Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 633, 634, 635 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamool




Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Pią 19:13, 11 Paź 2019    Temat postu:

Ciągle walczę z tą regulacją.

Zmieniłem dyszę wolnych na 50, śruba powietrza wykręcona o 1 obrót i jest git... Tylko martwi mnie taka duża dysza..
Problemem z brakiem mocy w średnich okazała się iglica, założyłem chińską i goni.

Moje aktualne ustawienia:
PJ 50,
Iglica chińska 2 rowek od góry,
MJ 180,
śruba powietrza wykręcona o 1 obrót,

Serwisówka zaleca:
PJ 45,
NOZE, 3 rowek,
MJ 180,
śruba powietrza wykręcona 1,25 obrotu.

Martwią mnie moje wysokie ustawienia PJ i obrotu śruby.
Gdzie mogę szukać przyczyny?
Dodam, że uszczelniłem wszystko naokoło dolotu i membrany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomekC




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Sob 8:08, 12 Paź 2019    Temat postu:

Skoro jeździe dobrze to się nie przejmuj , pewnie gaźnik już trochę zużyty(korpus - przepustnica) i stad ta większa PJ .
Poza tym na regulacje gaźnika ma wpływ stan silnika , dyfuzora itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snowden




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:37, 13 Paź 2019    Temat postu:

Witam, motor exc 400 2007.
Serwisówka do 400: z 2001 roku zaleca - main jet 175, iglica 3 rowek od góry.
z 2007 roku zaleca - main jet 178, iglica 1 rowek od góry.
Mam wersje z 2007 roku, dysza 175 i iglica 6 rowek od góry (przedostani). Motor przed remontem palił, schodził ładnie z obrotów, nie było problemów - jedyne co to nie miał klasycznego łutututuututtu, tylko takie buuuuuuuuu i trochę kopcił.
Zmieniać teraz coś, wracać co serwisowych ustawień i regulować, czy pozostać przy tym co jest ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:28, 13 Paź 2019    Temat postu:

skoro az tak kopcił to mozna dac pewnie dysze głowną nieco mniejsza. na siłe nie ma co wracać do ustawień, one sie sprawdzają w zdrowym/nowym motocyklu, później służą jako dobra wytyczna jak ustawic żeby odpalił - i dalej doregulowuje sie do stanu motocykla, zuzycia elementów układu wydechowego itd itp... czasem jedna bywa że fura fajnie chodzi mimo duzych nalotów na fabrycznych nastawach - ale skoro twoja tak chodzi dobrze to szkoda zaczepiać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snowden




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:06, 14 Paź 2019    Temat postu:

Ile mtg po remoncie zajrzeć, ewentualnie regulować nowe zawory ? silnik rfs.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 6:34, 15 Paź 2019    Temat postu:

pierwszy raz po 5-10 godzinach bym sprawdził. jak miałem RFSa kilka lat to zaglądałem co około 40 godzin sprawdzałem wczesniej nie było co regulować
ale ja zawsze latałem na oryginalnych zaworach i miałem dobrze zrobione gniazda - jak cos tutaj bedzie nie tak to moze bedzie trzeba czesciej zaglądac. wg mnie warto pare razy co jakies 20h zajrzeć - bedzie bezpieczniej, jak sie okaze ze nei wymagaja korekty to przedłuzyc sobie interwał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTMonster




Dołączył: 03 Mar 2019
Posty: 103
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 22:09, 15 Paź 2019    Temat postu:

Hej, jakie przełożenie wychodzą oryginalnie w EXCF250 2014? Ja mam 14:52 i nie wiem czy takie przełożenie jest w oryginale, wersji odblokowanej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateo




Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Pią 11:03, 18 Paź 2019    Temat postu:

Jadąc na zawodach upierdolił mi się korek od wlewu oleju został sam gwint. Wkurwiony zjechałem na padok i po zawodach. Bardzo możliwe że wpadło troszkę piasku, teraz nasuwa się pytanie czy zmiana oleju min. 2 razy coś da ? Co byście zrobili? Pozdrawiam i liczę na pomoc 😁
Motocykl 250 EXCF 2017


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 11:15, 18 Paź 2019    Temat postu:

spusc olej i zobacz czy z syfem, przepłukac spoko mozna olejem nawet przelać np naftą ( zakrecic korek, nalać nafty, i bez odpalania spuscic ) nafta rzadka jest to szybciej spływa i ciągnie za sobą wszystko. reszte wychwycą filtry, potem zalac byle jaki olej nawet jakies 5100 i sie kawałek przejechac i spusci wszystko i zalac docelowy olej.
te fury chodza nawet jak sie potopią w wodzie ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomekC




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pon 8:12, 21 Paź 2019    Temat postu:

Panowie szybkie pytanie .
Wyważacie koła enduro ????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:39, 21 Paź 2019    Temat postu:

zalezy jakie enduro, jak jazda po wąwozach to kompletny bezsens
ale do jazdy po szutrach i nawijanie kilometrów - to komfort jazdy sie sporo popawia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomekC




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pon 8:53, 21 Paź 2019    Temat postu:

Właśnie , bo trypie gamonia jak idę do sklepu po fajki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:57, 21 Paź 2019    Temat postu:

no to wywaz, zwłaszcza przód

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomekC




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pon 14:24, 21 Paź 2019    Temat postu:

Dzięki , jak dobrze rozumiem odważniki tylko te montowane na a szprychy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snowden




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:42, 21 Paź 2019    Temat postu:

czeka mnie zakup pompy sprzegła - warto kupować oryginał magury czy jakiś zamienik kupić ? mam zamontowaną 9.0 w 400 4t i jeśli dam 9.5 to na logike powinno cieżej chodzić, ale szybciej rozklejać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 633, 634, 635 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 634 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin