Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 634, 635, 636 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:12, 21 Paź 2019    Temat postu:

tomekc - najbardziej trwałe wywazenie kół enduro które potem mogą byc jezdzone w terenie to na szprychy ołowiane, mozna tez kleic ale jest szansa ze gdzies w lesie sie ciezarki pogubią

snowden - warto kupic oryginał - zmiennika nie warto o ile w ogóle jest zamiennik, ALE warto jezeli masz zdrowy korpus, czesto cieknie nie przez to ze sie zuzyło uszczelnienie, tylko że są rysy wzdłuzne na powierzchni korpusu, i wtedy zaden zestaw naprawczy nie pomoze - ewentualnie pomoze na krótko. jezeli dasz 9,5 to nie zmiescisz do otworu Wink rozbierz pompe, wymyj srodek dokładnie i osusz, popatrz pod swiatło, jak bedzie idealnie gładka mozna myslec nad zestawem naprawczym, jak ma jakiekolwiek skazy, to szukaj nowej pompy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomekC




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Wto 6:41, 22 Paź 2019    Temat postu:

Przy delikatnych rysach w pompach hamulcowych jak i sprzęgła z powodzeniem stosowałem włókninę do polerowania tych że rys .
Nawinięta na pręt i przy użyciu wiertarki udaje się lekkie rysy usunąć , oczywiscie polerujemy ma całej długości , ruchem posuwisto zwrotnym .
Ja używam włókniny która służy do matowania lakieru , gradacja 800-1200
Ale na początek sprawdź co się tam dzieje , czasem wystarczy wyczyścić tylko .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TomekC dnia Wto 6:43, 22 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 6:55, 22 Paź 2019    Temat postu:

tez polerowałem, ale na długo to nie wystarcza, problem jest w starych pompach że łuszczy sie ta powłoka i długo to juz nigdy nie podziała. bez powłoki pozostaje gołe aluminium które sie moment wytrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snowden




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:51, 23 Paź 2019    Temat postu:

Silnik rfs - taki kolor swiecy ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Snowden dnia Czw 9:19, 24 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 7:38, 24 Paź 2019    Temat postu:

jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 17:36, 24 Paź 2019    Temat postu:

rozleciały mi sie bebechy w tłumiku seryjnym z exc 450, wiec dałem rurke perforowaną owinietą wełną stalową i do okoła wata szklana - zrobiłem z niego przelot.
Po tym zabiegu wydaje mi się, że szybciej łapie temperature - kolanko wydechowe przebarwiło się na fioletowo po chwili odciny. Pali, jezdzi bez zarzutu lekko strzela w tłumik, swieca kawa z mlekiem. Dysza 175, iglica na maxa w góre.
Czy takie przebarwienia sa normalne, czy już dawać dysze wiekszą ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 18:39, 24 Paź 2019    Temat postu:

jak sie daje przelotowy wydech - zamiast standardowego EXC, to trzeba wzbogacić mieszanke, zalezy od zakresu przeróbki, np pod akrapa zwykle sie daje rozmiar wieksza dysze głowną i iglice ząbek do góry
( jak sie konczy zakres to bogatsza iglica )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 18:46, 24 Paź 2019    Temat postu:

czyli jakie dysze zamówić ? Skoro teraz iglica jest najwyżej jak może być to przy zmianie dyszy +/- dać ja po środku ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 18:59, 24 Paź 2019    Temat postu:

iglica odpowiada za sredni zakres obrotów, dysza główna o max otwarcie manetki. wiec dajac wieksza dysze, i zmniejszajac iglice, mozesz zbyt mocno zubozyc "środek" oczywiscie w pewnym stopniu dysza główna ma wpływ nawet na wolne obroty, ale stopien tez jest niewielki. wiec jak masz 175 to daj 180tke dysze. iglice póki co zostaw jak nie chcesz kupowac nowej zobaczysz jak sie bedzie motocykl zachowywał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 19:52, 24 Paź 2019    Temat postu:

znaczy kolor jest kawa z mlekiem i jezdzi też perfekto, tylko to grzanie sie i przebarwione kolanko mnie zastanawia czy to normalne ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:28, 24 Paź 2019    Temat postu:

jak ma za ubogo to wraże nie jest że jeździ dobrze, pewnie ci sie grzeje na niskich obrotach, a na wysokich moze miałem wczesniej bogatą mieszanke i teraz jest optymalna - stąd kolor, nie zawsze jest dobrze sugerować sie kolorem swiecy, trzeba by robic typowo test - nowa swieca, odpalic kilka razy, po kilka -kilkanascie minut na wolnych obrotach i pewnie miałbyś biały nalot na swiecy a nie kawe z mlekiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
droppoll




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec

PostWysłany: Nie 13:40, 27 Paź 2019    Temat postu:

Witam. Pacjent exc 530 2008 rok. Mam taki problem ze moto jest strasznie niestabilne podczas jazdy. Lekki ruch kierownica wystarczy. Podczas jazdy na asfalcie mam wrażenie ze cały czas lekko pływa na boki. Da się to tez odczuć podczas wjazdu/zjazdu za drogi na pobocze i odwrotnie. Luzów w kołach brak. Wahacz zestaw naprawczy na pds u góry nowe na dole z minimalnym luzem (do wymiany w najbliższym czasie). Zawieszenia nie ruszałem po zakupie ustawiłem tylko sag. Nie mam na tyle wiedzy żeby eksperymentować z dobiciem i odbiciem chociaz z pracy zawieszenia nie jestem zadowolony chodzi jak sprężynka. Macie jakieś pomysły ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oli




Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 19:13, 27 Paź 2019    Temat postu:

Panowie da radę zalać pompę sprzęgła brembo olejem mineralnym Magura?? Nic się nie będzie dziać???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
świeżak96




Dołączył: 28 Paź 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:01, 28 Paź 2019    Temat postu:

Cześć , mam pytanie odnośnie kupienia swojego pierwszego sprzętu nie będzie on rejestrowany , czy muszę gdzieś zgłaszać taki zakup czy coś ? i jak można sprawdzić czt maszyna nie jest np kradziona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 9:43, 28 Paź 2019    Temat postu:

jezeli to EXC to musisz kontynuować ( chyba ze nie ma z jakiegos powodu juz kwitów ) pewnie skarbówka przy zakupie pojazdu powyzej 1000 zl bedzie chciała zebys to zglosil u nich - ale realnie nikt tego nie robi ( w sumie nie wiem czy w ogole motocykle bez homologacji tego wymagaja ) jak sprawdzic czy nie kradziony ? kupic z pewnego źródła, jak chcez moge po numerze VIN sprawdzić czy w witrynie ktma ktos nie zgłaszał jako kradziony. ale nie zawsze musi byc tam wpis, jak np nie ma w ogóle numeru VIN to 95% ze kradziony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 634, 635, 636 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 635 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin