|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:12, 21 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
tomekc - najbardziej trwałe wywazenie kół enduro które potem mogą byc jezdzone w terenie to na szprychy ołowiane, mozna tez kleic ale jest szansa ze gdzies w lesie sie ciezarki pogubią
snowden - warto kupic oryginał - zmiennika nie warto o ile w ogóle jest zamiennik, ALE warto jezeli masz zdrowy korpus, czesto cieknie nie przez to ze sie zuzyło uszczelnienie, tylko że są rysy wzdłuzne na powierzchni korpusu, i wtedy zaden zestaw naprawczy nie pomoze - ewentualnie pomoze na krótko. jezeli dasz 9,5 to nie zmiescisz do otworu rozbierz pompe, wymyj srodek dokładnie i osusz, popatrz pod swiatło, jak bedzie idealnie gładka mozna myslec nad zestawem naprawczym, jak ma jakiekolwiek skazy, to szukaj nowej pompy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomekC
Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miechów
|
Wysłany: Wto 6:41, 22 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Przy delikatnych rysach w pompach hamulcowych jak i sprzęgła z powodzeniem stosowałem włókninę do polerowania tych że rys .
Nawinięta na pręt i przy użyciu wiertarki udaje się lekkie rysy usunąć , oczywiscie polerujemy ma całej długości , ruchem posuwisto zwrotnym .
Ja używam włókniny która służy do matowania lakieru , gradacja 800-1200
Ale na początek sprawdź co się tam dzieje , czasem wystarczy wyczyścić tylko .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TomekC dnia Wto 6:43, 22 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 6:55, 22 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
tez polerowałem, ale na długo to nie wystarcza, problem jest w starych pompach że łuszczy sie ta powłoka i długo to juz nigdy nie podziała. bez powłoki pozostaje gołe aluminium które sie moment wytrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snowden
Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:51, 23 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Silnik rfs - taki kolor swiecy ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Snowden dnia Czw 9:19, 24 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 7:38, 24 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 17:36, 24 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
rozleciały mi sie bebechy w tłumiku seryjnym z exc 450, wiec dałem rurke perforowaną owinietą wełną stalową i do okoła wata szklana - zrobiłem z niego przelot.
Po tym zabiegu wydaje mi się, że szybciej łapie temperature - kolanko wydechowe przebarwiło się na fioletowo po chwili odciny. Pali, jezdzi bez zarzutu lekko strzela w tłumik, swieca kawa z mlekiem. Dysza 175, iglica na maxa w góre.
Czy takie przebarwienia sa normalne, czy już dawać dysze wiekszą ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:39, 24 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
jak sie daje przelotowy wydech - zamiast standardowego EXC, to trzeba wzbogacić mieszanke, zalezy od zakresu przeróbki, np pod akrapa zwykle sie daje rozmiar wieksza dysze głowną i iglice ząbek do góry
( jak sie konczy zakres to bogatsza iglica )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:46, 24 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
czyli jakie dysze zamówić ? Skoro teraz iglica jest najwyżej jak może być to przy zmianie dyszy +/- dać ja po środku ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:59, 24 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
iglica odpowiada za sredni zakres obrotów, dysza główna o max otwarcie manetki. wiec dajac wieksza dysze, i zmniejszajac iglice, mozesz zbyt mocno zubozyc "środek" oczywiscie w pewnym stopniu dysza główna ma wpływ nawet na wolne obroty, ale stopien tez jest niewielki. wiec jak masz 175 to daj 180tke dysze. iglice póki co zostaw jak nie chcesz kupowac nowej zobaczysz jak sie bedzie motocykl zachowywał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 19:52, 24 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
znaczy kolor jest kawa z mlekiem i jezdzi też perfekto, tylko to grzanie sie i przebarwione kolanko mnie zastanawia czy to normalne ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:28, 24 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
jak ma za ubogo to wraże nie jest że jeździ dobrze, pewnie ci sie grzeje na niskich obrotach, a na wysokich moze miałem wczesniej bogatą mieszanke i teraz jest optymalna - stąd kolor, nie zawsze jest dobrze sugerować sie kolorem swiecy, trzeba by robic typowo test - nowa swieca, odpalic kilka razy, po kilka -kilkanascie minut na wolnych obrotach i pewnie miałbyś biały nalot na swiecy a nie kawe z mlekiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
droppoll
Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 13:40, 27 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Witam. Pacjent exc 530 2008 rok. Mam taki problem ze moto jest strasznie niestabilne podczas jazdy. Lekki ruch kierownica wystarczy. Podczas jazdy na asfalcie mam wrażenie ze cały czas lekko pływa na boki. Da się to tez odczuć podczas wjazdu/zjazdu za drogi na pobocze i odwrotnie. Luzów w kołach brak. Wahacz zestaw naprawczy na pds u góry nowe na dole z minimalnym luzem (do wymiany w najbliższym czasie). Zawieszenia nie ruszałem po zakupie ustawiłem tylko sag. Nie mam na tyle wiedzy żeby eksperymentować z dobiciem i odbiciem chociaz z pracy zawieszenia nie jestem zadowolony chodzi jak sprężynka. Macie jakieś pomysły ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oli
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 19:13, 27 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Panowie da radę zalać pompę sprzęgła brembo olejem mineralnym Magura?? Nic się nie będzie dziać???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
świeżak96
Dołączył: 28 Paź 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:01, 28 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Cześć , mam pytanie odnośnie kupienia swojego pierwszego sprzętu nie będzie on rejestrowany , czy muszę gdzieś zgłaszać taki zakup czy coś ? i jak można sprawdzić czt maszyna nie jest np kradziona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 9:43, 28 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
jezeli to EXC to musisz kontynuować ( chyba ze nie ma z jakiegos powodu juz kwitów ) pewnie skarbówka przy zakupie pojazdu powyzej 1000 zl bedzie chciała zebys to zglosil u nich - ale realnie nikt tego nie robi ( w sumie nie wiem czy w ogole motocykle bez homologacji tego wymagaja ) jak sprawdzic czy nie kradziony ? kupic z pewnego źródła, jak chcez moge po numerze VIN sprawdzić czy w witrynie ktma ktos nie zgłaszał jako kradziony. ale nie zawsze musi byc tam wpis, jak np nie ma w ogóle numeru VIN to 95% ze kradziony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|