Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 595, 596, 597 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elMisza




Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EL / EPD

PostWysłany: Nie 12:57, 11 Lis 2018    Temat postu:

Tył.
Tuleja dystansowa między łożyskami tylnego kola powinna mieć taką samą średnicę wew. na calej długości ?
U mnie od strony napędu jest przeweżenie. Zastanawiam sie czy tak jest w serii czy poprzednik coś modyfikował
Exc 2002


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez elMisza dnia Nie 13:13, 11 Lis 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 9:21, 12 Lis 2018    Temat postu:

kombinowane cos zaleznie od modelu ona róznie wygląda, czasem jest podtoczona czasem prosta - ale jest na pewno symetryczna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gleba




Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:38, 13 Lis 2018    Temat postu:

Cześć, czy w języku polskim jest dostępna instrukcja do EXC 450 racing z 2005.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 15:24, 13 Lis 2018    Temat postu:

niestety ale nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gleba




Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:09, 13 Lis 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
niestety ale nie

Dzięki za info.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:41, 13 Lis 2018    Temat postu:

Jaka tarcza i osłona na tył? Klocki standardowo Delta.
Co do tarczy to waham się między NG a TRW, natomiast wszystkie słony wyglądają mi na takie same - przywiezione w jednej paczce z allliexpres'u


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:22, 13 Lis 2018    Temat postu:

jest kilka rodzajów osłon, wiekszosc budzetowych to jeden produkt z chin - z róznymi logami co najwyzej Very Happy

co do tarczy obie spoko, popatrz jeszcze motomasters - to chyba to samo co TRW a czasem taniej mozna wyrwać.
osłone tarczy polecam OEM bo jest praktycznie niezniszczalna Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 21:24, 13 Lis 2018    Temat postu:

Z tarcz jeszcze czasami galfer trafia się tanio. Są jeszcze tarcze, które sprzedaje ktoś z forum - wycinane na kształt galfera. Reklamuje się że stal dobrana jak w oryginalnych - niestety nie - szybko rdzewieją, ścierają się w inny sposób. Plus to cena chociaż już dwa razy kupiłem galfery i motomastery w podobnej cenie (trzeba szukać).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MateuszDeere




Dołączył: 30 Paź 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: Czw 16:25, 15 Lis 2018    Temat postu:

Witam, Czy ma ktoś pomysł jak podłączyć wyłącznik silnika on/off do KTM EXC 350? Przycisk rozrusznika jest wpięty w płaską kostkę 4 pin przy lampie gdzie 2 gniazda są zmostkowane i do 2 wchodzą kable przycisku rozrusznika i tak myślę co z czym podłączyć żeby motocykl zgasł przy wciśnięciu off na przełączniku i zablokował możliwość ponownego odpalenia jeśli mam wciśnięty przycisk off. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MateuszDeere dnia Czw 16:26, 15 Lis 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 8:32, 16 Lis 2018    Temat postu:

przycisk do gaszenia jest nie w rozruszniku, tylko w przełączniku zespolonym i tam sie najlepiej wpiąć
znajdź schemat instalacji zobacz jakie kolory odpowaidaja gaszeniu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoungEnduras




Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin (okolice)

PostWysłany: Sob 12:08, 17 Lis 2018    Temat postu:

Cześć, bije się z myślami. Mam exc 530 2009 z przebiegiem 90mth, wymieniać tłok?
Może zamienić na 2t? 300 lub 250?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 12:12, 17 Lis 2018    Temat postu:

czy zamienic na 2T to pytanie raczej nie do nas - oba motocykle są ok i 2t i 4t - zaleznie od tego co wolisz i gdzie jeździsz
90h jak nie ma objawów typu kopcenie, ubytki oleju to bym tłoka nie zaczepiał, zadbane w miare sztuki po 300h spoko wytrzymują
90h to sie w 2T zmienia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoungEnduras




Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin (okolice)

PostWysłany: Sob 12:37, 17 Lis 2018    Temat postu:

Olej akurat ucieka ale podobno w exc 530 to norma, czy był nowy czy teraz to I tak brał olej, nie kopci Ale czuje olej w zapachu że się spała. dobrze pali od strzala, moc ma, może pierścienie tylko zmienić? Jakie pierścienie do oryginalnego z fabryki podejdą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elMisza




Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EL / EPD

PostWysłany: Sob 13:29, 17 Lis 2018    Temat postu:

Bez sensu zmieniać same pierścienie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoungEnduras




Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin (okolice)

PostWysłany: Sob 14:46, 17 Lis 2018    Temat postu:

Dlaczego bez sensu? Co człowiek to opinia, henio mówi że I nawet 300mth wytrzymują, w serwisowce mam napisane ze po 90mth sprawdzić stan zużycia tłoka. Ale wiadomo że pierścienie się szybciej zużyją niż sam tłok, nie odczuwam jakiejkolwiek różnicy jeżeli chodzi o osiągi ktma, ale nie chciałbym na nowy sezon żeby coś mi bokiem w silniku wyszło, to jak zrobić? Co myślicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 595, 596, 597 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 596 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin