Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 541, 542, 543 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltroc




Dołączył: 06 Cze 2017
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grójec

PostWysłany: Sob 19:41, 14 Paź 2017    Temat postu:

Ile mm od krawedzi miejsca montażu osadza się łożysko pds dolne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:19, 14 Paź 2017    Temat postu:

jakbys mi przypomniał na PW na tygodniu koło południa to mógłbym ci ten wymiar zmierzyć

ewentualknie mozesz go wyliczyć.

zmierzyć szerokość w wahaczu, szerokosc łozyska wziąć z katalogu albo zmierzyć, to samo z uszczelniaczem, pododawaj poodejmować i powinno wyjść Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Sob 20:21, 14 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karpeee




Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:17, 15 Paź 2017    Temat postu:

Witam, jaka jest różnica w kosztach utrzymania miedzy exc-f 250 a exc-f 400 ? Zastanawiam się nad tymi dwoma, interesuje mnie tylko SM i używałbym ich do "pyrkania" po mieście itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 13:38, 15 Paź 2017    Temat postu:

jak do SM to 400 albo nawet 525, 250 zajedziesz na asfalcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Assior




Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 13:38, 15 Paź 2017    Temat postu:

Witam, chciałbym się dowiedzieć czy ktm exc 300 różni się od 380 tylko długością korbowodu i pojemnością cylindra, a reszta jest taka sama?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukAs




Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:28, 16 Paź 2017    Temat postu:

Wczoraj zabrałem się za wymianę oleju po ostatnich zawodach i na dolnym filtrze siatkowym bylo sporo syfu, na śrubie spustowej też. Olej który wylewał się dołem miał wyczuwalny pod palcami taki jakby drobniutki piasek. Zacząłem szukać przyczyny i okazało się, że przy glebie w kwalifikacjach odpiął się od silnika przewód odmy i wychodzi na to, że silnik zassał do skrzyni korbowej z powietrza kurz i drobiny piasku podczas wyścigu. Silnik przejeździł tak maksymalnie 2-3mth.

Czy wystarczy jeżeli przepłuczę silnik przez nalanie nowego oleju, zagrzanie, spuszczenie i tak do skutku? Czy dolewać do oleju jakiejś płukanki?
Jeżeli jeżdżę na syntetyku 10w50 to czy do chwilowego odpalenia, zagrzania i spuszczenia mogę użyć motocyklowy półsyntetyk 10w40?

Dodam jeszcze, że drugi filtr siatkowy (ten długi) był idealnie czysty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LukAs dnia Pon 12:38, 16 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 12:39, 16 Paź 2017    Temat postu:

Co się stało, to się nie odstanie, najważniejsze, że w porę się zorientowałeś.

Ja zrobiłbym tak:

Nowy komplet filtrów. Zalać lotosem z beczki 15w40 (około 15zł za litr, nie ma żadnych dodatków które sprzęgło uszkadzają i z powodzeniem do docierania/płukania stosuje w różnych 4t), przejechał się na tym z 15m wokół komina, tak żeby olej wszędzie dotarł i go zlał i oczywiście wymieniłbym filtry. Następna wymiana może być troszkę szybciej, bo tego nigdy całego nie zlejesz przy pierwszej wymianie.

Oczywiście możesz nalać czegokolwiek lepszego, ale szkoda $ na olej co 15 minut pochodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukAs




Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:46, 16 Paź 2017    Temat postu:

No właśnie myślałem, żeby wlać olej, niech popracuje do zagrzania i potem zlewać przez gazę żeby widzieć czy olej jest już czysty, w razie potrzeby powtórzyć. Na koniec właściwy olej i nowe filtry.

Ten 10w40 chciałem dlatego, bo akurat mam 4l takiego mannola: [link widoczny dla zalogowanych]

Taki będzie ok?

