Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 632, 633, 634 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamool




Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Czw 17:50, 03 Paź 2019    Temat postu:

Śruba składu mieszanki wykręcona o 0,25obroty od maksymalnie wkręconego i pomogło... Także czekam na większą dyszę wolnych. Zobaczymy jak teraz będzie z odpalaniem, bo ostatnio wykręcenie śrubki pomogło...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AroQuuu




Dołączył: 05 Lut 2019
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Borne Sulinowo

PostWysłany: Sob 10:58, 05 Paź 2019    Temat postu:

im bardziej wkręcona tym mniej paliwa z dyszy wolnych, im więcej wykręcasz mieszankę tym więcej z dyszy wolnych paliwa podaje, czyli wydaję mi się że w twoim przypadku dysza wolnych jest za duża. Po zmianie dyszy wolnych możliwe że będzie wymagana regulacja też dyszą główną i iglicą bo zmienia się mieszanka w każdym zakresie obrotów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamool




Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Nie 17:41, 06 Paź 2019    Temat postu:

Na odwrót - tak jak mówisz jest w 4t Smile W 4t jest śruba składu mieszanki, w 2t jest śruba powietrza i im bardziej wkręcona tym mieszanka jest bogatsza.
Koniec końców dysza wolnych 45 -> 48, wykręcona o 0,75 i jest super.

To teraz problemów czas dalszy- teraz średnie - wysokie obroty.

KTM postoi chwile i potem jadę na 1 biegu, od niskich obrotów odwijam całą manetkę. Na niskich obrotach idzie super, ciągnie jak trzeba, potem na 2-3 sekundy chmura dymu, i w tym czasie nie chce złapać rezonansu, po tym go łapie i dalej idzie jak wściekły. Potem jak już jest rozgrzany i przegoniony to nie dzieje się tak za każdym razem tylko co 2-3 takie odwinięcia.
Jak to zniwelować?
Co sprawdzone / próbowane:
-dysza głowna 178 i 180,
-wszystkie położenia klipsa na iglicy NOZE,
-płynu w chłodnicy nie ubywa,
-z tego wszystkiego nawet myślałem, że uszczelniacz na wale puszcza i dzisiaj go wymieniłem razem z oringiem,
-zawór wydechowy w różnych pozycjach.

Na dobrą sprawę została przepustnica i inna iglica.Czy może ktoś miał coś podobnego i jednak to co innego? Może olej w mieszance? Wykorzystuje 800V 1:50.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamool dnia Pią 19:05, 11 Paź 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:52, 06 Paź 2019    Temat postu:

olej ok, proporcje tez ok ( ja nawet leje wiecej oleju ) wyglada na to że skoro opuscisz na maxa iglice a i tak duzo paliwa dostaje to trzeba dać uboższą iglice albo odpuscic ja na maxa i dac jeszcze mniejsza dysze główna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamool




Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Nie 18:06, 06 Paź 2019    Temat postu:

A gdzieś poza ASO kupie inne iglice? 40zł z iglice to trochę dużo, gdy od skośnookiego przyjaciela za 60zł mam cały zestaw naprawczy z nową przepustnicą którą też by możną sumie wymienić.

Ale z drugiej strony jeszcze zjechać dyszą główną poniżej 178? Boję się, że będzie zbyt ubogi i silnik zrobi papa, wg serwisówki powinna być iglica taka jaka jest, dysza główna też 180, klips na 3 położeniu, i dysza wolnych 45, a ja mam 48. To ja myślałem żeby z dyszą główną nawet pojechać w górę, le z drugiej strony ona nie jest odpowiedzialna za średnie, więc bardziej iglica...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:22, 06 Paź 2019    Temat postu:

moze i masz od chinczyka za tyle - zamów sobie i przyjrzyj sie jak to jest wykonane Very Happy tam ustawienie potem tego to jedynie kwestia szczescia w zyciu Very Happy niedoróbki, niedolewy, dysze chinskie potrafia nie trzymać wymiaru - stąd niestety oem kosztuje swoje, jak chcesz to moge ogarnac cos nieco taniej.

czasami jest tak ze trzeba zjechać ponizej serwisówki - ciezko mi powiedziec czemu, ale pare razy miałem taki przypadek, moze to kwestia zapchania jakis kanałow wewnatrz gaźnika... jak sie kawałek przejedziesz i skontrolujesz swiece to silnika nie zarzniesz, dysza głowna jest tez odpowiedzialna za srednie obroty, bardziej iglica - ale rozmiar dyszy tez czuc od pierwszego ruchu manetką przy tym samym połozeniu iglicy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamool




Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Nie 18:49, 06 Paź 2019    Temat postu:

Jutro od znajomego pożyczę chińską przepustnice i iglice, zobaczymy co z tego wyjdzie, do tego wrzucę dyszę główną 175...

No tak, zjechać jeden rozmiar poniżej serwisówki to ok, może tak być, ale aż dwa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:21, 06 Paź 2019    Temat postu:

moze gaźnik wymaga głębszego serwisu, moze myjki ultradzwiekowej, moze byc np wytarty rozpylacz, moze pomijasz cos typu wytarta iglice. co bedzie mocno wzbogacało dawke niezaleznie od zastosowanej dyszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:02, 09 Paź 2019    Temat postu:

Hej Mam pytanie i chciałbym by wypowiedział się osoby które latały exc450 xc4
A zmieniły na 2t. Exc 250-300. Więc tak latam od 4 lat amatorsko po zwirowniach lasach polach generalnie płaski teren centrum Kraju. Latam exc 450 2009r ,ale korci mnie 2t i teraz pytanie czy warto pchać się w 2t tak 2011-2013. Generalnie czy poczujecie różnice na duży plus w stosunku do 2t


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:14, 09 Paź 2019    Temat postu:

raczej ciezko bedzie odpowiedziec - jeden odczuje plus inny nie - zalezy, ja z 4T siadłem na 2T i z lubianych dalekich wypadów szybciutko zrezygnowałem ( duzo mniejszy zasieg na zbiorniku, charakterystyka silnika kiepska na przelotach, duzo nizsza "przyjemna" prędkosc przelotowa, ogólnie tak jak kiedys mogłem 50 km lasami zrobić bez zająkniecia i przystanku tak na 2T nagle ( fizycznie/kondycyjnie) nie dawałem rady ( ciezko mi wyjasnic w czym rzecz ale mam wrażenie nawet jak jade równym gazem w 2T to cały czas sie musze mocniej trzymac kierownicy ) z kolei na plus jest wszystko to co sie robi przy mniejszych prędkosciach albo trudnym terenie. wiec latanie po polach i płaskim terenie moim zdaniem - lepiej zostać przy 4T a jak juz wymienic to np na 350tke EXCF, w stosunku do 450tki duzo duzo przyjemniejsze moto, wydawać sie bedzie 10X lżejsze ( 2T 20X lzejsze Very Happy ) nie zmęczy tak na trasce, na podjazdach wypadnie podobnie jak 2T moze nawet bez wyszkolonej techniki jazdy na 2T bedzie lepsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:18, 09 Paź 2019    Temat postu:

Dzięki Henio i właśnie chyba zostanę jednak przy 4T bo generalnie lipnie u mnie z jakimś mega terenem . Więc 4t jak wyjade o 9 rano wracam.o 15 patrzę A tu 160 km gdzieś po krzakach lasach . Więc jak mówisz 2t nie osiągnę tego na tym paliwie banieczka w plecaku by była norma . Ale i tak muszę gdzieś z ciekawości zasiąść na 300 2t

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:21, 09 Paź 2019    Temat postu:

160 km na 2T - uwierz że nawet nie chciało by ci sie tyle jechać Very Happy to nawet nie ma szans, pomijam że szukasz roczniki starsze które dodatkowo niexle wibrują - wiec pół dnia w siodle daje sie we znaki ( ja mam model z wałkiem balansującym i jest mega przepaść pod tym względem ale nadal traski omijam jak tylko moge. za to na wąwozach czy trialowym terenie jest bajeczka Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:23, 09 Paź 2019    Temat postu:

Więc zostaje przy 2t . Ale chyba Polatamy jeszcze z rok moim i wtedy kupie 450 po 2014r. Myślę że są równie udane .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:41, 09 Paź 2019    Temat postu:

po 2012 roku juz są udane, bardzo dobre motocykle, KTM co rok "cos" modyfikuje i te motocykle jeżdzą coraz lepiej, po przesiadce 2008 na 2012 poczujesz duzy progres, wtryskówka duzo fajniej reaguje na gaz , geometria ramy duzo przyjemniejsza, wrażenie że cały srodek cięzkosci jest gdzies nisko przy ziemi.... znowu kolejna generacja i podobne odczucia ( 2012 porównując np do 2017 )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:52, 09 Paź 2019    Temat postu:

Oki dzięki za odpowiedzi. Więc nie szukam już 2t .Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 632, 633, 634 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 633 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin