|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Dołączył: 23 Gru 2019
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:43, 03 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Mam na myśli te pomarańczowe na zbiorniku paliwa z resztą te na boczkach też nie wróżą lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 21:59, 04 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Pany dlaczego na łozyskach wahacza z jednej strony sa dwie podkladki a zdrugiej nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:41, 04 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Mam pytanko tak z ciekawości bo ostatnio wymieniałem filtr - o opaski do filtra paliwa ( u mnie w 690) - ale podobnie to wygląda w innych 4T wtryskowych.
Dlaczego KTM zastosował opaski tzw jednozaciskowe np:
[link widoczny dla zalogowanych]
, bo jak się ogląda jakieś filmy na YT to roznei ludzie stosują - czasami takie - a czasami zwykłe skręcane opaski.
Jest jakieś uzasadnienie stosowania opasek jednozaciskowych ?
Bo w sumie to upierdliwe rozwiązanie .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babel dnia Sob 22:44, 04 Sty 2020, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 9:08, 05 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
babel - bo te opaski dociskają bardziej na całym obwodzie, i są mniejsze - czasami te skręcane z wystającym łbem cięzko gdziestam przełozyć ( chyba w SXFach potrafia haczyć takie opaski przy filterku ) dwa że widziałem przypadek jak ktos sobie zmieniał filtr zastosował takie skrecane i na kazdym polaczeniu przepuszczało to paliwo - akurat pod "łbem" sruby do skręcania, te zaciskasz i jeszcze ani razu mi sie nie rozszczelniło. kosztuja grosze wiec nie widze problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
napiorek123
Dołączył: 05 Sty 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:33, 05 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Witam poszukuje ślizg do łańcucha do ktm exc 250 z 1995 r, na allegro i innych stronach nie znalazłem, ma ktoś jakiś pomysł gdzie mogę taki dostać? Są dostępne ale od 97,stsry kat to ciężko z częściami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 16:10, 05 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Moze masz jakiehos znajomego w ekipie z nowszym ktmem. Mozezz porownac czy nie pasuje nowszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:22, 05 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Hej pytanko czy komplet plastików z ktm exc 300 2018 będzie Pasować do Ktm exc 300 2013 r ? Czy coś trza przerabiać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:31, 05 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
nie bedzie pasowało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:57, 05 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
napiorek123
Dołączył: 05 Sty 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:11, 05 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
No właśnie kolego u mnie co mam znajomych to większość śmiga yamaha i albo Suzuki wszystkie co ślizg są to mają otwory centralnie na środku a ja potrzebuje taki który ma otwory lekko z boku na stornie ktm maja schematy i części ale od 98, pisałem do sprzedawcy z allegro co miał wystawiony identyczny do mojego ale co się okazało było to zdjęcie podgladowe. No cóż trafi mi dalej szukać, nawet myślałem kupić od nowszego i zrobić specjalne otwory ale u mnie w tym miejscu jest spaw więc odpada. A jeszcze jedno pytanie wie może ktoś jak zdemontować oske która jest w wahaczu i trzyma kiwak? Jest ona na 19 klucz z obu stron są nakrętki?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez napiorek123 dnia Nie 19:41, 05 Sty 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:55, 05 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
pewnie odkręcic nakrętke i wybić ośke
znalazłem numer tego slizgu ( 54607073000 ) nie jest juz dostepny w ktmie, o zamiennikach tez bym raczej nie myslał, opcja - kup nowoczesny z ktma dowierć otwory i zamontuj, pewnie sie uda bezproblemu dopasować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
napiorek123
Dołączył: 05 Sty 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:42, 05 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Ok będę kombinował, a co do tej oski to próbowałem dosyć mocno i nie chciało puścić podejrzewam się pomiędzy wahaczem a kiwakem zardzewialo i tam trzyma rdzocha....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 10:03, 06 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
niestety stare moto i szansa że jest to przyrdzewiałe jest bardzo duża
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:23, 06 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Hej wszędzie pisze i tak się zastanawiam czy exc 300 2014r poleci bez problemu 100mtg na tłoku i korbie czy zmieniać po 60 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:31, 06 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
bez problemu poleci, jak dobrze spasowany to nawet i wiecej - oczywiscie zaleznie od jazdy, co 60 godzin to pewnie przesada wymieniać, ale te 80-100 godzin i trzeba by wymienic, przeciągniety tłok wiaze sie z szybkim zuzyciem cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|