|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukAs
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:23, 17 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
lukas88lag napisał: |
Co do tej tzw. płukanki byłbym ostrożny, możliwe, że rzeczywiście zassało jakąś mało ilość tego syfu i wszystko wyłapało dolne sitko, ale istnieje też taka możliwość jak na filmie poniżej. Może niepotrzebnie straszę i być może szybka wymiana filtrów z olejem pomoże, ale lepiej mieć świadomość. Pytanie ile rzeczywiście tego pociągnęło no i czy rzeczywiście sam kurz, jeżeli na zawodach było mega sucho i nie było żadnych bajor to nie wiem czy nie zaryzykowałbym rzeczywiście samej wymiany, ale jak były błotne przeprawy itp. to chyba bym nie ryzykował.
https://www.youtube.com/watch?v=0bwDVHkQcDg |
Było sucho i były to zawody supermoto, więc tego terenu to był tylko kawałek, ale jednak się kurzyło. Żadnych bajor ani przepraw
Sam kurz to na 100% nie był bo czuć w oleju pod palcami drobinki piasku, ale tak jak na filmiku nie jest na 100%. Widać też malutkie kawałeczki gumy/silikonu. Fotka po lekkim przetarciu ręcznikiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:54, 17 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Czy miał kiedys ktos z was do czynienia w dwusuwie 250/300 ze statorem z powerparts? Chodzi o stator, zestaw wraz z regulatorem. Z tego co rozumiem jest to specjalny stator dajacy wiecej pradu jesli mamy np. podgrzewane manetki, lampe x2 i inne gadzety pożerajace prad. Sluzy ten zestaw do wiekszego doładowania akumulatora. Na regulatorze mamy pokrętła , regulujemy nimi sobie prad wychodzacy jesli mamy sporo pozeraczy pradu na pokładzie to wtedy zwiekszamy? Jesli mniej to zmniejszamy? Czy jest mozliwosc zapodania takiego statora, a regulator zostawic np seryjny? Wydaje mi sie , ze raczej nie bo silnik pracujac wydaje wieksze napiecie na tym statorze z powerparts, a to regulatorem sobie regulujemy wiec raczej zostawiajac seryjny regulator mozemy miec wieksze napiecie na wyjsciu na dalsza instalacje. Dobrze to rozumiem?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez donPedro dnia Wto 20:54, 17 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:05, 17 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
na pewno nie aż tak
generalnie to napięcie z takim czy innym statorem bedzie podobne ( wychdzące) oscyluje w powiedzmy granicach 60V... regulator działa w taki sposób ze prostuje prąd ( ze zmiennego zmienia na stały ) i reguluje napięcie - "odkładając" "nadmiar" napięcia do masy pojazdu, czyli jak masz mocny alternator, mało odbiorników, to regulator ma sporo "pracy" i bedzie sie grzał - bo musi duzo prądu " udupić"
jak jest duzo odbiorników to regielek ma mniej do zrobienia tak na prawde,
ciekawe teraz do czego to pokrętło w opisie nic o tym nie ma, teoretycznie mogło by to być do zmiany napięcia ładowania, jak np wepniesz duzo odbiorników to napięcie może spaśc, i tym można podbić zeby np. swiatła mocniej swieciły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:15, 17 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
tu na filmiku widac ze zmieniajac statot na powerpartsa trzeba olej zapodac da ukladu zapłonowego bo pewnie zeby sie nie grzal
https://www.youtube.com/watch?v=6AXPxML0Og4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:21, 17 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
byla moda na olej do układu żeby przełozenia cały czas miały smarowania bo mało kto tam w ogóle zagląda
pewnie przy okazji i wszystko sie chłodzi.... ale ludzie i do zwykłych exc cuda wsadzają ( manetki grzane, dodatkowe oswietlenia.. wentylatory ) i to sie nie przepala to mysle ze i tutaj to konieczne nie jest
a co do oleju - nikt nie wspomina ze bendiksy tego oleju za bardzo nie lubią i wcale to dla nich dobre nie jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:31, 17 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Myslalem ze przymusowe jest zalanie olejem jesli zakladamy taki mocniejszy stator (tak jak ten kolo na tym filmie) jesli nie jest to przymusowe to wole tam posmarowac bendix i reszte smarem ipone water.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Śro 18:48, 18 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
LukAs napisał: | lukas88lag napisał: |
Co do tej tzw. płukanki byłbym ostrożny, możliwe, że rzeczywiście zassało jakąś mało ilość tego syfu i wszystko wyłapało dolne sitko, ale istnieje też taka możliwość jak na filmie poniżej. Może niepotrzebnie straszę i być może szybka wymiana filtrów z olejem pomoże, ale lepiej mieć świadomość. Pytanie ile rzeczywiście tego pociągnęło no i czy rzeczywiście sam kurz, jeżeli na zawodach było mega sucho i nie było żadnych bajor to nie wiem czy nie zaryzykowałbym rzeczywiście samej wymiany, ale jak były błotne przeprawy itp. to chyba bym nie ryzykował.
https://www.youtube.com/watch?v=0bwDVHkQcDg |
Było sucho i były to zawody supermoto, więc tego terenu to był tylko kawałek, ale jednak się kurzyło. Żadnych bajor ani przepraw
Sam kurz to na 100% nie był bo czuć w oleju pod palcami drobinki piasku, ale tak jak na filmiku nie jest na 100%. Widać też malutkie kawałeczki gumy/silikonu. Fotka po lekkim przetarciu ręcznikiem.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Jesteś pewny, że to nie metalowe opiłki, magnes tego nie wyłapuje? Zdjęcie w bardzo dobrej jakości jednak te drobinki trochę mienią się jak metal. Jeżeli tak to masz spokój, ja czasami miałem więcej. Ekspertem nie jestem, ale często takie opiłki biorą się ze skrzyni. Czasami bieg Ci nie wejdzie, czasami bijesz bez sprzęgła i objawy są podobne. Ja jeżdżę sam teren, czasami dość wymagający i nie mówię, że notorycznie, ale czasami "nie ma czasu" na wciśnięcie klamki.
Widziałem te filterki dużo, ale to dużo bardziej zawalone niż u Ciebie i nic się nie działo. Dla spokoju weź go przepłukaj olejem, zmień filtry przejedź się, spuść olej, zalej właściwy nowe filtry i finito, nawet jak to piaseczek problemu być nie powinno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Śro 19:24, 18 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
[quote="henio12323"]byla moda na olej do układu
a co do oleju - nikt nie wspomina ze bendiksy tego oleju za bardzo nie lubią i wcale to dla nich dobre nie jest[/quote
Rozwinoł byś henio temat bo jestem ciekaw o co kaman bo z tego co pamiętam to nie widziałem tam niczego na co negatywny miał by wpływ olej
No chyba że coś przeoczyłem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:38, 18 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
teraz tez juz nie pamietam, w srodku tam był element który poslizgu mieć nie powinien
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Śro 21:27, 18 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Ale tam w środku nie ma żadnego elemetu który może mieć uślizg w wyniku pracy w oleju jest to po prostu kompletny bubel celowo produkowany przez te pare lat łącznie z kołem pośrednim i rozrusznikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 17:07, 19 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie kosz sprzęgłowy zewnętrzy mam już do wymiany. Zamówiłem z Talona ale mam problem z nitami. Gdzie je dostać ?
Znalazłem cuś takiego
Clutch Rivet Din7338- 6X15
0733060150
czyli ma być 6X15 z płaskim łbem ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Czw 17:19, 19 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:35, 19 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Wracajac do statora i regulatora z powerparts do 2t. Na regulatorze mam dwa potencjometry jeden jest od voltow a drugi od opoznienia. Hmm ale od jakich voltow i od jakiego opoznienia?
Pytanko jeszcze czy olej przewodzi prad?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:58, 19 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
nie przewodzi - duzo zapłonów jest w kąpieli olejowej
ciezko powiedziec mi od czego to jest, podejrzewam że voltami regulujesz po prostu napięcie jakie wychodzi z regulatora, a to drugie nie wiem, ale pewnie mozna by to podpiąc i cos pomierzyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eltroc
Dołączył: 06 Cze 2017
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grójec
|
Wysłany: Pią 16:09, 20 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Chłopaki jak to jest z ustawieniem sprężyny amortyzatora na standard.w manualu 6mm .
Dobrze to ogarniam to znaczy odkrecamy nakrętke regulacji do momentu zluzowania napięcia sprężyny i potem od tego momentu 6mm jedziemy w dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 16:20, 20 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
eltroc napisał: | Chłopaki jak to jest z ustawieniem sprężyny amortyzatora na standard.w manualu 6mm .
Dobrze to ogarniam to znaczy odkrecamy nakrętke regulacji do momentu zluzowania napięcia sprężyny i potem od tego momentu 6mm jedziemy w dół. |
dokładnie tak,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|