|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Whatever
Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 18:18, 26 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
O dzięki za szybką odpowiedz
Jutro pokombinuje jeszcze raz, to nacięcie jest dość wyraźne, czy jest to zwykły okrągły otwór ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:46, 26 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
jest płaskie nacięcie, ja sobie czesto czyms swiece zeby miec pewność, jednoczesnie mozna cos wrzucic zamiast swiecy najlepiej chyba trytytke i wtedy widac kiedy jest gmp i gdzie szukac nacięcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Whatever
Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 18:59, 26 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Koło zblokowało więc byłem pewny, że jest dobrze. Ale jak mówisz, że jeszcze jeden obrót to jutro pokombinuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Whatever
Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 8:02, 27 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Jest to nacięcie . Śrubka wchodzi idealnie bez użycia siły . Problem nadal ten sam na wydechowych git na ssących regulacja na max i nie ma luzu. Luz pojawia się dopiero po przekręceniu kołem parę cm gdy tłok opada o milimetr ale śruba blokująca już nie wejdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 9:02, 27 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
jeżeli na pewno zrobiłeś pomiar w odpowiednim GMP a luzu nadal nie ma to jest mozliwość że zawory są juz na tyle zuzyte ze powpadały i wymagaja wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Whatever
Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 9:15, 27 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Dobra jest 2 te nacięcia i z 1 i z 2 strony na to wychodzi . Luzy ustawione ale jest problem . Za mocno ... I nakrętka się urwała. Gdzie to dostanę na gwalt
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Whatever dnia Pią 9:30, 27 Wrz 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 9:33, 27 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
u mnie pisz na PW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Nie 9:36, 29 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Dwie sprawy:
1. Pianki antyodciskowe na dłonie - warto? Jeśli tak to jakie?
2. Mój KTM ciężko zapala EXC200 2005.
Nie chce odpalić jak postoi 3 - 4 dni. Kopie i nic, wyjmuje świecę, zlana, czyszczę, wkładam, dalej nic,zarówno na ssaniu jak i bez. Odpala dopiero jak wyjmę świecę, wyczyszczę, zamontuje i wyjmę filtr powietrza. Wtedy na zdjętym filtrze powietrza zapala po 2 - 3 kopach. Zapali na 3 sekundy, wtedy go wyłączam, zakładam filtr powietrza i już pali za każdym razem od 1 kopa.
Dzieje się tak zarówno na świeżo wyczyszczonym filtrze, jak i filtrze po wyjeździe, mocno nasączonym jak i suchym...
Gdzie i czego szukać?
Wypalać całe paliwo z gaźnika gdy odkładam motocykl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 9:42, 29 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
1) zwiekszaja troche jakby srednice wiec ciezej trzymac kiere, ale fajnie za to amortyzują, no i mniejsze odciski sie moga robić. ja polecam jedyne - RISK nie widziałem zadnych innych działających tak
2) gaźnik do regulacji, jak zalana to pewnie ma za bogato, opcja inna to np nie trzyma zaworek iglicowy w gaźniku - mam to w jednym ze swoich motocykli, jak nie zakręce kranika, to mi go zalewa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Nie 9:57, 29 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Ale o to chodzi, że tylko przy odpalaniu po kilku dniach nie chce odpalić, tak to po jeździe kawa z mlekiem na świecy...
Po prostu ten pierwszy raz zapali tylko bez filtra powietrza. Odpali na 3 sekundy, ja go manualnie zgaszę, założę filtr powietrza, osłonę, zawiozę motocykl tam gdzie potrzebuję i bez problemu na miejscu odpalę, a po drodze na przyczepce cały czas kranik był na ON.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamool dnia Nie 9:58, 29 Wrz 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 10:55, 29 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
kranik zamykasz czy nie na te kilka dni ? moze byc jak pisałem że przepuszcza pomału zaworek, druga opcja to np za duza dysza ssania i zalewa na ssaniu, opcja kolejna - jak jeździsz na przelotach i masz kawe z mlekiem znaczy ze powiedzmy srednie/ wysokie obroty masz dobrze zestrojone, co nie znaczy ze na wolnych nie bedzie zalewało, jak stoi na wolnych obrotach to po jakims czasie zgasnie czy chodzi cały czas ładnie równo ? jak chodzi z 30 sekund i dajesz gazu to ładnie sie wkręca czy z wydechu najpierw kłęby dymu a potem jest ok ? jak bez filtra pali lepiej znaczy ewidentnie że ma za duzo paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Nie 12:08, 29 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Zamykam.
Na wolnych po jakimś czasie (długim) gaśnie póki nie jest bardzo rozgrzany. Jak się rozgrzeje to gaśnie.
Jak pochodzi trochę na jałowym to po odkręceniu chmura dymu, potem chmury brak.
Czyli dysza wolnych czy śrubka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 13:30, 29 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
jedno albo drugie, fachowo sie to robi tak, nagrzewa silnik i kręci srubka az bedzie uzyskana "najlepsza " praca silnika, wiecej wykrecona lub mocniej wkręcona ewidentnie powinna dawać zmiane pracy silnika/ spadek obrotów na nizsze. jak nie znajdziesz tego punktu, to znaczy ze jest źle dobrana dysza. najoptymalniej jak motocykl chodzi najlepiej po wykreceniu srubki srednio na 1-3 obroty, jak wiecej albo mniej to znaczy ze tez dysze mozna dac inną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Śro 20:38, 02 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Rzeczywiście, wykręciłem trochę i pali elegancko
Ale teraz kolejny problem.
Stoi sobie na wolnych, odkręcam manetkę i buuuu zdycha... Na ssaniu chodzi elegancko.
Co spróbowałem - gaźnik od znajomego, dysza główna 178 i wszystkie ząbki na iglicy, dysza 180 i wszystkie ząbki na iglicy, bez filtra, z filtrem, inna świeca, nic z tego nie pomogło.
Lewe powietrze? Jutro zabawa z plakiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:41, 02 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
ciezko powiedziec, może robic buuu bo jest zalewane paliwem, a moze robi buuu bo ma zdecydowanie za ubogo. ssanie jednoczesnie podaje i paliwo i powietrze wiec tak do konca nie wiadomo w czym jest problem u ciebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|