Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 591, 592, 593 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 16:10, 05 Paź 2018    Temat postu:

asdms napisał:
A dokładnie chodzi mi o taki coś, da rade założyć na to tublisa?
[link widoczny dla zalogowanych]

na 90% da radę,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asdms




Dołączył: 25 Sty 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:17, 05 Paź 2018    Temat postu:

ok,
może jeszcze ktoś się wypowie bo prawie 500 zł piechotą nie chodzi. Może ktoś montował tublisa na podobnie zdeformowaną felgę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snowden




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:09, 05 Paź 2018    Temat postu:

Witam, mam do Was taką serdeczną prośbę. Szukałem zalecanych nastawień zawieszenia dla KTM EXC 400 i nie rozumiem tam od jakiej strony co i jak. Byłby ktoś tak uprzejmy i podał mi jak upośledzonemu, ile klików z przodu i z
tyłu od której do której strony ma byc do wyjściowych nastawień ???
Z góry dziękuje pięknie Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Snowden dnia Pią 17:10, 05 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 20:11, 05 Paź 2018    Temat postu:

asdms napisał:
ok,
może jeszcze ktoś się wypowie bo prawie 500 zł piechotą nie chodzi. Może ktoś montował tublisa na podobnie zdeformowaną felgę?

ja mam wgiętą ale trochę mniej niż tutaj stąd moja opinia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 20:19, 05 Paź 2018    Temat postu:

Snowden napisał:
Witam, mam do Was taką serdeczną prośbę. Szukałem zalecanych nastawień zawieszenia dla KTM EXC 400 i nie rozumiem tam od jakiej strony co i jak. Byłby ktoś tak uprzejmy i podał mi jak upośledzonemu, ile klików z przodu i z
tyłu od której do której strony ma byc do wyjściowych nastawień ???
Z góry dziękuje pięknie Wink


Hej
kręcisz na maxa w prawo (zgodnie ze wskazowkami zegara)i później odliczasz kliki|:
przód góra 20klików
przód dól 20klików

tył:
góra na śrubokręt 15 klików
góra na klucz: - 1 obrót
dół - 25klików


jak za miękko - klikamy w prawo
jak za twardo klikamy w lewo

zmieniaj co 5 klików zeby poczuc różnicę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:16, 05 Paź 2018    Temat postu:

snowden - zawsze sie ustawia od punktu wyjscia jednoznacznego - niezaleznie od zmontowania zawieszenia czy uszkodzenia ewentualnego, zawór zamkniety zawsze ma jednoznacznie położenie dlatego od max zamknietego zaworu sie zawsze liczy kliki ( te podane w manualu ) - reszte jak kristof powiedzial, ale nie do konca sie zgodze z co 5 klików - moze to miec wpływ w połowie zakresu, ale ostatnie kilka klików robią większe znaczenie

ASDMS - jak chcesz pisz na PW załatwie ci tublisa w lepszej cenie - i napisałem juz, podbita felga nie ma az takiego znaczenia, tublis i tak sie rozpręza i opone dociska a czy po równym obwodzie czy po Sce nie ma znaczenia, najgorsze są punktowe uszkodzenia, pękniecia, ostre zagięcia felgi, nierównosci powierzchni przez głęboką korozje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sniegulas




Dołączył: 26 Lip 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RZ

PostWysłany: Sob 8:01, 06 Paź 2018    Temat postu:

Siemanko wczoraj atakowalem podjazd którego nie dało się wyjechać 😂 i wysiadłem z moto można powiedzieć że bardzo efektownie a pomarańcza staneła do góry kołami może z 15s zanim się ogarnąłem i teraz mam problem gdyż przy jezdzie bez czymanki moto jakby miał dopięty ciężar z prawej jakoś dziwnie leci na prawo ocb?
Druga sprawa czy kat może złopac oliwe przy wymianie oleju wlalem 1.3l po odpaleniu itd oliwy było za mało wiem ze filtry też coś zassaly ale z czasem w okienku było jak by mało to dolalem jeszcze 2setki czy za dużo oliwy to też źle


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 9:21, 06 Paź 2018    Temat postu:

to moze jedź z czymanką
pewnie przestawił ci sie przód w półkach, opcja - albo skręcic do ogranicznika i z kopa sprzedac w koło żeby sie naprostowało, albo rozkręcic cały przód - lagi koło, i złozyc od nowa na podnosniku, ustawi sie sam na prosto.
nie napisałes jaki masz pojazd, podejrzewam ze RFS 1.3 litra to zdecydowanie za mało. to jest początek - wlewasz 1.3 potem dolewasz do okienka własnie około 200 ml , razem jakies 1.5 litra zawsze wejdzie.

odpalasz silnik na pól minuty, czekasz minutke - i ma byc okolice połowy okienka - ja wole jak jest 3/4 dolewasz do tego stanu i juz cie nic wiecej nie obchodzi - chyba ze bierze olej to tak mozesz sobie sprawdzać co jakis czas


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snowden




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:46, 06 Paź 2018    Temat postu:

KristofSX, henio12323 - dziękuje bardzo za objaśnienie. Skręciłem na fabryczne i było mi miękko. Utwardziłem COMP na + REB na - i jest dużo twardszy i szybko odbija, dużo lepiej.

Wyczytałem gdzieś ze im miększy teren tym twardsza opona. Wybór padł na xt-754 + tubliss i pytanie czy na sam piach, czasem błoto lepszy nie będzie czerwony pasek. Zielony pasek szybciej zaokrągli krawędzie - czy różnica w zużyciu jest znikoma ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Snowden dnia Sob 11:05, 06 Paź 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sniegulas




Dołączył: 26 Lip 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RZ

PostWysłany: Sob 11:06, 06 Paź 2018    Temat postu:

dzięki henio12323 tak właśnie exc 4.5 06r.
złapałem również koło na godzinie 10/5 i tez jest lekki luz na łożyskou wcale sie nie dziwie a co do przodu to rozbiore i złożę od nowa nie ma dużo roboty a komfort jazdy będzie git teraz jak leciało się szybciej tak z 75 po
dziurach i atakowaniu ich tylnim kołem to przy londowaniu przedniego koła było takie chu uczucie że masakra
Ktoś wie może z jakim Nm dokręcić śruby półek i główki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:41, 06 Paź 2018    Temat postu:

snowden - 754 to dosc nietypowa i dziwna opona, generalnie crossowe twarde kostki zakraglone sobie nie radza, endurowe miekkie opony nawet zaokrąglone nieźle gryza, 754 jest endurową gumą a z czerwoną kostką jest dosc twarda. ciezko powiedziec ktora lepsza, osobiscie wolałbym zieloną bo jest bardziej uniwersalna

sniegulas - momenty z głowyu to 12 dół 17 góra - ale warto jednak w serwisówce sprawdzic albo ktos kto lepiej pamieta potwierdzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snowden




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:37, 07 Paź 2018    Temat postu:

Zielona xt-754 nie będzie się pruła na tubllissie ? Bo wiele miękkich opon tego nie trawi..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 16:12, 07 Paź 2018    Temat postu:

zalezy od cisnienia i terenu, ef07 na bardzo niskim cisnieniu i wskakiwaniu na belki i murki szybko sie rozlazła, ale teraz trzymam wyzsze cisnienie z 0,7 bara na oko to jeździ bezroblemowo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzybu




Dołączył: 17 Mar 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworsko

PostWysłany: Nie 18:17, 07 Paź 2018    Temat postu:

Cześć
Brakło dziś umiejętności i na szczycie podjazdu moto uciekło mi spod tyłka, zrobiło salto i przeskoczyło szczyt i wpadło w skarpę po drugiej stronie szczytu koziołkując.
Największe uszkodzenia to:
1. Pęknięty rolgaz. Ta cześć metalowa gdzie montuje się obie linki. Pytanie moje jest takie czy to kupuje się łącznie z gripem? Czy ten element można dostać osobno i zmontować?
2. Coś nie tak jest z zadupkiem. Plastik od osłony filtra powietrza nie jest teraz spasowany z resztą motocykla. Z drugiej strony motocykla również osłona boczna wyskoczyła z zatrzasków. Gdzie szukać problemu? Czy możliwe jest ugięcie tej aluminiowej ramy? Jeśli tak czy ją się da prostować ?
Reszta to już problemy mniejsze jak rozbita lampa i połamana osłona lampy, zerwany na jednej śrubie przedni błotnik.

Zapytam o rzeczy inne przy okazji. Brakuje mi sprężyny na tłumiku. Czy wystarczy, że zakupie w sklepie metalowym sprężynę o wymaganej długości (L=75mm) czy jednak zaopatrzyć się w sprężynę oryginalną? Wczoraj też zmieniałem olej i mam obrobioną śrubę spustową jak i długą śrubę sitka oleju. Dostane gdzieś porządne zamienniki czy jednak tylko ktm sklep ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:08, 07 Paź 2018    Temat postu:

asdms - masz info na PW

grzybu - pisz mi na priw PW to cos ogarniemy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez donPedro dnia Nie 19:09, 07 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 591, 592, 593 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 592 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin