Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 13:32, 29 Paź 2013    Temat postu:

mi siadały uszczelniacze pyłowe i taniej mi wyszło kupic neoprenowe skarpetyy no i na początku było ok, costam zaglądałem i super, ale po myciach cisnieniem itp jedna zaczeła puszczac to w srodku garść piachu miałem ;D od razu wywaliłem. tak jak wszyscy piszą one sa spoko póki nowe i po suchym sie lata, jak zassie syfu któredy kolwiek czy to trytytkami czy samym materiałem to lagi strasznie dostająw tyłek. a tak na dobrą sprawe one przed niczym cudywnym nie chronią. poza dodatkową zbędną masą. całą robote powinny robić uszczelniacze pyłowe ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 14:00, 29 Paź 2013    Temat postu:

Skutki uboczne tych skarpet często widać na aukcjach jak ktoś ma anodowane na czarno lub złoto golenie lag.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 22:39, 29 Paź 2013    Temat postu:

Kurcze tak mnie nastraszyliście, że aż dziś rozprułem stare i mocno sfatyfgowane skarpety, z którymi kupiłem moto i które i tak miałem wymienić. Spodziewałem się armagedonu, a tam lagi wyglądają elegancko, choć rzeczywiście trochę piachu się zebrało na wewnętrznej stronie skarpety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 9:00, 30 Paź 2013    Temat postu:

no wiesz chrom to jeden z twardszych materiałów wiec sie nie zarysuje od jednego ziarenka piasku do metalu w kilka dni jazdy. troche pokatować trzeba ale widać róznice bo szybciej sie lagi matowią

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IRO




Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole / Wrocław

PostWysłany: Śro 19:17, 30 Paź 2013    Temat postu:

Jakiej firmy tarcze sprzęgłowe polecacie i jakie lepiej omijać z daleka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 22:06, 30 Paź 2013    Temat postu:

ja kupiłem najtansze z allegro firmy nie pamiętam ale dużo nie dałem i są git, sezon wylatany i nie ma mowy o uślizgiwaniu, jedynie co po długim postoju sie dzieje to sie sklejają i przy ruszaniu jak pomału puszczam to nic nic nic a nagle cała moc na koło. po rozgrzaniu jest ok. z tym że to może kwestia oleju bo na wakacje zmieniałem potem prawie 2 miesiące stał nie jeżdzony i teraz dobijam olej i może przez to tak sie dzieje ale poza tym polecam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 23:16, 30 Paź 2013    Temat postu:

Polecane TRW,Lucas,EBC ori KTM a nie polecane przez forumowiczów z różnych forum ścigacz/enduro EBS,NHC i rzemiosło no name.Sam osobiście będe kupował EBC niedługo zestaw ze sprężynami i przekładkami do DR 350 ok 280 złociszy.Pzdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IRO




Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole / Wrocław

PostWysłany: Czw 8:06, 31 Paź 2013    Temat postu:

Dzięki wam Smile
Właśnie znalazłem LUCAS'a za 300, chyba wezmę.
Chciałbym przy okazji przestrzec was przed lima-motocykle.
Zamówiłem jakieś tarcze, a właściwie cały zestaw, nie dość, że czekałem tydzień aż wyślą to po 1,5 tygodnia przyszły tarcze nie wiadomo jakiej firmy, o grubości uwaga! 1,7mm Laughing (nominał powinien mieć 2mm). Do tego jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia. Mam wrażenie jakby miały się zaraz rozlecieć. Oczywiście odsyłam im to i dlatego szukam czegoś konkretnego. Tak więc TRW albo EBC (nie EBS).
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kudłady




Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Czw 9:23, 31 Paź 2013    Temat postu:

Panowie koledzy, co mozna zastosowac miedzy kapturek pyłowy a uszczelniacz w lagach ??mozna dac troche wazeliny technicznej ? jakies sugestie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 9:50, 31 Paź 2013    Temat postu:

Kudłady napisał:
Panowie koledzy, co mozna zastosowac miedzy kapturek pyłowy a uszczelniacz w lagach ??mozna dac troche wazeliny technicznej ? jakies sugestie...

można a nawet trzeba ,dawaj wazelinę albo smar, (nie do łożysk) , w manualu KTMowskim tego nie ma , ale w manualu od Yamaszki jest że po każdym czyszczeniu lag nakładać wazelinę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Czw 9:51, 31 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:12, 31 Paź 2013    Temat postu:

A ja się pytałem speca kiedyś i mówił że nie należy tam nic dawać. Bo podczas jazdy wejdzie piach itp i sie robi masa ścierna.
Co chwile się to czyści więc jest to bez sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolmx




Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:03, 31 Paź 2013    Temat postu:

Mam problem dzisiaj nagle zaczeło mi się slizgac sprzęgło.Rozebrałem,tarcze wszystko w normie ale co mnie zdziwiło gdy trzymałem ręką kosz zewnetrzny to cały srodek normalnie mogłem kręcic ręką za docisk złapałem i kręciłem , moto to sx 125 o co chodzi ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klim




Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Czw 18:51, 31 Paź 2013    Temat postu:

Prawdopodobnie nie zeszło ciśnienie na wysprzęgliku i masz cały czas naciśnięte sprzęgło. Spróbuj popuścić odpowietrznik lub przewód hydrauliczny na wysprzęgliku. Ale delikatnie żeby nie zapowietrzyć układu. Jeżeli pomoże to masz za mały luz na klamce sprzęgła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 19:49, 31 Paź 2013    Temat postu:

Czy ktoś ma patent na blokowanie tego piston rod-31(ten pręt na który nakręca się ten duży czarny plastikowy element) w WP4860? Chcę odkręcić ten dolny element-45, próbuję wkręcić w imadło przez gumę, albo drewienko i jakbym nie ścisnął diabeł się obraca.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 20:49, 31 Paź 2013    Temat postu:

[quote="żółf"]Czy ktoś ma patent na blokowanie tego piston rod-31(ten pręt na który nakręca się ten duży czarny plastikowy element) w WP4860? Chcę odkręcić ten dolny element-45, próbuję wkręcić w imadło przez gumę, albo drewienko i jakbym nie ścisnął diabeł się obraca.

patrzyłeś w manualu jak to robią?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 64 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin