|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 18:19, 09 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
do starej 250tki polecam cos węzszego czyli 120stke - to nie są za mocne motocykle i kazde opory ( w tym masa opony tylko przeszkadza)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 18:46, 09 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Mitasa EF 07 chce założyć i w takim rozmiarze mam od ręki, a w weekend planuje pojeździć dlatego pytam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:22, 09 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
twoja decyzja akurat mitas to dosyc lekka opona - ja bym sobie szukał 120stki, ale na 140stce tez pojedziesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snowden
Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:36, 10 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Takie szybkie pytanko - przy szybkim lataniu po dziurach, rzuca mi kierownicą prawo-lewo. Czasami cieżko nad tym zapanować, bardzo lekko chodzi mi kierownica - wystarczy dokręcić tą nakrętkę z góry ? coś popuścić przed dokręceniem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:48, 10 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
popuscic górną półkę z na lagach, i ta "kontre" duzej nakrętki, tylko nie przesadź bo uszkodzisz szybko łozyska.
troszeczke to poprawi. ale jak chcesz to opcje jeszcze są takie - wysuć lagi z półek, tak żeby laga była na równo z półką - jak sa wpuszczone głęboko ( blizej kiery ) to lepiej skręca - ale ma tendencje do shimmy.
kolejna sprawa to ustawienie kierownicy - zwykle zaleca sie mniej wiecej linie prosta lagi/kierownica
no i technika jazdy - odchyl sie do tyłu zwłaszcza tyłek to tez znacznie poprawia temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snowden
Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:52, 10 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Dziękuje Ci bardzo henio12323
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
STRZYGA
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:40, 11 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Panowie krotkie pytanie:
Pokrywa sprzegla od exc 300 z 2014r. podejdzie do exc 300 z 2010?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snowden
Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:37, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Moje niedopatrzenie...
Zmieniałem olej z filtrami, zalałem 1.3, pochodził zaciągnął i dolałem do połowy okienka, po 1 mtg poziom na ciepłym był lekko powyżej połowy okienka. Przez ostanie dwa dni jazda od rana do wieczora i dzisiaj skończyłem dopalać olej (14 mtg mineło) - patrze a u okienku pusto (odczekałem z 10 min po zgaszeniu) i aby się pojawił olej w okienku muszę lekko przechylić motor na prawo.
Parę razy leżał, ale zaraz gasiłem, nie kopcił, nie cieknie, płyn czysty.. Mogło mojemu maleństwu się coś stać przez taki stan rzeczy i głupotę właściciela ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:02, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
nie wiem jakie moto, ale po ilosci oleju wnioskuje że stary RFS do którego jak nasikasz do oleju to i tak pojedzie
także jak było minimum to i tak sie nic nie stalo. -- uzupełnij olej i kontroluj stan
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snowden
Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:08, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
exc 400 07r - możliwe ze tyle przepalił i nic nie zakopcił ?
zrzucać górę i patrzeć czy się nie przytarł ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elMisza
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EL / EPD
|
Wysłany: Pon 7:14, 14 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
U mnie w cwiartce 2002 czasami na ciepłym 'ginie' olej. Wystarczy ze postoi z pol godz i olej wraca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 12:12, 14 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
póki co uzupelnij stan, pojeździj i obserwuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asdms
Dołączył: 25 Sty 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:47, 14 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Pytanie co zrobić jak przegrzewają mi się hamulce w exc 530. Jeżdżę dużo po górach, jak jadę dłuższy czas w dół to całkowicie tracę tylni hamulec. Czym może być to spowodowane? Może jestem za ciężki (120kg).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 15:56, 14 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
twoja masa na pewno ma wpływ.\
zacznij od wlania płynu DOT5.1 najlepiej jakis lepszy np motula. oryginalnie miedzy tłoczkiem a klockiem szła blacha i kompozytowa przekładka - jak tego nie masz to warto sie w takie cos zaopatrzeć tez znacznie zapobiega wedrówce ciepła w zacisk. sa też jakies z ktmpowerparts powiekszacze płynu hamulcowego ( wkrecane na zbiorniczek by zwiekszyć jego pojemnosc) ale to niewiele wpłynie na chłodzenie bo to sie i tak słabo miesza.
tyle moge polecić generalnie płyn powinien drastycznie pomóc - znajomi mi opowiadali że na zawodach w ciemnym lesie na ostrych podjazdach i zjazdach u zawodników czołowych tarcze sie swieca na czerwono
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asdms
Dołączył: 25 Sty 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:12, 14 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Spróbuje zalać układ czym lepszym tak jak mówisz. Gorzej będzie jak to nie płyn się gotuje, tylko po prostu układ tarcza-klocki się przegrzewa. Mam exc 530 dopiero od 240 km, a hamulce tracę przy każdym zjeździe z jakieś większej góry ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|