Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 586, 587, 588 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gleba




Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:05, 10 Wrz 2018    Temat postu:

Cześć, w excf 350 2011r przednia zębatka ma dystans. Przy montowaniu dajemy dystansem do silnika czy na zewnatrz? W instrukcji nie znalazłem. Po kupnie moto miałem dystansem w kierunku silnika, później koledzy założyli dystansem (i napisami na zębatce) na zewnątrz od silnika. Jak powinno być?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:10, 10 Wrz 2018    Temat postu:

stopniem do srodka ( do strony silnika )

https://www.youtube.com/watch?v=8OkV6bX3O2M

tu masz jak to wyglada


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gleba




Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:38, 10 Wrz 2018    Temat postu:

Przed montażem oglądałem filmy na youtube min ten który wskazujesz, ale i tak nie byłem pewien. Założyłem i mam tak jak piszesz, także jest ok. Dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sniegulas




Dołączył: 26 Lip 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RZ

PostWysłany: Pon 19:32, 10 Wrz 2018    Temat postu:

Siemanko jak bardzo naciągacie łańcuch ?
postawiłem pomarańcze na stojaku i na końcu ślizgu wchodzi 3 palce ale jak usiadłem na kacie to wydaje mi się że jest za bardzo naciągnięty i może się przez to szybciej wyciągnąć czyż nie
pozrawiam niech moc będzie z wami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:39, 10 Wrz 2018    Temat postu:

a jak ktos ma cienkie albo grube palce ? ja sie zawsze dziwie co to za pomiar na palce ?

najlepsza opcja najbardziej bezpieczna i szybka - sadzasz kogos ciezkiego żeby zgrać 3 osie w linii prostej równoległej do ziemi - osie to oś zębatki zdawczej, oś wahacza i oś tylnego koła, w tym zgraniu łancuch jest najbardziej napięty im bardziej dociązysz moto albo odciązysz to sie bedzie tylko luzował - w tym najciasniejszym połozeniu napinasz go tak żeby nie wisial - i nie był napiety jak struna za mocno.

i wtedy mozesz sobie stawiac na stojaki i pchac palce żeby mieć mniej wiecej wglad na przyszłość


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:38, 10 Wrz 2018    Temat postu:

W serwisowce jest opisany naciag lancucha. Zawsze ustawialem jak serwisowka nakazuje i bylo ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 20:54, 10 Wrz 2018    Temat postu:

tak jest, nie ma co cudować z palcami czy na oko, robisz jak w serwisówce, kontrolujesz co 2-3 wyjazdy i tyle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sniegulas




Dołączył: 26 Lip 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RZ

PostWysłany: Pon 23:00, 10 Wrz 2018    Temat postu:

palce tak na szybko
tak sprawdzam czy nie lata za bardo na boki nie jest napięty i nie odstaje od zębaki
zostało mi już nie dużo naciągu no dużo nie dużo do końca sezonu styknie
skracać łańcuch ?
musi być skrócony o odpowiednią ilość ogniw w stosunku do zębatek czy nie ?
zastanawiam się czy dobry pomysł
dzięki za szybką odpowiedz lecz jestem samoukiem i wole 2 razy się upewnić a to tak naprawdę pierwsza moja maszynka na poważnie wcześniej rmz 450 bez szczególnej opiekidosłowna podstawa lc4 sm ale jednak EXC to moja miłość i chcę robić wszystko jak należy gdyż oczekuje że mnie nie zawiedzie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 6:46, 11 Wrz 2018    Temat postu:

jak masz jeszcze rezerwe naci agu to nie musisz skracać, skracanei nie jest zalezne zawsze od wyciągniecia łancucha,. mozesz miec nowy łancuch i koniec regulacji.

łancuch odstaje od zębatki niezaleznie od naciagniecia łancucha

w kazdym motocyklu z łancuchem czy to szosówka, motorower czy enduro zasada działania i obsługi jest taka sama


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 10:44, 11 Wrz 2018    Temat postu:

Map switche w 250/350 exc-f
która mapa jest którą (I,II) i jak sie ma do tego drugi rezystor regulowany pod siodłem??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Wto 19:30, 11 Wrz 2018    Temat postu:

Panowie ile może być teraz mniej więcej warty EXC300 MY2018 (TPI), produkcja 2017 nie six days, ale bardzo dobrze wyposażony (klamki midwesta, osłona xtr'a, półki z sixa, osłona tarczy tył oem ktm, 2x mousse itp.)
Pomijam fakt zajechanych sztuk, ta jest bardzo ładnie utrzymana z przebiegiem 60h.
Wiem, że to dziwne pytanie, ale jestem na zakupie i mam coś takiego za 32500 zł i biję się z myślami, a nie chcę się w konia zrobić. Wiem, że nówkę można mieć za ok. 36-37k zł, ale to golas i trzeba z 1,5k zł na start zainwestować żeby ruszyć bezpiecznie w teren.
Z góry dzięki za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:03, 11 Wrz 2018    Temat postu:

Cena z wyposażeniem ok. Jeśli to jest prawdziwy przebieg. Pamiętaj tylko o tym, że tłok zaraz trzeba wymienić. KTM zaleca przy TPI zmianę przy przebiegu 70h.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Śro 22:49, 12 Wrz 2018    Temat postu:

rams napisał:
Cena z wyposażeniem ok. Jeśli to jest prawdziwy przebieg. Pamiętaj tylko o tym, że tłok zaraz trzeba wymienić. KTM zaleca przy TPI zmianę przy przebiegu 70h.

Kupiony Wink
No to teraz przetestuję co to wymyślili z tymi wtryskami w 2t na własnej skórze. Przesiadka z EXC450 MY2013 mam nadzieję, że nie będę żałował.
Od razu mówię, będę sprzedawał MOUSSE (2 sztuki chyba MICHELIN) po przebiegu ok. 30-40h także gdyby ktoś był zainteresowany można uderzyć - ja na tym na pewno nie będę jeździł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snowden




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:54, 13 Wrz 2018    Temat postu:

ile powinny latać łożyska w kołach ? U mnie tył NTN padły po 30h (dwa razy rozbierałem i smarowałem) jazdy.. Bieżni nie odbiłem bo wbijałem przez nasadkę (33 chyba).
Słaba jakość łożyska ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:05, 13 Wrz 2018    Temat postu:

co rozbiuerałes i smarowałes ?

dobry zestaw 100-150 godzin bezproblemu robi

problemy z padającymi łozyskami są takie:
- zuzyta tuleja miedzy łozyskami ( przez złe dokręcenie koła zwykle albo uszkodzenia mechaniczne/patenty )
- za mocne skręcanie osi kola
- wyrobione tulejki dystansowe - włazi woda i koroduje
- nieprawidłowy montaz

wyeliminuj wszystkie wyzej problemy, daj dobre łozyska ( ntna sa ok ) i nie bedziesz miał problemu przez dłuzszy czas


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 586, 587, 588 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 587 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin