|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:32, 11 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
jak sie dba i regularnie zmienia tłok, to własnie tak powinien wygladac tłok i cylinder po takim przebiegu,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:13, 15 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Witam pytanko czy warto zakładać takie cudo do 300 .
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma to rozwiązane jakieś- czy same + ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kustosz
Dołączył: 17 Sie 2018
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:46, 15 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Mam do Was małe pytanie, jeżeli zmieniałem sam tłok, ile powinienem docierać go w godzinach na nicasilu? jaki stosunek mieszanki proponujecie podczas docierania? jeżdżę na motulu 800, dotąd lałem go 90ml na 5L i wychodziło całkiem fajne smarowanie i brak kopcenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:15, 15 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
jachu1111 napisał: | Witam pytanko czy warto zakładać takie cudo do 300 .
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma to rozwiązane jakieś- czy same + ? |
lepszym wyborem bedzie dociazenie koła magnesowego poprzez pierscien niż dokrecac tą blache do kosza . Pierscien masz bezposrednio montowany na osi wału i na mocnym duzym łozysku, a blache masz juz na przekładni. Pomysl o tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 22:32, 15 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
jachu - dokładnie, to niewiele daje, stosunkowo wagi d oobciązenia magneta, plusy za takie ze moto ma lepszy dół, minusy ze słabsza góre - co kto woli, ja do babrania sie wąwozach i trialowania zamontowałem sobie i sobie chwale, ale czuje że na przelotach np na przyhamowaniu do zakrętu ma duzo wiekszego muła niz wczesniej, i trzeba lelpiej biegi dobierac
kustosz - ja dolewam "nakrętke" wiecej do zbiornika, wiec dolej do tych 100 ( ja leje 100 standardowo ) i tyle, nie ma co przesadzac, docieranie to nie zabieg nie wiadomo jaki w 2T, spokojnie aby pojeździj troche i tyle
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Sob 22:33, 15 Lut 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kustosz
Dołączył: 17 Sie 2018
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:48, 17 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Zauważyłem u siebie dzisiaj pewien problem, amortyzator przy dolnej regulacji REB kręcąc śrubką łapie kliki ale nie ma ograniczenia w lewą i prawą stronę, zwyczajnie kręci się non stop w obie strony, czy da się to naprawić bez rozbierania całego amortyzatora? zauważyłem że śrubka od regulacji umieszczona jest w większej 6 kątnej śrubie, co za nią się kryje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 8:01, 18 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
niestety pewnie masz pęknieta srube, ona ma przewęzenie, stożek, w najcienszym miejscu ma z milimetr i tam potrafi to pęknąć, niestety bez rozbierania amortyzatora na częsci pierwsze tego nie wyjmiesz, mało tego - zwykle to pęka bo ta tylna częsc jest skorodowana na gwincie - i do tego nie ma jak podejsc, fachowo to sie rozwierca tylko nie jest łatwo z ręki mozna zapomniec o rozwierceniu tego, najlepiej na jakiejs frezarce precycyjnie to zrobic byc moze stoi też iglica w sztycy, wiec tak czy inaczej amor w pył musi byc rozebrany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:44, 18 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Cześć. Jaka przyczepka pod przewóz KTM ewentualnie trzech.jaka długość i szerokość szukać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 12:56, 18 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
2 metry na długosc, reszta co dusza zapragnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Wto 20:29, 18 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Takie pytanie, czy ktoś wie czym dokładnie różnią się rozmiary kasków.. chodzi mi o coś takiego czy np. rozmiar s i m to jedna skorupa i różnią się tylko wkładkami , czy każdy skorupa to od razu inny rozmiar.. ma ktoś pojęcie jak to jest..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:32, 18 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
skorupa tez zmienia swój wymiar zewnętrzny moze nie kazdy rozmiar, bo byc moze u niektórych producentów np S i M ma tą samą skorupe, ale S od XL sie zdecydowanie rózni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Wto 20:42, 18 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
To raczej też mi się wydawało oczywiste że s od xl będą się różnić skorupą.. ale chodziło mi o bardziej bliskie sobie jak s i m .. a może wiesz jak jest ze skorupami shot.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:56, 18 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
podejrzewam że róznie bywa miedzy producentami i samymi modelami, łatwiej tanie kaski zrobic skorupe w jednym rozmiarze i "manewrowac" srodkiem. jak jest przy tych kaskach nie mam pojecia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kustosz
Dołączył: 17 Sie 2018
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:04, 19 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Udało mi się założyć dzisiaj cylinder, wg. zaleceń Henia założyłem uszczelkę pod cylinder 0,5 mm, cylinder przykręciłem na dwie śruby na krzyż, ustawiłem magnetem tłok w GMP, położyłem na cylindrze kątówkę i ku mojemu zdziwieniu opiera się na górnej powierzchni tłoka tak, że między krawędzią tulei a powierzchnią tłoka istnieje luka w którą nie wchodzi szczelinomierz 0,02 mm, tłok jest wyżej, tutaj moje pytanie: co jest nie tak? bo może robię coś źle, powinienem dać grubszą podkładkę pod cylinder? w serwisówce w opisie jest fragment który mówi że cylinder powinien być "under low tension" co mam przez to rozumieć? nie przykręcony cylinder tylko pod naciskiem własnego ciężaru? zmierzyłem starą uszczelkę suwmiarką i na oko jest równo pół milimetra, próbować zrobić wymiar 0,6 z uszczelek 0,4 + 0,2?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:09, 19 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
ja dokręcam lekko zawsze - tak zeby jeszcze sie uszczelka nie "ułozyła" ale powiedzmy ze mocno palcami dokręcam i tyle wystarczy do pomiaru, przykładam cos równego ( w 300 jest łatwo ) i nie ustawiam gmp bo to trudne tylko kręce lewo prawo blisko gmp - jak mi suwmiarka czy cokolwiek innego równego podskakuje to znaczy ze tłok wychodiz za wysoko, i tak skoro 0,5mm a tłok wychodzi ponad obrys cylindra, to najlepiej zarzucic kolejny wymiar 0,4 + 0,2, im sie "ciaśniej" dobierze tym bedzie fajniej fura jeździła, ale jak sie przesadzi bedą problemy np ze spalaniem stukowym lub wywalaniem oringów uszczelniajacych albo nawet uderzeniami tłoka w głowice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|