Mam nadzieję, że to się wypłucze całe z tego silnika. Martwię się, żeby coś się nie uszkodziło. Człowiek dba, wszystko sprawdza, wymienia i reguluje, a tu przez taką pierdołę może być problem. Fart, że akurat zamiast po 15mth postanowiłem wymienić olej po niecałych 5 Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 13:52, 16 Paź 2017    Temat postu:

Jak masz tego mannola, to pewnie że go lej. Tylko pamiętaj razem z tym mannolem NOWE FILTRY! To w nich siedzi całe to gówno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltroc




Dołączył: 06 Cze 2017
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grójec

PostWysłany: Pon 19:01, 16 Paź 2017    Temat postu:

Zmieniam napęd 14/50 mam łańcuch 118 trzeba go skracać ?motocykl 400exc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 21:39, 16 Paź 2017    Temat postu:

eltroc napisał:
Zmieniam napęd 14/50 mam łańcuch 118 trzeba go skracać ?motocykl 400exc


To napisz jaki masz teraz. Generalnie jak ubędzie więcej niż dwa ząbki to raczej trzeba będzie skrócić o ogniwko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pon 22:18, 16 Paź 2017    Temat postu:

eltroc napisał:
Zmieniam napęd 14/50 mam łańcuch 118 trzeba go skracać ?motocykl 400exc

Taki sam zestaw miałem to skracałem o 4 ogniwa. Podejrzewam że 116 tez by było ale 114 jest w sam raz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Wto 0:42, 17 Paź 2017    Temat postu:

LukAs napisał:
Wczoraj zabrałem się za wymianę oleju po ostatnich zawodach i na dolnym filtrze siatkowym bylo sporo syfu, na śrubie spustowej też. Olej który wylewał się dołem miał wyczuwalny pod palcami taki jakby drobniutki piasek. Zacząłem szukać przyczyny i okazało się, że przy glebie w kwalifikacjach odpiął się od silnika przewód odmy i wychodzi na to, że silnik zassał do skrzyni korbowej z powietrza kurz i drobiny piasku podczas wyścigu. Silnik przejeździł tak maksymalnie 2-3mth.

Czy wystarczy jeżeli przepłuczę silnik przez nalanie nowego oleju, zagrzanie, spuszczenie i tak do skutku? Czy dolewać do oleju jakiejś płukanki?
Jeżeli jeżdżę na syntetyku 10w50 to czy do chwilowego odpalenia, zagrzania i spuszczenia mogę użyć motocyklowy półsyntetyk 10w40?

Dodam jeszcze, że drugi filtr siatkowy (ten długi) był idealnie czysty.

żółf napisał:
Co się stało, to się nie odstanie, najważniejsze, że w porę się zorientowałeś.

Ja zrobiłbym tak:

Nowy komplet filtrów. Zalać lotosem z beczki 15w40 (około 15zł za litr, nie ma żadnych dodatków które sprzęgło uszkadzają i z powodzeniem do docierania/płukania stosuje w różnych 4t), przejechał się na tym z 15m wokół komina, tak żeby olej wszędzie dotarł i go zlał i oczywiście wymieniłbym filtry. Następna wymiana może być troszkę szybciej, bo tego nigdy całego nie zlejesz przy pierwszej wymianie.

Oczywiście możesz nalać czegokolwiek lepszego, ale szkoda $ na olej co 15 minut pochodzi.

Co do tej tzw. płukanki byłbym ostrożny, możliwe, że rzeczywiście zassało jakąś mało ilość tego syfu i wszystko wyłapało dolne sitko, ale istnieje też taka możliwość jak na filmie poniżej. Może niepotrzebnie straszę i być może szybka wymiana filtrów z olejem pomoże, ale lepiej mieć świadomość. Pytanie ile rzeczywiście tego pociągnęło no i czy rzeczywiście sam kurz, jeżeli na zawodach było mega sucho i nie było żadnych bajor to nie wiem czy nie zaryzykowałbym rzeczywiście samej wymiany, ale jak były błotne przeprawy itp. to chyba bym nie ryzykował.
https://www.youtube.com/watch?v=0bwDVHkQcDg


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
droppoll




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec

PostWysłany: Wto 8:12, 17 Paź 2017    Temat postu:

Witam. Czy przy ssaniu w exc 300 98r na końcu przy tej małej iglicy powinna być jakaś gumka lub uszczelnienie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 9:02, 17 Paź 2017    Temat postu:

nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 541, 542, 543 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 542 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin