej.
''


za ile oddasz? Smile
42zł w KTM kosztuję, oddam ci za 40zł z wysyłką, to jesteś do przodu o koszt przesyłki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
l.e.s.t.e.r




Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Śro 19:49, 11 Paź 2017    Temat postu:

major000 napisał:
l.e.s.t.e.r napisał:
major000 napisał:
l.e.s.t.e.r napisał:
no jest to dokładnie 2008 Smile masakra z tym moturem - mam nadzieję że to definytywnie rozwiąże problemy olejowe, bo chyba już z 7k w silnik poszło Smile
Uszczelniacz nowy kupić w KTM ? ten obecny ma 50km nalotu.
Masz dwie opcję albo kupić ten zjeb.... oryginalny metalowy, który trzeba wkleić a i tak wysra się po 100godzinach, albo też wkleić ale nowszy od modeli 2009 w górę, tylko z nim jest problem bo trzeba go dociąć, gdyż jest za gruby. Oczywiście tylko oryginały z KTM. Metalowy jakbyś chciał to mam jeden na zbyciu. Mowa cały czas oczywiście o prawym uszczelniaczu po stronie sprzęgła. No i ten mały co wspomniałem wyżej.
''


za ile oddasz? Smile
42zł w KTM kosztuję, oddam ci za 40zł z wysyłką, to jesteś do przodu o koszt przesyłki.


ok biere Smile pw


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Śro 22:18, 11 Paź 2017    Temat postu:

l.e.s.t.e.r napisał:
Panowie czy przyczyną przelewania oleju z silnia do skrzyni biegów mogą być uszczelniacze na wale które nie zostały osadzone na kleju?
Dolałem 150ml oleju do silnika i po 50km o tyle się zwiększył stan w skrzyni, w silniku oczywiście oleju ubyło...
Pacjent KTM 530


W Twoim przypadku nie jest winien ten duzy w prawym karterze co powinien byc na klej ale ten maly na koncu walu co siedzi w duzej pokrywie sprzegla. Ten od smarowania korby. Puszcza i olej z silnika leci do skrzyni. Prawdopodobieństwo tym wieksze im szybciej olej sie przelewa - np. kilka minut pracy silnika.
Jakby byl ten duży bylo by na odwrót. Przybywało by w silniku powoli.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Śro 22:20, 11 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
l.e.s.t.e.r




Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Śro 22:36, 11 Paź 2017    Temat postu:

ciernik napisał:
l.e.s.t.e.r napisał:
Panowie czy przyczyną przelewania oleju z silnia do skrzyni biegów mogą być uszczelniacze na wale które nie zostały osadzone na kleju?
Dolałem 150ml oleju do silnika i po 50km o tyle się zwiększył stan w skrzyni, w silniku oczywiście oleju ubyło...
Pacjent KTM 530


W Twoim przypadku nie jest winien ten duzy w prawym karterze co powinien byc na klej ale ten maly na koncu walu co siedzi w duzej pokrywie sprzegla. Ten od smarowania korby. Puszcza i olej z silnika leci do skrzyni. Prawdopodobieństwo tym wieksze im szybciej olej sie przelewa - np. kilka minut pracy silnika.
Jakby byl ten duży bylo by na odwrót. Przybywało by w silniku powoli.


Mówisz o tym zaznaczonym na rysunku na zielono ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Czw 15:40, 12 Paź 2017    Temat postu:

l.e.s.t.e.r napisał:
Mówisz o tym zaznaczonym na rysunku na zielono ?


Tak.
To standardowy wymiar do kupienia w sklepie. W oryginalnym wykonaniu ma gołą, metalową obudowę.

W Twoim przypadku jest jeszcze jedna możliwość: OIL PUMP COVER CPL.
część: 78038103233 - 90 zł
Tylko oryginalna część - pokrywa pompy oleju z wbudowanym siemeringiem, pod koszem sprzęgłowym.
Warto jednak przed zakupem najpierw zajrzeć. Może ktoś nie założył oringu pod pokrywe pompy, albo uszkodziła się warga przy składaniu. Przy szybkich ubytkach powinno być coś widać.

Jeszcze apropo dużego uszczelniacza wału, to on najczęściej obraca się w karterze i stąd przecieki, bo siedzi luźno i obraca się razem z wałem. Przy wymianie od razu wiadomo, że coś nie tak.
Dobrze wklejony działa długo bez problemu. Nie można włożyć z rocznika 2009


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Czw 15:55, 12 Paź 2017, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:20, 12 Paź 2017    Temat postu:

ciernik napisał:
l.e.s.t.e.r napisał:
Mówisz o tym zaznaczonym na rysunku na zielono ?


Dobrze wklejony działa długo bez problemu. Nie można włożyć z rocznika 2009
Można, tylko trzeba go dopasować, bo jest za gruby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Czw 17:55, 12 Paź 2017    Temat postu:

major000 napisał:
ciernik napisał:
l.e.s.t.e.r napisał:
Mówisz o tym zaznaczonym na rysunku na zielono ?


Dobrze wklejony działa długo bez problemu. Nie można włożyć z rocznika 2009
Można, tylko trzeba go dopasować, bo jest za gruby.


Sprawdza się taki zabieg w praktyce? Praktykowaliście to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:04, 12 Paź 2017    Temat postu:

ciernik napisał:
major000 napisał:
ciernik napisał:
l.e.s.t.e.r napisał:
Mówisz o tym zaznaczonym na rysunku na zielono ?


Dobrze wklejony działa długo bez problemu. Nie można włożyć z rocznika 2009
Można, tylko trzeba go dopasować, bo jest za gruby.


Sprawdza się taki zabieg w praktyce? Praktykowaliście to?
Tak, robiłem taki patent w tym roku w KTM 450 exc 2008, gdzie nawet wklejony oryginalny(metalowy) wytrzymywał niecałe 100godzin. Ten nowszy jest minimalnie grubszy i trzeba go dopasować bo opiera się o koło zębate. Motocykl cały czas jeździ i na razie nie ma problemu z przelewaniem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Czw 18:05, 12 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
l.e.s.t.e.r




Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Czw 19:14, 12 Paź 2017    Temat postu:

narazie zakupiłem uszzelniacz na wale któy będze wklejony i ten z rysunku. Poskładamy i zobaczymy co dalej.
Jak będzie przelewać to zamówie ten dekiel.

Dzięki narazie za pomoc, dam znać czy udało się rozwiązać problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:59, 12 Paź 2017    Temat postu:

Pany pytanie, znajomy zakupił exc 250 od helmuta, w brifie ma w tabelce takie podpunkty i oznaczenie (przetłumaczyłem):
moc znamionowa w KW - 0007
predkośc nominalna min - 08000
oznaczenie klasy i konstrukcji -2RADR.KR O. BW 45KM/H

To znaczy ze to moto jest w brifie zdławine/przyblokowane? Zarejestuja mu w PL na motorynke ze bez prawka moze latac czy jak? Bo nie czaje tego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
l.e.s.t.e.r




Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Czw 22:19, 12 Paź 2017    Temat postu:

ciernik napisał:
l.e.s.t.e.r napisał:
Mówisz o tym zaznaczonym na rysunku na zielono ?


Tak.
To standardowy wymiar do kupienia w sklepie. W oryginalnym wykonaniu ma gołą, metalową obudowę.

W Twoim przypadku jest jeszcze jedna możliwość: OIL PUMP COVER CPL.
część: 78038103233 - 90 zł
Tylko oryginalna część - pokrywa pompy oleju z wbudowanym siemeringiem, pod koszem sprzęgłowym.
Warto jednak przed zakupem najpierw zajrzeć. Może ktoś nie założył oringu pod pokrywe pompy, albo uszkodziła się warga przy składaniu. Przy szybkich ubytkach powinno być coś widać.

Jeszcze apropo dużego uszczelniacza wału, to on najczęściej obraca się w karterze i stąd przecieki, bo siedzi luźno i obraca się razem z wałem. Przy wymianie od razu wiadomo, że coś nie tak.
Dobrze wklejony działa długo bez problemu. Nie można włożyć z rocznika 2009


Po przemyśleniu tematu zamówiłem i tą pokrywę, nie chce mi się tego dziecięć razy rozbierać.
Zobaczymy w przyszłym tygodniu jaki efekt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pią 7:31, 13 Paź 2017    Temat postu:

donPedro napisał:
Pany pytanie, znajomy zakupił exc 250 od helmuta, w brifie ma w tabelce takie podpunkty i oznaczenie (przetłumaczyłem):
moc znamionowa w KW - 0007
predkośc nominalna min - 08000
oznaczenie klasy i konstrukcji -2RADR.KR O. BW 45KM/H

To znaczy ze to moto jest w brifie zdławine/przyblokowane? Zarejestuja mu w PL na motorynke ze bez prawka moze latac czy jak? Bo nie czaje tego.

Moc to jedno ale jest jeszcze pojemnosc a tą na pewno ma wpisaną 250cm3. Ja mam tez wbite 12kw ale to o niczym nie swiadczy. Widziałem juz aukcje gdzie ktos sprzedawal EXC 250 w którym pisał, że można jezdzic na B bo w dowodzie ma wbite 10kw, oczywiscie to jest błąd. Musi byc 125 cm3 oraz max 11kw. Sama moc to za mało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:41, 13 Paź 2017    Temat postu:

Czyli wychodzi na to ze moc mu wpisza taka jak podalem wyzej ale aby sie tym moto mogl poruszac to kategoria A musi byc w prawku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pią 11:38, 13 Paź 2017    Temat postu:

donPedro napisał:
Czyli wychodzi na to ze moc mu wpisza taka jak podalem wyzej ale aby sie tym moto mogl poruszac to kategoria A musi byc w prawku?

Tak, wystarczy A2. Chyba ze zakombinuje cos z pojemnościa i jakims sposobem zarejestruje to na 125cm3 to wtedy wystarczy B.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 540, 541, 542 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 541 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin