|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:38, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
najzwyklejszy o-ring 23x2 działa prawidłowo i kosztuje 30-40gr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stefan
Gość
|
Wysłany: Pon 13:00, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Przy mocowaniu tłumika już kilkukrotnie puściły mi nity i teraz już się nie chce trzymać. Jak inaczej można by go dobrze złapać? Bo już kilka cm ucinałem, ale nowe nity też puściły, teraz dziury się przeciągnęły tak, że nowych tam nie dam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:05, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
pewnie aluminowymi nitami to robiłes, użyj stalowych o wiekszej srednicy albo wspawaj od wewnątrz nakretki i skrec go śrubami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pon 18:43, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
zdalo by to egzamin jako sciagacz do biezni ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:55, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | http://allegro.pl/sciagacz-odklejacz-do-biezni-lozysk-30-50mm-asta-i3640881496.html
zdalo by to egzamin jako sciagacz do biezni ??? |
Tak tylko na tej aukcji nie jest napisane czy to za zestaw czy za sam odklejacz.
Po fotce wygląda że sam ścisk bez reszty mechanizmu potrzebnego do działania.
Musi to być walizka z dwiema szpilkami itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 20:04, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | to tak jak z neoprenami na ligi, albo czyscisz je po kazdym błotnistym wyjezdzie albo masz kupe syfu pod nimi i zdarte golenie. |
możesz wytłumaczyć jak o możliwe? skarpety neoprenowe ściśle przylegają do goleni pracując razem z nimi, poza tym neopren jest gęstym materiałem praktycznie nieprzemakalnym więc błoto czy syf się nie przedostanie. Mam u siebie założone Acerbisa i żaden syf się nigdy nie dostał nawet po dużym błocie, sprawdzałem to wiele razy. Od góry oczywiście muszą być mocno dociśnięte do lagi za pomocą np. trytki, nie ma opcji o żadnym błocie w środku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 21:09, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Też słyszałem od zawodników że nie stosują takich osłon bo syf się pod nimi zbiera. Sądzę że bardziej "może" ale nie musi się przedostać brud i bd zawadzał. Tak samo jak odpowietrzniki zawieszenia. Potrafią wpuścić więcej powietrza niż warte jest łatwe odpowietrzenie jakie zapewniają.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Pon 21:10, 28 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:16, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
wilgoc i pył predzej czy puzniej przenika przez magiczne trytytki, miedzy skarpeta a lagą tez wytwaza sie cisnienie-podcisnienie które mimo wszystko zasysa pył i wilgoć, puki skarpeta jest w miarę świeża to jest ok, ale jak lekko "sparcieje" robi sie kupa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:09, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisze wójo. Neopren to totalna pomyłka. Oglądałem ostatnio lagi z EXC, które po zdjęciu neoprenu okazały się porysowane. Zawsze dostają się pod nie drobinki piasku a wilgoć nie ma możliwosci odparowywania. W ATV stosuje się osłonki nylonowe, maja one ta przewagę nad neopranami, że są zapinane na rzep i można je sciągać, czyścić i suszyć bez większego problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 23:33, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
KNKS napisał: | wilgoć nie ma możliwosci odparowywania. |
Po tych słowach zaczynam się zastanawiać czy widziałeś neopren
Jesli ktoś maksymalnie olewa czyszczenie moto bo ma "osłonki" to takie są skutki jak piszesz, ale ja u siebie jestem bardzo zadowolony. Ostatnio robiłem serwis przodu i lagi wyglądały super. Żeby porysować lagi, musiałby sie tam dostać jakich gruby piasek co przy całych szczelnych osłonach jest praktycznie nie możliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:43, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
KozioŁ napisał: | Jesli ktoś maksymalnie olewa czyszczenie moto bo ma "osłonki" to takie są skutki jak piszesz |
Jeśli ktoś montuje neopreny po to żeby je ściągać przy każdym myciu to chyba trochę wypacza sens i wygodę ich stosowania
Tak czy owak konstrukcja widelca upside-down nie wymaga stosowania takich wynalazków, a uszczelniacze i osłonki wystarczająco sprawnie radzą sobie z eliminacją zanieczyszczeń.
Niemniej jednak jeśli widzisz sens ich stosowania to proszę bardzo.
W końcu skoro ludzie wierza w strumienice, magnetyzery itp. to dlaczego nie w neoprenowe skarpety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 0:26, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
KNKS napisał: | KozioŁ napisał: | Jesli ktoś maksymalnie olewa czyszczenie moto bo ma "osłonki" to takie są skutki jak piszesz |
Jeśli ktoś montuje neopreny po to żeby je ściągać przy każdym myciu to chyba trochę wypacza sens i wygodę ich stosowania
Tak czy owak konstrukcja widelca upside-down nie wymaga stosowania takich wynalazków, a uszczelniacze i osłonki wystarczająco sprawnie radzą sobie z eliminacją zanieczyszczeń.
Niemniej jednak jeśli widzisz sens ich stosowania to proszę bardzo.
W końcu skoro ludzie wierza w strumienice, magnetyzery itp. to dlaczego nie w neoprenowe skarpety |
Jesteś jakimś fantastą czy mi się wydaje ? Żaden syf zagrażający powierzchni lagi nie jest się w stanie dostać pod cały, szczelny neopren.
A nie pomyślałeś że skarpety chronią przed kamieniami tak jak plastiki przykrecane do lag z przodu? Ale przeciez ty wiesz najlepiej, a przynajmniej w to wierzysz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KozioŁ dnia Wto 0:28, 29 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 8:54, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tutaj wypowiedź chyba najbardziej rzetelnej osoby w temacie zawieszeń:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:00, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Ja miałem - założył poprzedni właściciel ale zdjąłem - jakby to było takie niezbędne to by każdy producent moto zakładał przy produkcji .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:28, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
KozioŁ napisał: | A nie pomyślałeś że skarpety chronią przed kamieniami tak jak plastiki przykrecane do lag z przodu? Ale przeciez ty wiesz najlepiej, a przynajmniej w to wierzysz |
Tak to juz jest. Jeden woli pomarańcze a drugi kozy z nosa...
Czas osłon na lagi minał razem z odejściem do lamusa MZ ETZ.
Wszyscy ci mówią że to badziewie, ale ty dałeś się nabrać na marketingowe zabiegi i teraz głupio ci się przyznać do błędu.
Skoro kolega Marek Antczak z Power4Suspension twierdzi, że tak jest to pozostaje udać się do garażu i usunąć te kondomy z zawieszenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|