|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 15:42, 19 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
juz dawno 18stek nie mamy zadnych - teraz jak pisałem mocno opłaca sie 19stki póki jest ta promocja -4200 zł na graty, to jest duzo wiecej niz marza dealera na sprzedazy motocykla wiec masz wiekszy zysk na tym niz na zakupie 18stki
a 450 sprzedało sie chyba 1-2 sztuki 500tki nie mielismy zadnej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 12:55, 20 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Dzięki, właśnie wczoraj dzwonił do was i info się potwierdza o 500tkach że nie było i że może będą
ale to w późniejszym terminie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 16:35, 20 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Powiedzcie mi jak zmniejszyć ilość paliwa, które podaje pompka przyspieszająca? Wiem, że o regulacji gaźnika jest milion tematów ale coś nie mogę doczytać
Śrubą się ustawia tylko moment od którego zaczyna wstrzykiwac paliwo. Ustawiłem to tak, żeby paliwo nie leciało na przepustnicę tylko zaraz po jej uchyleniu.
https://youtu.be/NJ37XuPg20o
Jest ok? Tylko wydaje mi się, że czas "wtrysku" jest z długi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 16:42, 20 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
a jaki masz objaw ze chcesz zmniejszyc dawke paliwa ? zacznijmy od tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 19:34, 20 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | a jaki masz objaw ze chcesz zmniejszyc dawke paliwa ? zacznijmy od tego |
Lekkie zdławienie przy odkręceniu manetki na maksa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:32, 20 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
wiec dostaje za mało paliwa a nie za duzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian
Dołączył: 05 Lip 2018
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:52, 20 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Ktoś się orientuje jakie zawieszenie szło w SMR 450 roczniki 00-07? Jednokomorówki ?
Znalazłem ciekawe kute półki z regulacją kąta, ciekaw jestem jakie dokładnie różnice pomiędzy tymi dwoma półkami będą.
Lagi jednokomorowe będą raczej szczuplejsze, więc nie będzie co brnąć dalej.
Mam zamiar zmiany półek w moim SXF250 11r. i gdybam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krystian dnia Śro 20:53, 20 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 20:57, 20 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | wiec dostaje za mało paliwa a nie za duzo |
To dlaczego wszyscy zmniejszają czas tego wtrysku? Myślałem, że właśnie działa to w drugą stronę.
Chciałem się ogólnie dowiedzieć jaki wpływ na reakcję manetki ma długość wtrysku a jaki moment jego rozpoczęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:07, 20 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
krystian - tu i tu półki są te same w sensie srednice, jednokomorówki i 2CS maja te same rury nośne
lukas - nie wiem moze wychodzi to z tego że im wczesniej jest dawka - szybciej tym chodzi lepie a przy okazji krócej sika, jak sie dławi znaczy że wtedy kiedy powinien mieć paliwo to go nie ma - czyli za późno jest dotrysk, czas ? tu szczerze mówiac nie bardzo czuje róznice czy sika na prawde krótko czy długo, moze jakby sie latało gdzies w górach i non stop z dołu mieliło manetką gazu to te silniki mogły by sie przylewać, ale jak jedziesz sobie wjezdzasz w zakręt odwijasz do oporu a tam zamuła - to tylko i wyłącznie za późny wtrysk jest problemem
ja zawsze jak obsługuje ten gaxnik nastawiam praktycznie na 0 tą regulacją ( odchylam czarny młoteczek i pomału go opuszczam i czuć kiedy siada ten długi sworzeń na tłoczku membrany ( czuć nagle i wyraźnie jak siada ) wtedy dojezdzam do tego momentu śrubką i wiem że mam najszybsza reakcje i najdłuzszy czas wtrysku i tak wszystkie motocykle po moim serwisie jeżdzą
na brak dobrego wtrysku odpowiada równiez stan membrany - czesto wymiana przynosi niezłe rezultaty
a jeszcze przy okazji sie zareklamuje bo mam znany sprawdzony patent na tuning takiego gaźnika - eliminuje problem zamuły podczas odkrecania gazem, do tego z motocykla robi sie niezły wariat czuć że elastyka silnika i kopniecie zwłaszcza z dołu jest duzo lepsze - gdybys był zainteresowany zapraszam na PW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 22:08, 20 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Dzięki henio, będę próbował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziku
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:43, 21 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | krystian - tu i tu półki są te same w sensie srednice |
Zgadza się, za to rozstaw lag jest szerszy, więc będziesz też potrzebował dłuższej ośki, no i dystansów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arsen
Dołączył: 25 Lut 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pon 18:46, 25 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Jakie dysze dać do fcr 39 przy montażu do LC4 400 96'?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snowden
Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:07, 25 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
wybył gdzieś płyn z pompy sprzegła ktm exc po 2 mies postoju, lekko przecieka na klamce ale nie sądze aby wyleciał tam cały... gdzie szukać przyczyny ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Snowden dnia Pon 19:13, 25 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:13, 25 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
skoro sie poci przy klamce to nie widze powodu czemu miało by nie wyleciec całosc, tam w zbiorniczku nie wiele jest - inne opcje to nieszczelny przewód albo wysprzeglik - cyzli cały układ
magura jest na pewno bezpieczna i polecana - taki wlejesz to problemu nie bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pczester
Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: Śro 15:53, 27 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Mam dwa pytania koledzy:
1 czy można kupić uszczelniacze łożysk główki ramy do KTM (same bez łożysk) jeśli tak to jaki symbol, wymiar lub gdzie?
2 taka sytuacja że w motocyklu bylo zalane za dużo oleju, aż wywaliło go przez odme. I teraz silnik zjada olej z 1,1 litra zostało 700ml po 10h jazdy. Czyżby uszczelniacze na zaworach? Kopci jak jest zimny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|