Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 578, 579, 580 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:16, 14 Lip 2018    Temat postu:

Hej.
Jaki smar polecacie - do łozysk głowki ramy i łożysk wahacza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 17:21, 14 Lip 2018    Temat postu:

yamalube lical grease - duzo tego stosuje fajny smar, dość rzadki wiec do łozysk np koła nie stawia oporów, jest wodoodporny - dedykowany do smarowania elementów w łódkach zaburtowych np. wiec np sruby napędowej która jest zanurzona w wodzie.

drugim smarem jaki stosuje do belray waterproof grease - tez wodoodporny duzo bardziej gesty, smaruje nim np sruby klamek, piny podnózków, łozysko przegubowe dzwigni hamulca - on przez swoją "gestość" zostaje tam na dłuugo Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:25, 15 Lip 2018    Temat postu:

STRZYGA napisał:
Siatke mam wlasnie TwinAir z ktmskep.pl kupiona podłóg nr w manualu od swojego rocznika. Nie ma otworu na bolec.

tu masz siatke pod Twoj model, moze Ci przysłali od nowego modelu gdzie nie ma otworu ?




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 11:37, 15 Lip 2018    Temat postu:

sa tez uniwersalne i pewnie takie mu sprzedali - są pewnie tansze i ja tez takie cos miałem, bez zadnego otworu

i robiłem podobnie jak kristof napisał - otwór to mozna sobie dorobic, a po zamocowaniu filtra naciągnąć "czepek" na gąbke,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubie_beczki




Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Nie 12:52, 15 Lip 2018    Temat postu:

Panowie pasjonaci czy może mi ktoś podpowiedzieć jakie ma znaczenie numer wybitny na przepustnicy w gaźniku pwk38 keihin? Ja wcześniej w starym gaźniku miałem 5 a teraz mam do kupienia gaźnik z przepustnica 7.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:54, 15 Lip 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
yamalube lical grease - duzo tego stosuje fajny smar, dość rzadki wiec do łozysk np koła nie stawia oporów, jest wodoodporny - dedykowany do smarowania elementów w łódkach zaburtowych np. wiec np sruby napędowej która jest zanurzona w wodzie.

drugim smarem jaki stosuje do belray waterproof grease - tez wodoodporny duzo bardziej gesty, smaruje nim np sruby klamek, piny podnózków, łozysko przegubowe dzwigni hamulca - on przez swoją "gestość" zostaje tam na dłuugo Very Happy


Dzieki Henio - z tego co czytam w opisie - to ten belray do łozysk głowki ramy/ łozysk wahacza będzie OK .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 13:42, 15 Lip 2018    Temat postu:

lubie beczki - podobno jest to hmm selekcja przepustnicy względem korpusu - tak jak do cylindra dobiera sie tłok, tak dobieraja na odpowiednie pasowanie przepustnice - ale nigdy mnie to mocniej nie interesowało wiec info nie 100% pewne

babel - tak bedzie na pewno, w trialu przykładowo nie mam uszczelniaczy na łączniku amorka, wszystko chronią cienkie podkładki, i mało kiedy tam jakikolwiek smar sie utrzymuje, po roku jak tam zajrzałem to belray tak jak złozyłem tak pozostał nic nie wypłukało Very Happy także polecam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubie_beczki




Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Nie 17:26, 15 Lip 2018    Temat postu:

Henio - czyli generalnie żadnej większej różnicy nie wiem np w przyspieszanie czy czymkolwiek to nie ma? Kurde mam cały czas problem z moim moto chodzi o samowkrecajace się obroty.... Silnik po generalce i wcześniej było tak że moto samo wkrecal się na MAX obroty o mało się parę razy nie zabiłem. Po remoncie po wymianie rolgazu, linki wszystko ori motor sam się wkrecac ale już nie na MAX tylko powiedzmy na 1/3 mocy i po wciśnięciu sprzęgła obroty nie spadają...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:31, 15 Lip 2018    Temat postu:

Trochę się mylisz. Ta cyferka oznacza kształt przepustnicy. Im niższy numer tym mieszanka jest bogatsza. W ktm'ie jest przepustnica o oznaczeniu 7.

henio12323 napisał:
lubie beczki - podobno jest to hmm selekcja przepustnicy względem korpusu - tak jak do cylindra dobiera sie tłok, tak dobieraja na odpowiednie pasowanie przepustnice - ale nigdy mnie to mocniej nie interesowało wiec info nie 100% pewne

babel - tak bedzie na pewno, w trialu przykładowo nie mam uszczelniaczy na łączniku amorka, wszystko chronią cienkie podkładki, i mało kiedy tam jakikolwiek smar sie utrzymuje, po roku jak tam zajrzałem to belray tak jak złozyłem tak pozostał nic nie wypłukało Very Happy także polecam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rams dnia Nie 19:32, 15 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:35, 15 Lip 2018    Temat postu:

to fajnie ze poprawiłeś - jak pisałem nie miałem przekonania do konca co do tego.

ale tu moim zdaniem problem lezy gdzie indziej - jakby to była kwestia regulacji to by sie albo wieszał albo nie - a nie raz tak a raz tak - moze byc róznica zimny/mocno nagrzany ale nie była by aż taka róznica ze masz 1/3 obrotów więcej.

w starszych 2T był problem z tym że linka wypadała z gaźnika ( od góry ) i sie wieszała o rant wejscia w gaźnik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:01, 16 Lip 2018    Temat postu:

Panowie pytanko, jak nie posiadając numeru VIN(chyba zamalowany) prosto sobie sprawdzić czy mam exc czy sxf ?

Motocykl Ktm exc 400 2002r (kupilem go niby jako exc)
Rozrusznik zaslepiony, brak swiatla z przodu itp.

Potrzebuje jakiejs cechy charakterystycznej...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 13:53, 16 Lip 2018    Temat postu:

numer silnika Smile
mozesz mi podeslac na PW to sprawdze

oczywiscie po tylu latach moze tam równie dobrze siedziec piąty silnik Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STRZYGA




Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:22, 24 Lip 2018    Temat postu:

Wracajac na chwilkę do tematy siatki przeciwpylowej.
Rozumiem ze gabke bez zmian trzeba nasaczac mimo "czepka" ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 6:40, 25 Lip 2018    Temat postu:

tak gabke nasaczasz normalnie - czepek to tylko dodatek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Śro 12:26, 25 Lip 2018    Temat postu:

Czepek wyłapie dodatkowy syf?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 578, 579, 580 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 579 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin