|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elMisza
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EL / EPD
|
Wysłany: Nie 12:57, 11 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Tył.
Tuleja dystansowa między łożyskami tylnego kola powinna mieć taką samą średnicę wew. na calej długości ?
U mnie od strony napędu jest przeweżenie. Zastanawiam sie czy tak jest w serii czy poprzednik coś modyfikował
Exc 2002
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez elMisza dnia Nie 13:13, 11 Lis 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 9:21, 12 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
kombinowane cos zaleznie od modelu ona róznie wygląda, czasem jest podtoczona czasem prosta - ale jest na pewno symetryczna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gleba
Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:38, 13 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Cześć, czy w języku polskim jest dostępna instrukcja do EXC 450 racing z 2005.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 15:24, 13 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
niestety ale nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gleba
Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:09, 13 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | niestety ale nie |
Dzięki za info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
r2r
Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:41, 13 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Jaka tarcza i osłona na tył? Klocki standardowo Delta.
Co do tarczy to waham się między NG a TRW, natomiast wszystkie słony wyglądają mi na takie same - przywiezione w jednej paczce z allliexpres'u
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:22, 13 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
jest kilka rodzajów osłon, wiekszosc budzetowych to jeden produkt z chin - z róznymi logami co najwyzej
co do tarczy obie spoko, popatrz jeszcze motomasters - to chyba to samo co TRW a czasem taniej mozna wyrwać.
osłone tarczy polecam OEM bo jest praktycznie niezniszczalna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 21:24, 13 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Z tarcz jeszcze czasami galfer trafia się tanio. Są jeszcze tarcze, które sprzedaje ktoś z forum - wycinane na kształt galfera. Reklamuje się że stal dobrana jak w oryginalnych - niestety nie - szybko rdzewieją, ścierają się w inny sposób. Plus to cena chociaż już dwa razy kupiłem galfery i motomastery w podobnej cenie (trzeba szukać).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MateuszDeere
Dołączył: 30 Paź 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kuj-pom
|
Wysłany: Czw 16:25, 15 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Witam, Czy ma ktoś pomysł jak podłączyć wyłącznik silnika on/off do KTM EXC 350? Przycisk rozrusznika jest wpięty w płaską kostkę 4 pin przy lampie gdzie 2 gniazda są zmostkowane i do 2 wchodzą kable przycisku rozrusznika i tak myślę co z czym podłączyć żeby motocykl zgasł przy wciśnięciu off na przełączniku i zablokował możliwość ponownego odpalenia jeśli mam wciśnięty przycisk off. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MateuszDeere dnia Czw 16:26, 15 Lis 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 8:32, 16 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
przycisk do gaszenia jest nie w rozruszniku, tylko w przełączniku zespolonym i tam sie najlepiej wpiąć
znajdź schemat instalacji zobacz jakie kolory odpowaidaja gaszeniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
YoungEnduras
Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin (okolice)
|
Wysłany: Sob 12:08, 17 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Cześć, bije się z myślami. Mam exc 530 2009 z przebiegiem 90mth, wymieniać tłok?
Może zamienić na 2t? 300 lub 250?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 12:12, 17 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
czy zamienic na 2T to pytanie raczej nie do nas - oba motocykle są ok i 2t i 4t - zaleznie od tego co wolisz i gdzie jeździsz
90h jak nie ma objawów typu kopcenie, ubytki oleju to bym tłoka nie zaczepiał, zadbane w miare sztuki po 300h spoko wytrzymują
90h to sie w 2T zmienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
YoungEnduras
Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin (okolice)
|
Wysłany: Sob 12:37, 17 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Olej akurat ucieka ale podobno w exc 530 to norma, czy był nowy czy teraz to I tak brał olej, nie kopci Ale czuje olej w zapachu że się spała. dobrze pali od strzala, moc ma, może pierścienie tylko zmienić? Jakie pierścienie do oryginalnego z fabryki podejdą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elMisza
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EL / EPD
|
Wysłany: Sob 13:29, 17 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Bez sensu zmieniać same pierścienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
YoungEnduras
Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin (okolice)
|
Wysłany: Sob 14:46, 17 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Dlaczego bez sensu? Co człowiek to opinia, henio mówi że I nawet 300mth wytrzymują, w serwisowce mam napisane ze po 90mth sprawdzić stan zużycia tłoka. Ale wiadomo że pierścienie się szybciej zużyją niż sam tłok, nie odczuwam jakiejkolwiek różnicy jeżeli chodzi o osiągi ktma, ale nie chciałbym na nowy sezon żeby coś mi bokiem w silniku wyszło, to jak zrobić? Co myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|