|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Pią 19:13, 11 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Ciągle walczę z tą regulacją.
Zmieniłem dyszę wolnych na 50, śruba powietrza wykręcona o 1 obrót i jest git... Tylko martwi mnie taka duża dysza..
Problemem z brakiem mocy w średnich okazała się iglica, założyłem chińską i goni.
Moje aktualne ustawienia:
PJ 50,
Iglica chińska 2 rowek od góry,
MJ 180,
śruba powietrza wykręcona o 1 obrót,
Serwisówka zaleca:
PJ 45,
NOZE, 3 rowek,
MJ 180,
śruba powietrza wykręcona 1,25 obrotu.
Martwią mnie moje wysokie ustawienia PJ i obrotu śruby.
Gdzie mogę szukać przyczyny?
Dodam, że uszczelniłem wszystko naokoło dolotu i membrany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomekC
Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miechów
|
Wysłany: Sob 8:08, 12 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Skoro jeździe dobrze to się nie przejmuj , pewnie gaźnik już trochę zużyty(korpus - przepustnica) i stad ta większa PJ .
Poza tym na regulacje gaźnika ma wpływ stan silnika , dyfuzora itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snowden
Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:37, 13 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Witam, motor exc 400 2007.
Serwisówka do 400: z 2001 roku zaleca - main jet 175, iglica 3 rowek od góry.
z 2007 roku zaleca - main jet 178, iglica 1 rowek od góry.
Mam wersje z 2007 roku, dysza 175 i iglica 6 rowek od góry (przedostani). Motor przed remontem palił, schodził ładnie z obrotów, nie było problemów - jedyne co to nie miał klasycznego łutututuututtu, tylko takie buuuuuuuuu i trochę kopcił.
Zmieniać teraz coś, wracać co serwisowych ustawień i regulować, czy pozostać przy tym co jest ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:28, 13 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
skoro az tak kopcił to mozna dac pewnie dysze głowną nieco mniejsza. na siłe nie ma co wracać do ustawień, one sie sprawdzają w zdrowym/nowym motocyklu, później służą jako dobra wytyczna jak ustawic żeby odpalił - i dalej doregulowuje sie do stanu motocykla, zuzycia elementów układu wydechowego itd itp... czasem jedna bywa że fura fajnie chodzi mimo duzych nalotów na fabrycznych nastawach - ale skoro twoja tak chodzi dobrze to szkoda zaczepiać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snowden
Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:06, 14 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Ile mtg po remoncie zajrzeć, ewentualnie regulować nowe zawory ? silnik rfs.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 6:34, 15 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
pierwszy raz po 5-10 godzinach bym sprawdził. jak miałem RFSa kilka lat to zaglądałem co około 40 godzin sprawdzałem wczesniej nie było co regulować
ale ja zawsze latałem na oryginalnych zaworach i miałem dobrze zrobione gniazda - jak cos tutaj bedzie nie tak to moze bedzie trzeba czesciej zaglądac. wg mnie warto pare razy co jakies 20h zajrzeć - bedzie bezpieczniej, jak sie okaze ze nei wymagaja korekty to przedłuzyc sobie interwał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KTMonster
Dołączył: 03 Mar 2019
Posty: 103
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 22:09, 15 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Hej, jakie przełożenie wychodzą oryginalnie w EXCF250 2014? Ja mam 14:52 i nie wiem czy takie przełożenie jest w oryginale, wersji odblokowanej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateo
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Pią 11:03, 18 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Jadąc na zawodach upierdolił mi się korek od wlewu oleju został sam gwint. Wkurwiony zjechałem na padok i po zawodach. Bardzo możliwe że wpadło troszkę piasku, teraz nasuwa się pytanie czy zmiana oleju min. 2 razy coś da ? Co byście zrobili? Pozdrawiam i liczę na pomoc 😁
Motocykl 250 EXCF 2017
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 11:15, 18 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
spusc olej i zobacz czy z syfem, przepłukac spoko mozna olejem nawet przelać np naftą ( zakrecic korek, nalać nafty, i bez odpalania spuscic ) nafta rzadka jest to szybciej spływa i ciągnie za sobą wszystko. reszte wychwycą filtry, potem zalac byle jaki olej nawet jakies 5100 i sie kawałek przejechac i spusci wszystko i zalac docelowy olej.
te fury chodza nawet jak sie potopią w wodzie ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomekC
Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miechów
|
Wysłany: Pon 8:12, 21 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Panowie szybkie pytanie .
Wyważacie koła enduro ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 8:39, 21 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
zalezy jakie enduro, jak jazda po wąwozach to kompletny bezsens
ale do jazdy po szutrach i nawijanie kilometrów - to komfort jazdy sie sporo popawia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomekC
Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miechów
|
Wysłany: Pon 8:53, 21 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Właśnie , bo trypie gamonia jak idę do sklepu po fajki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 8:57, 21 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
no to wywaz, zwłaszcza przód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomekC
Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miechów
|
Wysłany: Pon 14:24, 21 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Dzięki , jak dobrze rozumiem odważniki tylko te montowane na a szprychy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snowden
Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:42, 21 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
czeka mnie zakup pompy sprzegła - warto kupować oryginał magury czy jakiś zamienik kupić ? mam zamontowaną 9.0 w 400 4t i jeśli dam 9.5 to na logike powinno cieżej chodzić, ale szybciej rozklejać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|