|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 20:07, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
a to moglo sie za powietrzyc jak przez przypadek wcislem klamke a mialem zdjete tarcze od sprzegla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:18, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Można zarejestrować ktm xc jeśli ktoś pisze ze ma papiery do niego? bo wydawało mi się że xc nie ma tej możliwośći
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 20:33, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | Można zarejestrować ktm xc jeśli ktoś pisze ze ma papiery do niego? bo wydawało mi się że xc nie ma tej możliwośći |
XC nie ma homologacji = nie ma możliwości rejestracji,
ale sa jakies wersje XCF-W/XC-W z lampami, więc może być wersja z homologacją
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 20:36, 13 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:36, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
no właśnie a już widze drugie xc którego własciciel twierdi że ma dokumenty do rejestracji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 20:42, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
jak masz fakture zakupu to mozesz bez najmniejszych problemow rejestrowac. ja tak juz 2 sxf zarejestrowalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 21:11, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
sobek1985 napisał: | jak masz fakture zakupu to mozesz bez najmniejszych problemow rejestrowac. ja tak juz 2 sxf zarejestrowalem |
nikt nie pyta o karte homologacji na przeglądzie? no i w urzedach komunikacji wbijają vin do kompa i (przynajminej dla aut) wychodzi co to za sprzęt,
czy masz kogoś kto Ci to załatwia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pon 20:28, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tak sobie myślę, że gdy będzie mi się zbliżał remont silnika przerobie sobie 250 na 525, na razie moje obliczenia stanęły na 5000 zł :/:
-używany gaźnik 500zł
-nowy cylinder 2000zł (coś taniej się znajdzie)
-tłok 800zł
-używany wał 300zł
-korbowód 500zł
-głowica z nowymi zaworami 1000zł
+łańcuch rozrządu, łożyska w silniku
Ktoś próbował coś takiego robić? Z tego co patrzyłem mój wał nie podejdzie do żadnej z wyższej pojemności. Koszt spory, ale miałbym igła sprzęt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warn
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:39, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Uprzedziłeś mnie z pytaniem, choć mi chodzi o 400/450, szukając, patrząc na części wychodzi że exc 400 od 450 różni się tylko cylindrem i tłokiem? Pozostałe części są sprzedawane tak jak gdyby pasowały od 400 i 450
Wał, korba i cała reszta jest ta sama?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 21:40, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
kzq napisał: | Tak sobie myślę, że gdy będzie mi się zbliżał remont silnika przerobie sobie 250 na 525, na razie moje obliczenia stanęły na 5000 zł :/:
-używany gaźnik 500zł
-nowy cylinder 2000zł (coś taniej się znajdzie)
-tłok 800zł
-używany wał 300zł
-korbowód 500zł
-głowica z nowymi zaworami 1000zł
+łańcuch rozrządu, łożyska w silniku
Ktoś próbował coś takiego robić? Z tego co patrzyłem mój wał nie podejdzie do żadnej z wyższej pojemności. Koszt spory, ale miałbym igła sprzęt. |
Zapomniałeś o wałku rozrządu, do tego łożyskach na cały silnik etc. Chcąc to porządnie zroić koszt ~8000zł, bo do tego dojdzie Ci zrobienie głowicy, przekucie korby, jakies oleje, smary i inne duperele a kasa leci.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Pon 21:43, 14 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pon 21:45, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
warn napisał: | Uprzedziłeś mnie z pytaniem, choć mi chodzi o 400/450, szukając, patrząc na części wychodzi że exc 400 od 450 różni się tylko cylindrem i tłokiem? Pozostałe części są sprzedawane tak jak gdyby pasowały od 400 i 450
Wał, korba i cała reszta jest ta sama? |
Pooglądaj schematy silników 400 i mocniejszych, patrz po numerach części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warn
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:24, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Wydaje się że Tobie to patrzenie też zbyt nie wyszło ja też średnio z tym stoję. Może ktoś to analizował?
Wiadomo że z 400 na 520 czy 525 za dużo zachodu i o tym jest cały temat napisany przez 4tSTUNT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Wto 15:41, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Znacie jakieś dobre warsztaty,w których można naprawić gaźnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:25, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
a co chcesz naprawiać? ten zaworek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Wto 16:40, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|