|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 16:21, 15 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
jak wyjmiesz łozysko to ci sie rozsypie, wyczysc cokolwiek, i nasmaruj swiezym smarem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert12357
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: andrychów
|
Wysłany: Sob 18:19, 16 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Jaki powinien być kolor iskry na świecy? U mnie padła świeca w terenie dzisiaj, zmieniam na zapasowa która woziłem już dosyć długo w plecaku, lekko zakurzona była ale odmuchalem ja i motor zagadał ale zgasł, po wykręceniu kolor iskry pomarańczowy/ żółty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snowden
Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:00, 16 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Założona nowa zębatka zdawcza ktm exc, stara jak i nowa zębatka dość luzno wchodzą w wieloklin wychodzący z silnika (wieloklin w super stanie, wyglada jak nowy). Po skreceniu ich srubą z podkładką, sruba dochodzi do końca gwintu, a zębatka ma delikatny luz przód - tył w ruchu obrotowym- tak jakby pokładka nie dociskała jej do pierścienia po drugiej stronie. Tak powinno być ? Jak to ratować ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 21:33, 16 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Snowden napisał: | Założona nowa zębatka zdawcza ktm exc, stara jak i nowa zębatka dość luzno wchodzą w wieloklin wychodzący z silnika (wieloklin w super stanie, wyglada jak nowy). Po skreceniu ich srubą z podkładką, sruba dochodzi do końca gwintu, a zębatka ma delikatny luz przód - tył w ruchu obrotowym- tak jakby pokładka nie dociskała jej do pierścienia po drugiej stronie. Tak powinno być ? Jak to ratować ? |
dołóż podkładkę, ta która jest została trochę sprasowana i nie dociska, kiedyś miałem tak w którymś moto,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:44, 16 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
jak sprasowana to trzeba ją wymienic - podkładka druga nie bedzie "spręzynować" ta podkładka ze srubą kosztują z 10 zł tu sie nie bardzo jest co zastanawiać
robert - powinien byc niebieski zółta to cos juz kiepsko - swiece wymien dla pewnosci tak czy siak
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Sob 21:45, 16 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snowden
Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:21, 17 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | jak sprasowana to trzeba ją wymienic - podkładka druga nie bedzie "spręzynować" ta podkładka ze srubą kosztują z 10 zł tu sie nie bardzo jest co zastanawiać |
Stara podkładka wydaje mi sie ze jest ok, problem polega na tym że stara zębatka ma 10mm w najgrubszym miejscu i wystaje poza frez jakieś 0.5mm, podkładka dociska i jest ok. Nowa (dedykowana niby do exc 07) ma 8.8mm i wchodzi na frez a ten wystaje z niej 0.7mm, i podkładce brakuje by ja docisnać.. Można wrzucić coś miedzy zębatkę a silnik ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Royas
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 10:02, 18 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Chcialby ktos sie zamienic na kierownice mam podwyzszana jestem osoba niska i chcialbym zamienic na orginalna KTM SXF 2017 jak cos walic na PW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 10:05, 18 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
to zamontuj poprawna zebatke i po problemie - ewentualnie opcja inna - zakładasz ją w złą strone ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
21adam
Dołączył: 09 Wrz 2018
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:33, 18 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
mam podobny problem co Snowden również mam lekki luz na zębatce, ale zamówiłem nową podkładkę ze śrubą OEM 15 zł, mam nadzieję że ją dociśnie, ale nie o to chodzi, jako że wymieniłem simering i dalej coś tam podciekało z wałka zdawczego zamówiłem drugą tulejkę, gdyż ta moja ma już rowki, niestety nie oryginalna, chciałem zaoszczędzić 20 zł, nowa tulejka jest o 1 mm węższa tzn. stara ma 12 mm szerokości, a nowa 1 mm, więc przypuszczam że luz na zębatce będzie jeszcze większy i niewiem czy nowa podkładka zdoła ją docisnąć, do meritum:
- czy luz na zębatce będzie powodował że tuleja wałka zdawczego nie będzie dociskać oringu i będzie ciekł olej ?
- czy zębatka może mieć luz osiowy ??
- czy w razie czego mogę dotoczyć podkładkę 1-2mm pomiędzy tulejkę, a zębatkę żeby ją docisnąć ?
Dzięki z góry za pomoc.
Edit. zmieniłem wymiary bo mi się pokićkały.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 21adam dnia Pon 19:41, 18 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:52, 18 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
tak bedzie - jak bedzie luz to bedzie ciekł olej
zebatka w tym przypadku nie moze miec takiego luzu ani troche
mozesz spokojnie dac podkładke
ale tu jeszcze jest jedna kwestia - tu tez chodzi o dystansowanie osi zebatek - jak bedą nie w osi bedzie szybciej cos sie zuzywało - wiec warto zrobic tak jak jest w oryginale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
21adam
Dołączył: 09 Wrz 2018
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:42, 18 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Dzięki henio,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert12357
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: andrychów
|
Wysłany: Pon 20:27, 18 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Po założeniu nowej świecy motocykl odpalił od strzała. Jeżeli tylko kolor iskry jest inny niż niebieski, może być problem z odpalaniem. Świeca za 15 zł wytrzymała może 2mth. Teraz mam założona dedykowana do mojego sprzętu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 21:56, 18 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Siemano.
Jaki salon ktma polecacie w ktorym sie mozna troche potargowac.
Kolezka chce z leasingowac dwie sztuki exc f 450 i 500.
Mozecie cos skrobnac w tym temacie??
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 23:13, 18 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
pracuje w KTM Lublin - i oczywiscie tu polecam
co do targowania - na nowych motocyklach marża jest smiesznie niska wiec nie bardzo jest z czego schodzić była dobra promocja ( chyba jeszcze trwa ) przy zakupie motocykla akcesoria i ciuchy mozesz wziac za ponad 4 tysiace za free - bierzesz pare rzeczy, dobrze sprzedajesz i wychodzisz wiecej na plus niż na targowaniu
a co do targowania - są dealerzy którzy sprzedają z zarobkiem praktycznie zerowym - pewnie kręcą cos sobie na vacie, ale o mechanice motocyklowej nie maja pojecia, i czesto takie motocykle są kiepsko przygotowane do sprzedazy - nawet na forum tu było że moto zakupione w warszawie tak w zasadzie nie było poprawnie i do konca rozblokowane, wiec polecam wziac tam gdzie dostaniesz dobry motocykl, a przy takim wydatku kilka stówek w jedna czy drugą to juz raczej nie jest aż taka róznica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 15:17, 19 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Jasne jak slonce, dzieki.
A powiedz mi czy zostały u Ciebie jeszcze modele z 18 roku(450,500) ? Bo w stosunku co do 19 r to też chyba parę groszy mniej za 18tki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|