Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 20:07, 13 Paź 2013    Temat postu:

a to moglo sie za powietrzyc jak przez przypadek wcislem klamke a mialem zdjete tarcze od sprzegla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:18, 13 Paź 2013    Temat postu:

Można zarejestrować ktm xc jeśli ktoś pisze ze ma papiery do niego? bo wydawało mi się że xc nie ma tej możliwośći

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:33, 13 Paź 2013    Temat postu:

barek253 napisał:
Można zarejestrować ktm xc jeśli ktoś pisze ze ma papiery do niego? bo wydawało mi się że xc nie ma tej możliwośći

XC nie ma homologacji = nie ma możliwości rejestracji,
ale sa jakies wersje XCF-W/XC-W z lampami, więc może być wersja z homologacją


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 20:36, 13 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:36, 13 Paź 2013    Temat postu:

no właśnie a już widze drugie xc którego własciciel twierdi że ma dokumenty do rejestracji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek1985




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 20:42, 13 Paź 2013    Temat postu:

jak masz fakture zakupu to mozesz bez najmniejszych problemow rejestrowac. ja tak juz 2 sxf zarejestrowalem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 21:11, 13 Paź 2013    Temat postu:

sobek1985 napisał:
jak masz fakture zakupu to mozesz bez najmniejszych problemow rejestrowac. ja tak juz 2 sxf zarejestrowalem

nikt nie pyta o karte homologacji na przeglądzie? no i w urzedach komunikacji wbijają vin do kompa i (przynajminej dla aut) wychodzi co to za sprzęt,
czy masz kogoś kto Ci to załatwia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pon 20:28, 14 Paź 2013    Temat postu:

Tak sobie myślę, że gdy będzie mi się zbliżał remont silnika przerobie sobie 250 na 525, na razie moje obliczenia stanęły na 5000 zł :/:

-używany gaźnik 500zł
-nowy cylinder 2000zł (coś taniej się znajdzie)
-tłok 800zł
-używany wał 300zł
-korbowód 500zł
-głowica z nowymi zaworami 1000zł
+łańcuch rozrządu, łożyska w silniku

Ktoś próbował coś takiego robić? Z tego co patrzyłem mój wał nie podejdzie do żadnej z wyższej pojemności. Koszt spory, ale miałbym igła sprzęt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warn




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:39, 14 Paź 2013    Temat postu:

Uprzedziłeś mnie z pytaniem, choć mi chodzi o 400/450, szukając, patrząc na części wychodzi że exc 400 od 450 różni się tylko cylindrem i tłokiem? Pozostałe części są sprzedawane tak jak gdyby pasowały od 400 i 450

Wał, korba i cała reszta jest ta sama?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 21:40, 14 Paź 2013    Temat postu:

kzq napisał:
Tak sobie myślę, że gdy będzie mi się zbliżał remont silnika przerobie sobie 250 na 525, na razie moje obliczenia stanęły na 5000 zł :/:

-używany gaźnik 500zł
-nowy cylinder 2000zł (coś taniej się znajdzie)
-tłok 800zł
-używany wał 300zł
-korbowód 500zł
-głowica z nowymi zaworami 1000zł
+łańcuch rozrządu, łożyska w silniku

Ktoś próbował coś takiego robić? Z tego co patrzyłem mój wał nie podejdzie do żadnej z wyższej pojemności. Koszt spory, ale miałbym igła sprzęt.


Zapomniałeś o wałku rozrządu, do tego łożyskach na cały silnik etc. Chcąc to porządnie zroić koszt ~8000zł, bo do tego dojdzie Ci zrobienie głowicy, przekucie korby, jakies oleje, smary i inne duperele a kasa leci.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Pon 21:43, 14 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pon 21:45, 14 Paź 2013    Temat postu:

warn napisał:
Uprzedziłeś mnie z pytaniem, choć mi chodzi o 400/450, szukając, patrząc na części wychodzi że exc 400 od 450 różni się tylko cylindrem i tłokiem? Pozostałe części są sprzedawane tak jak gdyby pasowały od 400 i 450

Wał, korba i cała reszta jest ta sama?


Pooglądaj schematy silników 400 i mocniejszych, patrz po numerach części.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warn




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:24, 15 Paź 2013    Temat postu:

Wydaje się że Tobie to patrzenie też zbyt nie wyszło ja też średnio z tym stoję. Może ktoś to analizował?
Wiadomo że z 400 na 520 czy 525 za dużo zachodu i o tym jest cały temat napisany przez 4tSTUNT.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Wto 15:41, 15 Paź 2013    Temat postu:

Znacie jakieś dobre warsztaty,w których można naprawić gaźnik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:25, 15 Paź 2013    Temat postu:

a co chcesz naprawiać? ten zaworek?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Wto 16:40, 15 Paź 2013    Temat postu:

Tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:00, 15 Paź 2013    Temat postu:

Jak będziesz w okolicy możesz podrzucić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 57 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin