|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 12:31, 18 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Stosuj oryginalne uszczelki to nic nie pusci. I w instrukcji czasem podaja zeby cos posmarować na pewno nie po calosci ale jakies fragmenty jak nie kaza to nie ma takiej potrzeby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elMisza
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EL / EPD
|
Wysłany: Czw 8:37, 19 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
100 ml oleju starczy na zalanie ukladu pompy sprzegla razem z wysprzeglikiem oraz odpowietrzenie ? Exc RFS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Czw 11:00, 19 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
elMisza starczy na pewno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 21:24, 19 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
AroQuuu napisał: | Smarujecie uszczelki papierowe masą uszczelniającą np. dirko? Przykładowo uszczelka karterów w exc 520, montować na sucho, smarować dirko czy może przesmarowac uszczelke olejem lub towotem? (Kiedyś zamontowałem nową uszczelke na sucho od pokrywy sprzegla i przepuszczała...) |
Ja od zawsze smaruje jeżeli nie zakładam OEM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AroQuuu
Dołączył: 05 Lut 2019
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Borne Sulinowo
|
Wysłany: Pią 9:09, 20 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Czym smarujesz? Silikonem, towotem, olejem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Nie 11:55, 22 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Czy w Exc 2019 rok, 350cc też jest wadliwy napinacz rozrządu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Nie 15:53, 22 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
mazi-1986 napisał: | Czy w Exc 2019 rok, 350cc też jest wadliwy napinacz rozrządu? |
Taki sam jak wczesniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Nie 15:58, 22 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | AroQuuu napisał: | Smarujecie uszczelki papierowe masą uszczelniającą np. dirko? Przykładowo uszczelka karterów w exc 520, montować na sucho, smarować dirko czy może przesmarowac uszczelke olejem lub towotem? (Kiedyś zamontowałem nową uszczelke na sucho od pokrywy sprzegla i przepuszczała...) |
Ja od zawsze smaruje jeżeli nie zakładam OEM. |
RFS to inna historia.
Jak nie doszczelnisz silikonem to może lecieć.
Pewnie nie we wszystkich egzemplarzach i znajdą się wyjątki, ale mi zawsze leci po złożeniu na sucho i jest to frustrujące.
Zawsze wiec smaruje uszczelkę silikonem w RFS
W żadnym innym nowszym ktm nie miałem takiej potrzeby - tylko rfs.
Stara technologia. Te dekle i kartery nie są tak dokładne jak obecnie.
W RFS jest w połączeniu dekla sprzegła i karteru dysza smarująca korbę. Warto nie napchać tam za dużo silikonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makiGS
Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lesko
|
Wysłany: Wto 10:22, 24 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
u mnie napinacz w exc 350 2018 padł po dokładnie 89,6mth teraz wsadziłem dirt tricks i niby temat napinacza nie ma wrócić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Wto 15:20, 24 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Ja mam na razie 37mth, zobaczymy ile pociągnie. Pasuje żeby do końca sezonu pojeździć i w zimie się wymieni ✌
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 17:34, 24 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
szczerze to nie słyszałem zeby te napinacze były wadliwe, nikomu z moich klientów i znajomych nie spłatał figla - moze były jakies tam przypadki że padł i cos brzęczało ale to raczej w furach z ogromnymi przebiegami gdzie do napinacza na pewno nikt nie zagląda ( zeby profilaktycznie wymienic )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makiGS
Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lesko
|
Wysłany: Czw 8:23, 26 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
ja mam pewny przebieg bo odkupiłem od dobrego kumpla moto. Zakupiony przez niego w salonie Katowice i praktycznie wszystkie jazdy były ze mną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 15:15, 26 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
u mnie od nowości potrafiło zaklikać przy położeniu moto lub przy cofnięciu na biegu , więc po 20mth wrzuciłem dirttricksa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Whatever
Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 18:11, 26 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Mam problem z regulacją zaworów w RFS 400
Tłok w GMP, lekko palcami śruba blokująca weszła do końca więc jest raczej perfekto.
Wydechowe na 0.10 wyregulowałem.
Ssące regulacja na maks do góry, szczelinomierz nie wchodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:16, 26 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
opcji kilka, co do bokady wału - warto sobie poswiecic czyms czy widac wał z nacięciem, są wały gdzie jest pusta przestrzeń i mozna wkręcic srube do konca palcami nie blokujac wału
sprawa druga to są dwa GMP ale tylko w jednym da sie ustawic luzy, pewnie trafiłeś na niewłasciwy, zrób pełen obrót wałem i wtedy sprawdz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|