Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 574, 575, 576 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 21:21, 01 Cze 2018    Temat postu:

mumek426 napisał:
ma ktoś pojęcie od jakiego innego motocykla mogę podpasować szczotki do rozrusznika do 350 12,albo gdzie kupić takie szczotki,,


Zacząłbym od odwiedzenia zakłądu regenerującego rozruszniki. U mnie mam np. takiego spoko dziadka, który fajnie wszystko ogarnia, potrafi wiele dopasować, dorobić, a przy tym jest śmiesznie tani.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:37, 09 Cze 2018    Temat postu:

Panowie pytanie mam do was takie. Dwa tłoki przejechane maja po 85mth w tym samym motorze ktm exc 250 2T.

Pierwszy wyglada tak:

[link widoczny dla zalogowanych]


A drugi wyglada tak:

[link widoczny dla zalogowanych]

Co jest powodem tego że ten drugi tłok jest tak po dziurkowany(zjedzony)? głowica tez ma takie wrzery.

Czy to może być przez to ze pod cylindrem byla dana zbyt cieńka uszczelka?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Goof3r dnia Sob 18:38, 09 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stachu272




Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:37, 09 Cze 2018    Temat postu:

Opiłki z jakiegoś elementu trafiają na tłok(np łożysko korbowodu-igiełki). Coś się za chwilę rozleci. Przejrzyj dokładnie układ korbowo-tłokowy i daj znać co było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:52, 09 Cze 2018    Temat postu:

Właśnie jest po wymianie łożysk +korby ale łożyska wszystkie byly w bardzo dobrym stanie . wiec raczej zadnych opiłkow nie było, membrana takich szkod to chyba by nie zrobila?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:22, 09 Cze 2018    Temat postu:

hmm ciekawe troche to przypomina ewentualne objawy spalania stukowego - wiec zbyt cienka uszczelka jak napisałes mogła byc tego powodem druga opcja ciało obce sie dostało -ale to by musiało by narobic bigosu tez na powierzchni cylindra, płaszczu tłoka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:58, 09 Cze 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
hmm ciekawe troche to przypomina ewentualne objawy spalania stukowego - wiec zbyt cienka uszczelka jak napisałes mogła byc tego powodem druga opcja ciało obce sie dostało -ale to by musiało by narobic bigosu tez na powierzchni cylindra, płaszczu tłoka


Cylinder jest w idealnym stanie jak i sciany boczne tłoka. Tylko góra jest tak zmasakrowana. Czyli wychodzi na to ze to wina uszczelki....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 10:13, 10 Cze 2018    Temat postu:

ciężko mi uwierzyć, że nie zwróciłeś uwagi na spalanie stukowe, chyba że dopiero poznajesz te motocykle.
A poza tym podzielicie się teorią ze spalaniem stukowym i wżerach na tłoku? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 16:16, 11 Cze 2018    Temat postu:

Cześć panowie
Ma ktoś jakieś sprawdzone linki z allegro ale wie komu zlecić wysyłkę cylindra do Czech. Chodzi o regenerację nicasil ale zależy mi na czasie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miszor420




Dołączył: 12 Cze 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:56, 12 Cze 2018    Temat postu:

Panowie jakieś sposoby żeby nie uszczypnąć dętki podczas zakładania opony ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 17:21, 12 Cze 2018    Temat postu:

miszor420 napisał:
Panowie jakieś sposoby żeby nie uszczypnąć dętki podczas zakładania opony ?

przesmarować smarem, wazeliną itp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:48, 12 Cze 2018    Temat postu:

jakbys chciał wysyłam do nicasilowania do holandii - sprawdzona firma, czasowo to róznie wychodzi zwykle około miesiaca


miszor/kristof - ja dętek nie smaruje - jakos mi to nie leży. smaruje z kolei rant felgi i opony ( łatwiej sie zeslizguje) do tego przede wszystkim to technika + dobre łyzki - ja polecam takie nieco szersze okrągłe główki - ciezko tym cokolwiek uszkodzić. duzo daje tez odpowiednia " technika " i obycie z wymiana dętek tutaj zaden lubrykant, łyzki za gruby hajs nie pomogą Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Wto 22:30, 12 Cze 2018    Temat postu:

Jest mi ktoś w stanie powiedzieć czy warto się przerzucić z bucików gaerne g-react na fox comp 5 ? Zależy mi żeby były miększe bo w gaernach było sztywnawo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 8:23, 13 Cze 2018    Temat postu:

comp 5 sa bardzo miekki - az za bardzo, od góry sa bardzo miekkie kiedys takie miałem, ale jadac w grupie pare razy kamieniem oberwałem - w innych butach nigdy tego nie odczułem - moze akurat fartownie nigdy tak nie dostałem z kamienia Razz albo po prostu są sztywniejsze. czubki są tez dosyc miekkie do MX spoko jak tory sa zwykle wylizane, ale do enduro słabizna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Śro 14:03, 13 Cze 2018    Temat postu:

Henio jak zawsze pomocny 😀 a jak myślisz warto nowe za 650 ? Bo ostro się zastanawiam o kamienie się nie martwię

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rooland




Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UĆ

PostWysłany: Czw 12:08, 14 Cze 2018    Temat postu:

Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć gdzie jest sławna ta przesłona przepustnicy w gaźniku FCR (450 RFS)? Na schemacie części już znalazłem, że to ta 21 część ale za chiny nie mogę sobie wyobrazić gdzie ona jest w gaźniku i jak najszybciej się do niej dostać - w celu sprawdzenia czy wszystko jest ok. Gdzie jest ten wózek przepustnicy? Czy trzeba gaźnik wyjmować?

Ogólnie mechanikę ogarniam i całkiem całkiem mi to idzie ale akurat gaźnik to jest czarna magia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rooland dnia Czw 12:32, 14 Cze 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 574, 575, 576 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 575 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin