Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 607, 608, 609 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 15:42, 19 Lut 2019    Temat postu:

juz dawno 18stek nie mamy zadnych - teraz jak pisałem mocno opłaca sie 19stki póki jest ta promocja -4200 zł na graty, to jest duzo wiecej niz marza dealera na sprzedazy motocykla Very Happy wiec masz wiekszy zysk na tym niz na zakupie 18stki

a 450 sprzedało sie chyba 1-2 sztuki 500tki nie mielismy zadnej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Śro 12:55, 20 Lut 2019    Temat postu:

Dzięki, właśnie wczoraj dzwonił do was i info się potwierdza o 500tkach że nie było i że może będą
ale to w późniejszym terminie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 16:35, 20 Lut 2019    Temat postu:

Powiedzcie mi jak zmniejszyć ilość paliwa, które podaje pompka przyspieszająca? Wiem, że o regulacji gaźnika jest milion tematów ale coś nie mogę doczytać Razz
Śrubą się ustawia tylko moment od którego zaczyna wstrzykiwac paliwo. Ustawiłem to tak, żeby paliwo nie leciało na przepustnicę tylko zaraz po jej uchyleniu.
https://youtu.be/NJ37XuPg20o
Jest ok? Tylko wydaje mi się, że czas "wtrysku" jest z długi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 16:42, 20 Lut 2019    Temat postu:

a jaki masz objaw ze chcesz zmniejszyc dawke paliwa ? zacznijmy od tego Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 19:34, 20 Lut 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
a jaki masz objaw ze chcesz zmniejszyc dawke paliwa ? zacznijmy od tego Smile

Lekkie zdławienie przy odkręceniu manetki na maksa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:32, 20 Lut 2019    Temat postu:

wiec dostaje za mało paliwa a nie za duzo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian




Dołączył: 05 Lip 2018
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:52, 20 Lut 2019    Temat postu:

Ktoś się orientuje jakie zawieszenie szło w SMR 450 roczniki 00-07? Jednokomorówki ?
Znalazłem ciekawe kute półki z regulacją kąta, ciekaw jestem jakie dokładnie różnice pomiędzy tymi dwoma półkami będą.
Lagi jednokomorowe będą raczej szczuplejsze, więc nie będzie co brnąć dalej.
Mam zamiar zmiany półek w moim SXF250 11r. i gdybam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krystian dnia Śro 20:53, 20 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 20:57, 20 Lut 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
wiec dostaje za mało paliwa a nie za duzo

To dlaczego wszyscy zmniejszają czas tego wtrysku? Myślałem, że właśnie działa to w drugą stronę.
Chciałem się ogólnie dowiedzieć jaki wpływ na reakcję manetki ma długość wtrysku a jaki moment jego rozpoczęcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:07, 20 Lut 2019    Temat postu:

krystian - tu i tu półki są te same w sensie srednice, jednokomorówki i 2CS maja te same rury nośne

lukas - nie wiem Very Happy moze wychodzi to z tego że im wczesniej jest dawka - szybciej tym chodzi lepie a przy okazji krócej sika, jak sie dławi znaczy że wtedy kiedy powinien mieć paliwo to go nie ma - czyli za późno jest dotrysk, czas ? tu szczerze mówiac nie bardzo czuje róznice czy sika na prawde krótko czy długo, moze jakby sie latało gdzies w górach i non stop z dołu mieliło manetką gazu to te silniki mogły by sie przylewać, ale jak jedziesz sobie wjezdzasz w zakręt odwijasz do oporu a tam zamuła - to tylko i wyłącznie za późny wtrysk jest problemem

ja zawsze jak obsługuje ten gaxnik nastawiam praktycznie na 0 tą regulacją ( odchylam czarny młoteczek i pomału go opuszczam i czuć kiedy siada ten długi sworzeń na tłoczku membrany ( czuć nagle i wyraźnie jak siada ) wtedy dojezdzam do tego momentu śrubką i wiem że mam najszybsza reakcje i najdłuzszy czas wtrysku i tak wszystkie motocykle po moim serwisie jeżdzą

na brak dobrego wtrysku odpowiada równiez stan membrany - czesto wymiana przynosi niezłe rezultaty Smile

a jeszcze przy okazji sie zareklamuje bo mam znany sprawdzony patent na tuning takiego gaźnika - eliminuje problem zamuły podczas odkrecania gazem, do tego z motocykla robi sie niezły wariat Smile czuć że elastyka silnika i kopniecie zwłaszcza z dołu jest duzo lepsze - gdybys był zainteresowany zapraszam na PW


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 22:08, 20 Lut 2019    Temat postu:

Dzięki henio, będę próbował Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziku




Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:43, 21 Lut 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
krystian - tu i tu półki są te same w sensie srednice

Zgadza się, za to rozstaw lag jest szerszy, więc będziesz też potrzebował dłuższej ośki, no i dystansów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arsen




Dołączył: 25 Lut 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pon 18:46, 25 Lut 2019    Temat postu:

Jakie dysze dać do fcr 39 przy montażu do LC4 400 96'?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snowden




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:07, 25 Lut 2019    Temat postu:

wybył gdzieś płyn z pompy sprzegła ktm exc po 2 mies postoju, lekko przecieka na klamce ale nie sądze aby wyleciał tam cały... gdzie szukać przyczyny ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Snowden dnia Pon 19:13, 25 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:13, 25 Lut 2019    Temat postu:

skoro sie poci przy klamce to nie widze powodu czemu miało by nie wyleciec całosc, tam w zbiorniczku nie wiele jest - inne opcje to nieszczelny przewód albo wysprzeglik - cyzli cały układ Smile

magura jest na pewno bezpieczna i polecana - taki wlejesz to problemu nie bedzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Śro 15:53, 27 Lut 2019    Temat postu:

Mam dwa pytania koledzy:

1 czy można kupić uszczelniacze łożysk główki ramy do KTM (same bez łożysk) jeśli tak to jaki symbol, wymiar lub gdzie?

2 taka sytuacja że w motocyklu bylo zalane za dużo oleju, aż wywaliło go przez odme. I teraz silnik zjada olej z 1,1 litra zostało 700ml po 10h jazdy. Czyżby uszczelniacze na zaworach? Kopci jak jest zimny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 607, 608, 609 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 608 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin