|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 14:05, 02 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
tyle co do starszych roczników, okolo 600ml
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukg88
Dołączył: 27 Mar 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bogunice
|
Wysłany: Czw 23:56, 02 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
czy do exc 530r 2009 pasuje taka felga 18 tylna husqvarnaexcel
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 8:07, 03 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
jezeli z modelu endurowego husqvarny z nowszych roczników ( pewnie od 2012 roku... ) to tak
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Pią 8:08, 03 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 9:53, 03 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Witam będę zmieniał olej w swoim ktm I chciałbym zalać 10w50/10w60 a aktualnie w silniku jest 10w40 I moje pytanie jest takie czy silnikowi nic się nie stanie I czy mogę wgl zmienić z 10w40 na 10w50/10w60?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 12:34, 03 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
nawet musisz bo 10W40 to kiepski olej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bart
Dołączył: 02 Kwi 2020
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 14:25, 03 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Z czego poza wału/korby mogą pochodzić stukanie, głośna praca silnika? Niedawno kupiłem exc 500 2012r i po przejechaniu niecałego baku paliwa zaczął wydawać te dźwięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:58, 03 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Bart napisał: | Z czego poza wału/korby mogą pochodzić stukanie, głośna praca silnika? Niedawno kupiłem exc 500 2012r i po przejechaniu niecałego baku paliwa zaczął wydawać te dźwięki. | nagraj film.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 15:19, 03 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
masz cały rozrząd, dzwigienki itd - nagraj filmik moze cos pomoze chociaz od razu bym tez sciagnał pokrywe zaworów moze od razu bedzie winowajca gdzieś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 16:17, 03 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Gdzie mogę dostać śrubę imbusową do sitka które znajduje się od spodu silnika w rfs'ie? Chcialem wymienić olej Ale nie ma sensu wkrecac tej śruby spowrotem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bart
Dołączył: 02 Kwi 2020
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 17:28, 03 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Chętnie bym wysłał filmik, ale dopiero co stworzyłem konto i jeszcze nie mogę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bart
Dołączył: 02 Kwi 2020
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 18:01, 03 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
gość - u mnie mozesz dostac taka srube i ona juz od dawna nie jest imbusowa
bart - sprawdził bym jednak góre silnika - dzwigienki, rolki itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pm2z
Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szwecja
|
Wysłany: Sob 15:57, 04 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
1. exc450 2011, po prawej strony silnika, u dołu pokrywy pompy wody jest otwór skierowany do przodu motocykla. Co to jest? u mnie jest zawalony brudem. czy on powinien być czymś zaślepiony czy jak? czy to jest jakieś odpowietrzenie???
2. dlaczego trzeba odpowietrzać lagi po jeździe? skąd się bierze to "nadmiarowe" powietrze, które trzeba upuścić? ciekawi mnie to tym bardziej, że spotkałem się z takim odpowietrzeniem tylko w wyczynowych cross/enduro, ale już nie np. supersportach, dualsportach i innych. Niby mam jakieś podejrzenia, o co tu chodzi, ale chętnie dowiem się od kogoś mądrzejszego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 18:24, 04 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
1) pewnie odpływ/dren pompy wody, moze sie cos sączy juz z niej. na pewno nie moze byc zaslepiony
2) to troche zagadka, cisnienie sie zmienia miedzy innymi przez to ze laga sie nagrzewa podczas pracy, dwa ze powietrze jest wtłaczane np w mikroryskach teleskopu, pewnie tez przez normalna prace, uszczelniacz działa odrobine jak zaworek jednokierunkowy - w jedna strone łatwiej mu cos przepuscic niz w druga - nie moze wypuscic oleju wiec w druga strone jest mniej szczelny.
niektóre duze motocykle tez maja odpowietrzniki, starsze były nawet pompowane, w terenie zawias pracuje w pełnym zakresie cały czas z duza amplituda, na asfalcie zawias zwykle pracuje pewnie w 30% zakrsu w 80% czasu, wiec takie zjawisko nie wystepuje aż tak... chociaz serwisując duze ktmy, czasem jak laga "pocieknie" i odkręcam górny korek to ucieka niezłe cisnienie... czemu nie robią wszędzie odpowietrzników - tez nie wiem, moze dlatego żeby wyeliminować maksymalnie obsługe motocykla, producent zawsze sie chwali tym że motocykl jest bezobsługowy, takie spuszczanie powietrza co wyjazd to byłby troche strzał w kolano ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bart
Dołączył: 02 Kwi 2020
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 11:22, 05 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Jaka jest średnica podkładek zaworowych w exc 500 2012? Nigdzie nie umiem znaleźć tej informacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|