|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gleba
Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:05, 10 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Cześć, w excf 350 2011r przednia zębatka ma dystans. Przy montowaniu dajemy dystansem do silnika czy na zewnatrz? W instrukcji nie znalazłem. Po kupnie moto miałem dystansem w kierunku silnika, później koledzy założyli dystansem (i napisami na zębatce) na zewnątrz od silnika. Jak powinno być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gleba
Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:38, 10 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Przed montażem oglądałem filmy na youtube min ten który wskazujesz, ale i tak nie byłem pewien. Założyłem i mam tak jak piszesz, także jest ok. Dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sniegulas
Dołączył: 26 Lip 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: RZ
|
Wysłany: Pon 19:32, 10 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Siemanko jak bardzo naciągacie łańcuch ?
postawiłem pomarańcze na stojaku i na końcu ślizgu wchodzi 3 palce ale jak usiadłem na kacie to wydaje mi się że jest za bardzo naciągnięty i może się przez to szybciej wyciągnąć czyż nie
pozrawiam niech moc będzie z wami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:39, 10 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
a jak ktos ma cienkie albo grube palce ? ja sie zawsze dziwie co to za pomiar na palce ?
najlepsza opcja najbardziej bezpieczna i szybka - sadzasz kogos ciezkiego żeby zgrać 3 osie w linii prostej równoległej do ziemi - osie to oś zębatki zdawczej, oś wahacza i oś tylnego koła, w tym zgraniu łancuch jest najbardziej napięty im bardziej dociązysz moto albo odciązysz to sie bedzie tylko luzował - w tym najciasniejszym połozeniu napinasz go tak żeby nie wisial - i nie był napiety jak struna za mocno.
i wtedy mozesz sobie stawiac na stojaki i pchac palce żeby mieć mniej wiecej wglad na przyszłość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:38, 10 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
W serwisowce jest opisany naciag lancucha. Zawsze ustawialem jak serwisowka nakazuje i bylo ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 20:54, 10 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
tak jest, nie ma co cudować z palcami czy na oko, robisz jak w serwisówce, kontrolujesz co 2-3 wyjazdy i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sniegulas
Dołączył: 26 Lip 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: RZ
|
Wysłany: Pon 23:00, 10 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
palce tak na szybko
tak sprawdzam czy nie lata za bardo na boki nie jest napięty i nie odstaje od zębaki
zostało mi już nie dużo naciągu no dużo nie dużo do końca sezonu styknie
skracać łańcuch ?
musi być skrócony o odpowiednią ilość ogniw w stosunku do zębatek czy nie ?
zastanawiam się czy dobry pomysł
dzięki za szybką odpowiedz lecz jestem samoukiem i wole 2 razy się upewnić a to tak naprawdę pierwsza moja maszynka na poważnie wcześniej rmz 450 bez szczególnej opiekidosłowna podstawa lc4 sm ale jednak EXC to moja miłość i chcę robić wszystko jak należy gdyż oczekuje że mnie nie zawiedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 6:46, 11 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
jak masz jeszcze rezerwe naci agu to nie musisz skracać, skracanei nie jest zalezne zawsze od wyciągniecia łancucha,. mozesz miec nowy łancuch i koniec regulacji.
łancuch odstaje od zębatki niezaleznie od naciagniecia łancucha
w kazdym motocyklu z łancuchem czy to szosówka, motorower czy enduro zasada działania i obsługi jest taka sama
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 10:44, 11 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Map switche w 250/350 exc-f
która mapa jest którą (I,II) i jak sie ma do tego drugi rezystor regulowany pod siodłem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Wto 19:30, 11 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Panowie ile może być teraz mniej więcej warty EXC300 MY2018 (TPI), produkcja 2017 nie six days, ale bardzo dobrze wyposażony (klamki midwesta, osłona xtr'a, półki z sixa, osłona tarczy tył oem ktm, 2x mousse itp.)
Pomijam fakt zajechanych sztuk, ta jest bardzo ładnie utrzymana z przebiegiem 60h.
Wiem, że to dziwne pytanie, ale jestem na zakupie i mam coś takiego za 32500 zł i biję się z myślami, a nie chcę się w konia zrobić. Wiem, że nówkę można mieć za ok. 36-37k zł, ale to golas i trzeba z 1,5k zł na start zainwestować żeby ruszyć bezpiecznie w teren.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:03, 11 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Cena z wyposażeniem ok. Jeśli to jest prawdziwy przebieg. Pamiętaj tylko o tym, że tłok zaraz trzeba wymienić. KTM zaleca przy TPI zmianę przy przebiegu 70h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Śro 22:49, 12 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
rams napisał: | Cena z wyposażeniem ok. Jeśli to jest prawdziwy przebieg. Pamiętaj tylko o tym, że tłok zaraz trzeba wymienić. KTM zaleca przy TPI zmianę przy przebiegu 70h. |
Kupiony
No to teraz przetestuję co to wymyślili z tymi wtryskami w 2t na własnej skórze. Przesiadka z EXC450 MY2013 mam nadzieję, że nie będę żałował.
Od razu mówię, będę sprzedawał MOUSSE (2 sztuki chyba MICHELIN) po przebiegu ok. 30-40h także gdyby ktoś był zainteresowany można uderzyć - ja na tym na pewno nie będę jeździł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snowden
Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:54, 13 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
ile powinny latać łożyska w kołach ? U mnie tył NTN padły po 30h (dwa razy rozbierałem i smarowałem) jazdy.. Bieżni nie odbiłem bo wbijałem przez nasadkę (33 chyba).
Słaba jakość łożyska ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:05, 13 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
co rozbiuerałes i smarowałes ?
dobry zestaw 100-150 godzin bezproblemu robi
problemy z padającymi łozyskami są takie:
- zuzyta tuleja miedzy łozyskami ( przez złe dokręcenie koła zwykle albo uszkodzenia mechaniczne/patenty )
- za mocne skręcanie osi kola
- wyrobione tulejki dystansowe - włazi woda i koroduje
- nieprawidłowy montaz
wyeliminuj wszystkie wyzej problemy, daj dobre łozyska ( ntna sa ok ) i nie bedziesz miał problemu przez dłuzszy czas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|