Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 589, 590, 591 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 6:29, 23 Wrz 2018    Temat postu:

lester - tak w wiekszosci idzie 6,8 ja mam z motion pro nie tanie ale dzałaja dobrze Very Happy

sniegulas - ciezko powiedziec bo słąbo dzwiek nagrany, słychac chyba mocno sprzęgło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:32, 23 Wrz 2018    Temat postu:

Mam problem z jednym moto znajomego trial Beta evo 250 2t. Silnik ciężko pali na zimnym, trzeba z 20 razy kopnąć za nim zapali, jak już zapali to ładnie trzyma obroty i ciepły odpala zazwyczaj za pierwszym strzałem. Gażnik jest w nim zamontowany Keihin pwk. Wyczyściłem go, sprawdziłem dysze. Zastanawiam się czy poziom paliwa jest dobrze ustawiony. Motor ma też problem taki, że jak postoi z 2-3 tygodnie to cały silnik jest zalany. Prawdopodobnie zaworek jest do wymiany. Czy poziom w komorze paliwowej ma duży wpływ na odpalenie? Jak ma być ustawiony prawidłowo poziom paliwa? Poziom ma być na szczelinie pomiędzy dolną obudową a górną?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
l.e.s.t.e.r




Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Nie 8:40, 23 Wrz 2018    Temat postu:

Fourier napisał:
Nie. Lepiej weź stare na wzór i niech tokarz ci zrobi z twardej nierdzewki - bedziesz mial dożywotnio.


[link widoczny dla zalogowanych]ój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62#thumb/1

a to da radę ? cięzko umnie z tokarzem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
l.e.s.t.e.r




Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Nie 8:41, 23 Wrz 2018    Temat postu:

a gdzie go kupiłeś ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 9:57, 23 Wrz 2018    Temat postu:

rams - zwykle to ma byc nawet na głupa do ustawienia, albo poziom ma byc równo z krawędzią pokrywy komory ( do sprawdzenia u-rurką ) albo ma miec początek zamkniecia ( czyli pomału przechylasz gaźnik az zacznie zamykac sie zaworek ) i krawędź pływaka ma byc równolegle z krawędzią gaźnika.

co do problemu - miałem podobny temat u mnie problemem były przewody paliwowe, miały mikropory, paliwo parowało, wyczaiłem to po filterku po tygodniu było juz czerwono ( zostawał sam olej ) potem tez z kopa i gadał, także sie temu przyjzyj, zaleca sie zakręcanie kranika, no i jak zaworek nie trzyma to do kontroli i ewentualnej wymiany ( ale jak mówisz paliwo jak jest za wysoko to tez moze byc tu problem na otwartym kraniku )





lester- ciezko powiedziec, nie kosztuje duzo na próbe mozesz wziac, jakis czas to pojeździ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:15, 23 Wrz 2018    Temat postu:

Myślisz, że poziom paliwa może mieć wpływ na zapalanie?
henio12323 napisał:
rams - zwykle to ma byc nawet na głupa do ustawienia, albo poziom ma byc równo z krawędzią pokrywy komory ( do sprawdzenia u-rurką ) albo ma miec początek zamkniecia ( czyli pomału przechylasz gaźnik az zacznie zamykac sie zaworek ) i krawędź pływaka ma byc równolegle z krawędzią gaźnika.

co do problemu - miałem podobny temat u mnie problemem były przewody paliwowe, miały mikropory, paliwo parowało, wyczaiłem to po filterku po tygodniu było juz czerwono ( zostawał sam olej ) potem tez z kopa i gadał, także sie temu przyjzyj, zaleca sie zakręcanie kranika, no i jak zaworek nie trzyma to do kontroli i ewentualnej wymiany ( ale jak mówisz paliwo jak jest za wysoko to tez moze byc tu problem na otwartym kraniku )





lester- ciezko powiedziec, nie kosztuje duzo na próbe mozesz wziac, jakis czas to pojeździ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 11:43, 23 Wrz 2018    Temat postu:

Tak, poziom paliwa ma wpływ m.in. na zapalanie. Dodatkowo jeżeli masz nieszczelność na zaworku albo jakieś problemy ze ssaniem to tez bedzie wpływać.
Kolejny element to jakość paliwa - miesiąc temu rozebrałem silnik w skuterze 2t bo byłem przekonany że poszedł pierścień a okazało się, że w benzynie była woda (w dzisiejszych czasach!).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:08, 23 Wrz 2018    Temat postu:

Zamówiłem zaworek. Czyli poziom paliwa mam ustawić tak jak zaznaczyłem na zdjęciu?



Fourier napisał:
Tak, poziom paliwa ma wpływ m.in. na zapalanie. Dodatkowo jeżeli masz nieszczelność na zaworku albo jakieś problemy ze ssaniem to tez bedzie wpływać.
Kolejny element to jakość paliwa - miesiąc temu rozebrałem silnik w skuterze 2t bo byłem przekonany że poszedł pierścień a okazało się, że w benzynie była woda (w dzisiejszych czasach!).


Fourier napisał:
Tak, poziom paliwa ma wpływ m.in. na zapalanie. Dodatkowo jeżeli masz nieszczelność na zaworku albo jakieś problemy ze ssaniem to tez bedzie wpływać.
Kolejny element to jakość paliwa - miesiąc temu rozebrałem silnik w skuterze 2t bo byłem przekonany że poszedł pierścień a okazało się, że w benzynie była woda (w dzisiejszych czasach!).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 15:12, 23 Wrz 2018    Temat postu:

zacznij od takiego ustawienia - tak na prawde trzeba by miec jakas instrukcje ale wiem ze do trialówek praktycznie instrukcje nie jstnieja - chociaż moze byc gdzies tabelka z opisem chociaz jakiejs wysokosci.

poziom za wysoki zwykle łatwo sprawdzic - przechylasz moto i kiedy zaczyna odpływem walić, zwykle trzeba przechylic o jakies 45 stopni od pionu żeby zaczeło lecieć, jak leci od razu po lekkim przechylaniu to zawysoko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 15:42, 23 Wrz 2018    Temat postu:

Nie wiem jak keihin ale np dellorto wydało serwisówkę/manual do swoich gaźników gdzie jest wytłumaczone jak ustawić pływak itp

Tak na szybko: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Nie 15:46, 23 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sniadypl




Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Pon 16:36, 24 Wrz 2018    Temat postu:

Osłona pod silnik do EXC będzie pasowała z 450 2008 do 525 2007?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:42, 24 Wrz 2018    Temat postu:

Nie. Już inna konstrukcja ramy jest.
sniadypl napisał:
Osłona pod silnik do EXC będzie pasowała z 450 2008 do 525 2007?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sniadypl




Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Pon 16:46, 24 Wrz 2018    Temat postu:

rams napisał:
Nie. Już inna konstrukcja ramy jest.
sniadypl napisał:
Osłona pod silnik do EXC będzie pasowała z 450 2008 do 525 2007?

Tak myślałem. dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 17:18, 25 Wrz 2018    Temat postu:

sniadypl napisał:
rams napisał:
Nie. Już inna konstrukcja ramy jest.
sniadypl napisał:
Osłona pod silnik do EXC będzie pasowała z 450 2008 do 525 2007?

Tak myślałem. dzieki

kłóciłbym się.
moja osłona co prawda w 2T po wędrowała od 2000 do 2009 przez trzy motocykle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 17:19, 25 Wrz 2018    Temat postu:

Pytanie:
Zakładać trzymak na przód z moussem czy nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 589, 590, 591 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 590 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin