|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pon 20:38, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | nie wiem czy to nie jest na wcisk w karter |
szarpać za to czy jak ? taki zonk na koniec Jak trzeba będzie silnik wyciągać i rozpoławiać to już się lekko wqrw....
wygląda jakby było zabezpieczenie od środka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Pon 20:42, 06 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:58, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
a rzeczywiscie tak to wyglada w takim razie niestety - a czemu chcesz to wymieniac ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pon 21:03, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | a rzeczywiscie tak to wyglada w takim razie niestety - a czemu chcesz to wymieniac ? |
Jak założę nowe trybko z rysunku nr 10 (obróciło tuleję z dziurkamaki w starym) to jest luz, bieżnia tego wałka jest zajechana, ma wyżłobienia - słabo to wygląda...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 11:50, 07 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Ponawiam pytanie. Czy półki z modelu exc 450 2010r podejda do mojej ramy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:54, 07 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
podejdą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lubie_beczki
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Wto 21:19, 07 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
drodzy panowie, potrzebuje sie dowiedziec od jakiej wersji jeszcze moge kupic kosz sprzeglowy wewnetrzny do exc 250 2000r ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dakarowy
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 20:27, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Witam
Pytanie mam takie, jeśli jest to juz napisane na forum, to proszę o linka...
Mianowicie - czym różni się wersja six days od wyklej 450exc?
wstępnie wiem że okleiny zgodnie z rocznikiem, kute półki, inne rafki - tylko kolor czy też wzmocnione?
co jeszcze?
Sorry za lamerskie pytania, następnym razem będę już wiedział
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:53, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
co to rafka ?
duzo zależy od rocznika modelowego - czasem sie opłacało dołozyc do sixdeja, czasem nie bardzo ( poza prestiżem w lesie ) chodzi o to że róznie dorzucali, zwykle to inny kolor ramy - sama rama to samo. plastiki tez te same - tylko inny wzór okleiny - czasem inny kolor plastików.
główne róznice to inne półki, inne kierownice ( chociaż nie że jakies super wzmacniane raczej tylko inny kolor/firma) osłony silnika - jak nie było w ogóle to dawali przynajmniej plastikową, jak fabrycznie szła plastikowa to tutaj dawali aluminiową. no i zawsze był inny wydech - tutaj akurat to ciekawy dodatek. czasem 6D miały tez inne zawieszenia - teraz już chyba nie, ale wczesniej zwykłe exc miało jednokomorowe zawieszenie, a 6D 4CSa.
także najlepiej sie dokopać do danych producenta - co dorzucał a co nie i samemu ocenić czy sie opłaca dopłacać.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dakarowy
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 21:09, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Rafka to felga bynajmniej u nas się również tak to określa
Poszperałem troche w sieci, znalazłem też częściowe odpowiedzi tu na forum w innych wątkach. Kupuje motocykl używany, do wyboru wybrałem dwa: zwykły exc i akurat six days, w obu przypadkach w zasadzie cena ta sama, przebieg niby podobny, więc te dodatkowe kolory to wartość dodana
Jutro jadę obejrzeć jednego z nich i ma to być 6D stad pytanie, wygląda na to, że nic mu jak na razie nie brakuje, zobaczę na żywo na ile te zdjęcia są prawdziwe.
Dzięki!
EDIT: i jest to wersja Argentina
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dakarowy dnia Śro 21:11, 08 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 22:08, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
a tu rzeczywiscie tez moze byc róznica - zapomniałem o tym, nie wiem jak w nowych ale wczesniej były solidne felgi wrzucane i tez miało to sens. też są lepsze układy napędowe fabrycznie, lepsze tarcze hamulcowe ( chociaż też nie zawsze )
jak przypuszczalnie stan i cena podobna to na pewno lepiej wziąć 6D - bo zawsze taki model łatwiej sprzedać, no i moze mu zostały jeszcze jakies dodatki ( duzo ludzi przy sprzedazy je sciaga/ zamienia za dopłatą za oryginalne rzeczy )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo408
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Lublin.
|
Wysłany: Śro 22:27, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Siema panowie jutro mnie czeka napinanie łańcucha i teraz sie zastanawiam czy to zrobić na 3 palce gdzieś tez czytałem ze można na 4palce ale czy to juz nie za duzo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 23:15, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
hej
serwisówka prawdę Ci powie:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Śro 23:45, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
dakarowy napisał: | Witam
Pytanie mam takie, jeśli jest to juz napisane na forum, to proszę o linka...
Mianowicie - czym różni się wersja six days od wyklej 450exc?
wstępnie wiem że okleiny zgodnie z rocznikiem, kute półki, inne rafki - tylko kolor czy też wzmocnione?
co jeszcze?
Sorry za lamerskie pytania, następnym razem będę już wiedział |
6d tez mialy
Wiatrak na chlodniece w 4t
Dodatkowo czesto odpowietrzniki na lagach ( wciskane a nie na srobke)
Przednia oska do szybkiego wyciagania
Na tylnym heblu tez pin do zmiany klockow do wypiecia tylko reka
Kieszonka na siedzeniu do karty przejazdow
Bak bezbarwny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 17:20, 09 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
przemo - tozalezy jak grube masz palce
najlepiej albo wgh serwisówki
albo sadzasz kogos żeb7y ustawic srube zebatki wahacza i tylnego koła w linii prostej poziomej i wtedy masz max napięty łancuch - wtedy ma byc bez zadnego luzu a nie napięty jak struna, ale nie powinien zwisać. wtedy ma idealny naciąg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|