|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 6:29, 23 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
lester - tak w wiekszosci idzie 6,8 ja mam z motion pro nie tanie ale dzałaja dobrze
sniegulas - ciezko powiedziec bo słąbo dzwiek nagrany, słychac chyba mocno sprzęgło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:32, 23 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Mam problem z jednym moto znajomego trial Beta evo 250 2t. Silnik ciężko pali na zimnym, trzeba z 20 razy kopnąć za nim zapali, jak już zapali to ładnie trzyma obroty i ciepły odpala zazwyczaj za pierwszym strzałem. Gażnik jest w nim zamontowany Keihin pwk. Wyczyściłem go, sprawdziłem dysze. Zastanawiam się czy poziom paliwa jest dobrze ustawiony. Motor ma też problem taki, że jak postoi z 2-3 tygodnie to cały silnik jest zalany. Prawdopodobnie zaworek jest do wymiany. Czy poziom w komorze paliwowej ma duży wpływ na odpalenie? Jak ma być ustawiony prawidłowo poziom paliwa? Poziom ma być na szczelinie pomiędzy dolną obudową a górną?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Nie 8:40, 23 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | Nie. Lepiej weź stare na wzór i niech tokarz ci zrobi z twardej nierdzewki - bedziesz mial dożywotnio. |
[link widoczny dla zalogowanych]ój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62#thumb/1
a to da radę ? cięzko umnie z tokarzem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Nie 8:41, 23 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
a gdzie go kupiłeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 9:57, 23 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
rams - zwykle to ma byc nawet na głupa do ustawienia, albo poziom ma byc równo z krawędzią pokrywy komory ( do sprawdzenia u-rurką ) albo ma miec początek zamkniecia ( czyli pomału przechylasz gaźnik az zacznie zamykac sie zaworek ) i krawędź pływaka ma byc równolegle z krawędzią gaźnika.
co do problemu - miałem podobny temat u mnie problemem były przewody paliwowe, miały mikropory, paliwo parowało, wyczaiłem to po filterku po tygodniu było juz czerwono ( zostawał sam olej ) potem tez z kopa i gadał, także sie temu przyjzyj, zaleca sie zakręcanie kranika, no i jak zaworek nie trzyma to do kontroli i ewentualnej wymiany ( ale jak mówisz paliwo jak jest za wysoko to tez moze byc tu problem na otwartym kraniku )
lester- ciezko powiedziec, nie kosztuje duzo na próbe mozesz wziac, jakis czas to pojeździ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:15, 23 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Myślisz, że poziom paliwa może mieć wpływ na zapalanie?
henio12323 napisał: | rams - zwykle to ma byc nawet na głupa do ustawienia, albo poziom ma byc równo z krawędzią pokrywy komory ( do sprawdzenia u-rurką ) albo ma miec początek zamkniecia ( czyli pomału przechylasz gaźnik az zacznie zamykac sie zaworek ) i krawędź pływaka ma byc równolegle z krawędzią gaźnika.
co do problemu - miałem podobny temat u mnie problemem były przewody paliwowe, miały mikropory, paliwo parowało, wyczaiłem to po filterku po tygodniu było juz czerwono ( zostawał sam olej ) potem tez z kopa i gadał, także sie temu przyjzyj, zaleca sie zakręcanie kranika, no i jak zaworek nie trzyma to do kontroli i ewentualnej wymiany ( ale jak mówisz paliwo jak jest za wysoko to tez moze byc tu problem na otwartym kraniku )
lester- ciezko powiedziec, nie kosztuje duzo na próbe mozesz wziac, jakis czas to pojeździ. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 11:43, 23 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Tak, poziom paliwa ma wpływ m.in. na zapalanie. Dodatkowo jeżeli masz nieszczelność na zaworku albo jakieś problemy ze ssaniem to tez bedzie wpływać.
Kolejny element to jakość paliwa - miesiąc temu rozebrałem silnik w skuterze 2t bo byłem przekonany że poszedł pierścień a okazało się, że w benzynie była woda (w dzisiejszych czasach!).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:08, 23 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Zamówiłem zaworek. Czyli poziom paliwa mam ustawić tak jak zaznaczyłem na zdjęciu?
Fourier napisał: | Tak, poziom paliwa ma wpływ m.in. na zapalanie. Dodatkowo jeżeli masz nieszczelność na zaworku albo jakieś problemy ze ssaniem to tez bedzie wpływać.
Kolejny element to jakość paliwa - miesiąc temu rozebrałem silnik w skuterze 2t bo byłem przekonany że poszedł pierścień a okazało się, że w benzynie była woda (w dzisiejszych czasach!). |
Fourier napisał: | Tak, poziom paliwa ma wpływ m.in. na zapalanie. Dodatkowo jeżeli masz nieszczelność na zaworku albo jakieś problemy ze ssaniem to tez bedzie wpływać.
Kolejny element to jakość paliwa - miesiąc temu rozebrałem silnik w skuterze 2t bo byłem przekonany że poszedł pierścień a okazało się, że w benzynie była woda (w dzisiejszych czasach!). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 15:12, 23 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
zacznij od takiego ustawienia - tak na prawde trzeba by miec jakas instrukcje ale wiem ze do trialówek praktycznie instrukcje nie jstnieja - chociaż moze byc gdzies tabelka z opisem chociaz jakiejs wysokosci.
poziom za wysoki zwykle łatwo sprawdzic - przechylasz moto i kiedy zaczyna odpływem walić, zwykle trzeba przechylic o jakies 45 stopni od pionu żeby zaczeło lecieć, jak leci od razu po lekkim przechylaniu to zawysoko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 15:42, 23 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak keihin ale np dellorto wydało serwisówkę/manual do swoich gaźników gdzie jest wytłumaczone jak ustawić pływak itp
Tak na szybko: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Nie 15:46, 23 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sniadypl
Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Pon 16:36, 24 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Osłona pod silnik do EXC będzie pasowała z 450 2008 do 525 2007?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:42, 24 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Nie. Już inna konstrukcja ramy jest.
sniadypl napisał: | Osłona pod silnik do EXC będzie pasowała z 450 2008 do 525 2007? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sniadypl
Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Pon 16:46, 24 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
rams napisał: | Nie. Już inna konstrukcja ramy jest.
sniadypl napisał: | Osłona pod silnik do EXC będzie pasowała z 450 2008 do 525 2007? |
|
Tak myślałem. dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 17:18, 25 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
sniadypl napisał: | rams napisał: | Nie. Już inna konstrukcja ramy jest.
sniadypl napisał: | Osłona pod silnik do EXC będzie pasowała z 450 2008 do 525 2007? |
|
Tak myślałem. dzieki |
kłóciłbym się.
moja osłona co prawda w 2T po wędrowała od 2000 do 2009 przez trzy motocykle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|