Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 593, 594, 595 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:02, 14 Paź 2018    Temat postu:

Czego używacie do wypłukania lag przy wymianie oleju?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 7:25, 15 Paź 2018    Temat postu:

jak juz chcesz czegos uzywac to tylko nafty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzybu




Dołączył: 17 Mar 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworsko

PostWysłany: Wto 11:05, 16 Paź 2018    Temat postu:

Fourier napisał:
[quote="grzybu"Czy możliwe jest ugięcie tej aluminiowej ramy? Jeśli tak czy ją się da prostować ?


Fourier napisał:
Tak, możliwe że pogiałeś ramę pomocniczą (niestety tez mam tak w jednym moto - SX 125 2014 - jak jedziesz za to widać że błotnik z jednej strony jest wyżej a z drugiej niżej i właśnie zatyczka airboxa nie schodzi się idealnie). Można spróbować ją delikatnie naciągnąć za pomocą jakiejś dłuższej rurki ale musisz podgrzać wszystko i naprawdę delikatnie bo aluminium lubi pękać.


Koniec końców wychodzi na to, że spanikowałem z wnioskami. Po rozebraniu wszystkiego tak jak radził też henio12323 okazało się, że z jednej strony wyskoczyły plastiki, które są nasuwane na ramę i stąd cała zabawa z nierównym zadupkiem i nie schodzącymi się plastikami. Dzięki za porady.
Moto już jeździ, do wymiany tylko rolgaz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzybu dnia Wto 11:06, 16 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snowden




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:26, 16 Paź 2018    Temat postu:

Szukam czujnika temperatury do exc 2007. Znalazłem taki zamienik z BMW, gwint pasuje ale czy wejdzie na długość w chłodnice ? Spotkał się ktoś z nieoryginalnym czujniekiem ?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Snowden dnia Wto 18:03, 16 Paź 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Wto 15:12, 16 Paź 2018    Temat postu:

Panowie jest ktoś coś w stanie powiedzieć o tym Moto ? Jak jest z rocznikami 11 ?https://m.olx.pl/oferta/ktm-sx-f-350-CID5-IDvhNhd.html/#position=9&page=1

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:40, 16 Paź 2018    Temat postu:

Snowden napisał:
Szukam czujnika temperatury do exc 2007. Znalazłem taki zamienik z BMW, gwint pasuje ale czy wejdzie na długość w chłodnice ? Spotkał się ktoś z nieoryginalnym czujniekiem ?
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja miałem kiedyś w RFS-ie czujnik od BMW - będzie pasował - tylko nie pamiętam czy od e 30 ale chyba tak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Śro 7:19, 17 Paź 2018    Temat postu:

babel napisał:
Snowden napisał:
Szukam czujnika temperatury do exc 2007. Znalazłem taki zamienik z BMW, gwint pasuje ale czy wejdzie na długość w chłodnice ? Spotkał się ktoś z nieoryginalnym czujniekiem ?
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja miałem kiedyś w RFS-ie czujnik od BMW - będzie pasował - tylko nie pamiętam czy od e 30 ale chyba tak


Będzie pasował. Bierz śmiało. Febi nr 01102


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-krasnik




Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:45, 17 Paź 2018    Temat postu:

Koledzy mam rozwalony zewnętrzny kosz sprzęgłowy w KTM 530 EXC z 2009 gdzie kupić? Ma ktoś na sprzedaż?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Czw 19:40, 18 Paź 2018    Temat postu:

Koledzy mój znajomy chce kupić 350 sxf. Ale celuje w rocznik 11 i coś słyszałem kiedyś żę coś z nimi nie tak żę niby wtrysk się zapycha czy coś. Miał ktoś styczność ? może powiedizeć co jest z nimi ni tak albo na co zwracać szczególna uwagę przy kupnie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 19:59, 18 Paź 2018    Temat postu:

jakby miał sie zapchac to by sie zapchał juz dawno Very Happy

jak ma wtrysk czy pompa pasc to tez moze paść - 2011 to juz stare sprzety i podejrzewam że ciezko o takie jeszcze z oryginamnym calym ukłądem wtryskowym, ale tu sie nie ma czego bać, najwyzej wymieni wtrysk za kilka stówek - względem ogólnych kosztów motocykla to nie taka tragedia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:29, 23 Paź 2018    Temat postu:

Jest jakas roznica w tlumikach exc 250 300 2018 2019 a exc six days poza logiem na koncu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 7:33, 24 Paź 2018    Temat postu:

kiedys miałem w reku oba i róznic nie widze na oko, wiec jak sa to niewielkie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snowden




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:08, 24 Paź 2018    Temat postu:

bedzie rożnica w mocy miedzy exc 400 rfs a 400 xc4 ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 16:34, 24 Paź 2018    Temat postu:

goła moc na papierze to jedno - a odczucia z jazdy to całkiem co innego, nie mam pojecia jaka róznica w mocy - ale jest przepaśc miedzy tymi motocyklami jezeli chodzi o skuteczność, xc4 duzo elastyczniejszy jest, wiec wrazenie bedzie duzo mocnejszego motocykla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:09, 27 Paź 2018    Temat postu:

Pacjent exc 250 2t 2010r. Jest po wymianie dysz na temperature 6-14stopni. Gdy chodzi na wolnych obrotach odkrece manetke gazu na maxa , motor najpierw robi buu po czym wchodzi w wysokie obroty.
Testowałem też to przy srednich i wysokich obrotach , nie pojawia się ta dziura.
Co może być do regulacji? poziom igły , inna mieszanka paliwa? (na poprzednich dyszach bylo wszystko ok.)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 593, 594, 595 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 594 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin