|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bart
Dołączył: 02 Kwi 2020
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 11:23, 05 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Płytek*
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
21adam
Dołączył: 09 Wrz 2018
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:06, 05 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
10mm bynajmniej w exc450 ale to chyba to samo 😃
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siwix
Dołączył: 05 Mar 2020
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubon
|
Wysłany: Wto 16:52, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Gdzie znajdę w gaźniku kehein śrubę od mieszanki exc 250 4t 2004r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 17:07, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Od spodu jest śruba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siwix
Dołączył: 05 Mar 2020
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubon
|
Wysłany: Wto 17:17, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Na 17 klucz taka śruba z otworami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siwix
Dołączył: 05 Mar 2020
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubon
|
Wysłany: Wto 17:19, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jest na imbus tak teraz widzę obok wężyka, ewentualnie reguluje na rozgrzanym ale odpalonym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:19, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
nie, 17stka to dostep do dysz ewentualnie mozna tym paliwo spuscic
na srodku gaźnika ( siedzac na motocyklu ) blizej w strone głowicy jest kanał i w tym kanale jest srubka składu, na płaski srubokręt ( fabrycznie )
[link widoczny dla zalogowanych]
tu masz fotke jak wyglada srubka i widac skąd wykręcona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ledjonn
Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szymanów/Wrocław
|
Wysłany: Wto 20:47, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Czy to prawda, że nowe KTMy potrafią wyjść z cylindrem fabrycznym z rozmiarem wymagającym użycia selekcji B w tłoku ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 21:42, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Tak i to nie tylko KTMy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:49, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
oczywiscie, na cylindrze ( zwykle na korpusie cylindra który sie chowa w karterach ) jest wybita "pieczątka" z numerem fabrycznej selekcji, i zdarzaja sie dwójki jako nowe cylindry - na tym po częsci polega SELEKCJA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ledjonn
Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szymanów/Wrocław
|
Wysłany: Wto 22:38, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Słabo, kupując nówkę oczekuję nominału (więcej tłoków przeżyje). Choćby z tego powodu.. aż taki jest problem z tym żeby to dobrze wykonać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 23:12, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Wtedy to jest nominał ;P
Tak, cylindry są odlewane w formach wykonanych np. z... piasku. Kilka lat temu (chyba w 2015 r.) KTM zmienił proces technologiczny wykonywania cylindrów 2t co miało m.in. dać większą powtarzalność (Elko -> Gilardonii).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 7:02, 08 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
grubosc nicasilu sie pewnie nie zmienia a jak juz to nieznacznie, wiec jak od razu masz druga sekekcje to dłuzej uzywasz zestawu na wyzszych selekcjach,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 8:11, 08 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
No ok, ale przy założeniu, że dostajesz NOMINAŁ. No to masz powiedzmy 5 tłoków na nim plus ewentualne zejscie na B i kolejne 5.
W przypadku dostania od razu B no to masz az 5 tłoków mniej..
Mam ten problem z zestawem ATHENY - po zmierzeniu NOWEGO zestawu okazalo sie, że jest na granicy wear limit..88.25 mało tego dostałem tłoka NOMINAŁ 87.5 i pasowanie wychodzi 0.07.. To są jakieś jaja.
Nie ma sensu tego zakladac chyba, zeżre mi nicasil szybciej co nie ?
Spróbowac reklamować?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 8:18, 08 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
grubosc nicasilu to około 0,1mm - niezaleznie od czego wyjdziesz, grubosc masz ciagle ta sama,
jedynie ostatnie tłoki nawet jak dasz najwieksze to beda nieco luźniej pasowane - ale skoro sie mieszcza w fabrycznych tolerancjach to spokojnie mozna montować.
nowe motocykle przychodza i tak bardzo luźno pasowane, w ktmie praktycznie do nowego cylindra mozna by wrzucac od razu selekcje 2, pewnie by sie miesciła w dolnym zakresie pasowania - robia luźniej zeby trudniej było cokolwiek zatrzeć ( zawodnicy kupuja motocykle którymi dzien później jada na zawody ) wiec tu nie ma sie czego przyczepiać i z czym walczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|