|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blackra
Dołączył: 19 Maj 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:14, 20 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
sparkson napisał: | KTM SXF 250 2008 sprężyna 69NM/mm. SAG pustego moto wynosi ok 50 mm zamiast 35 mm, jak podaje instrukcja, natomiast z riderem ok 80 mm zamiast 105 mm. O co tu chodzi, bo jak dala mnie na pustym moto sprężyna jest za miękka, a pod obciążeniem za twarda? |
Miałem podobną sytuację choć różnica nie była aż tak duża. W pierwszej kolejności ustaw SAG na pusto. Po ustawieniu na pusto SAG z riderem powinien zbliżyć się do prawidłowej wartości - może być potrzebna jedynie drobna korekta o ile sprężyna jest prawidłowo dobrana do wagi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gargamel12321
Dołączył: 15 Mar 2020
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 5:53, 21 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Witam. Po zmianie tłoka w ktm sx przy zejsciu z obrotów miedzy srednimi a niskimi słychać stukanie, jakby cos wpadało w rezonans wczesniej tego nie było. Miał ktoś podobny problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doomino
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:16, 22 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Panowie czy plastiki z exc z rocznika 2014 pasują do modelu z 2012r ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:00, 23 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
gargamel - pewnie cos inaczej poskręcane, moze wydech brzeczy
domino - podejdą, jakbys chciał to mam komplet z 2012 roku nowe zamienniki tanio ( po hurtowej cenie )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty95
Dołączył: 24 Maj 2020
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:48, 24 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Panowie wiem , że takich pytań było dużo , ale muszę je zadać . Mianowicie mam zamiar zakupić sobie swoje pierwsze enduro . Rekreacyjna jazda , jakieś łąki , lasy typowo amatorsko . Zainteresowałem się KTM EXC 250 4T myślicie , że będzie do dobry wybór ? Zdaje sobie sprawę , że koszty utrzymania nie są małe , ale myślę że spokojnie podołam , pewne czynności dam rade wykonać sam wymiana oleju , filtrów , takie najprostsze rzeczy , z czasem może bardziej wgryzę się w temat i będę potrafił więcej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:54, 24 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
motocykl swietny, tylko pytanie czy potrzebne ci aż hard enduro do takiego zastosowania. duzo lepiej do rekreacji sprawdzi sie soft endurp np suzuki DR 400, fakt faktem troche ciezsze moto - ale jak sie jeździ po polnej drodze na wprost to waga nie ma zadnego znaczenia, w DRZ masz duzo bardziej komfortowe zawieszenie, słabsza reakcja na gaz - co tez nie jest bez znaczenia jak sie jeździ amatorsko - nie szarpie wiec mniej męczy. koszta utrzymania sa kilka RAZY niższe, co tez nie jest bez znaczenia. jak ładna sztuke kupisz to 1-2 sezony jak tez w miare o to zadbasz nie stracisz na wartosci i dołozysz tyle co na podstawową eksploatacje. w EXC-Fie na pewno wpakujesz furmanke siana i wbrew pozorom taka DRZ tez sporo potrafi, bezproblemowo mozna "amatorsko" wjechac sobie na tor crossowy i pobawic sie po winkach czy poskakać, mozna wjechac na wąwozy i tez amatorsko duzo takie moto moze zrobic. oczywiscie im zaczniesz ostrzej jeździc tym szybko wyjdzie słaby zawias, słabsze hamulce i duza masa - wtedy przeskok na hard enduro bedzie uzasadniony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty95
Dołączył: 24 Maj 2020
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:59, 24 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Rozumiem , w sumie jest to ciekawa opcja na początek . Z czasem przecież można zmienić na inny . A co jeszcze oprócz DRZ byś polecił ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 18:18, 24 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
tak na prawde drz bije konkurencje pod kazdym względem
a konkurencją są np powietrzaki - honda xr 400, jakies ttrki, XLki, - jak sie lata amtorsko gdzies po krzakach fura z chłodnicą to duzo lepsza opcja, jest ktm lc4 400. ale mało popularny, i jak juz to lepiej brac normalnmą nowszą, mniej problemową 640stke. z tym że to wiekszy i mocniejszy motocykl od DRZty, jest tez kooperacja suzuki i kawasaki w postaci kawasaki KLX 250 i 300, silniki podobne jak w DRZ ( starsze konstrukcje z nich sie wywodzi własnie DRZ 400) tez fajne - moze nawet fajniejsze, ale ciezko kupic, mało tego jest, duzo padlin. chyba ze masz wiecej kasy to mozna iśc no w honde CRF 250 L, ( ważna literka na koncu ;D ) albo yamaha WR 250R, ale osobiscie wybrał bym DRZte, bo ma dość "trafiona" pojemnosc, około 50 kucy - na prawde daje to rade, przy niskich kosztach utrzymania, 250tki są fajne wyskoczyc gdzies na prawde turystycznie po okolicy, ale jak kiedys zapragniesz poleciec gdzies dalej, żeby utrzymac rozsądne prędkosci przelowe wiekszy piec na pewno sie przyda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kampers
Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brumunddal
|
Wysłany: Nie 20:07, 24 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Może by można zrobic mały poradnik i przykleić na głównym w EXC zdjecia z boku i wyszczególnic np punkty smarowania z opisem ? Filtrów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:15, 24 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
jakie pumkty smarowania ? i jakich filtrów
poradnik niby spoko - tylko kazdy model sie rózni, a jest taka miła ksiązka - instrukcja obsługi/serwisowa i tam jest wszystko dokładnie jak to tylko mozliwe opisane jak obsługiwać motocykl, nie wiem czy byłby sens się powtarzać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kampers
Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brumunddal
|
Wysłany: Nie 20:17, 24 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
No takie ogólne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty95
Dołączył: 24 Maj 2020
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:03, 24 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Henio dzięki za pomoc , bardzo mi pomogłeś . Nie ma sensu się porywać na takie sprzęty , może kiedyś .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:11, 24 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
kampers - to ogólnie i jednocześnie dokładnie masz w instrukcji obsługi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 7:47, 26 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Panowie siostrzeniec chce zacząć przygodę z moto i trzeba mu coś znaleźć. Co byście polecili na początek dla 14 latka? Chuderlak średniego wzrostu ;p
Czy małe pitbike to dobry pomysł? Sam zaczynałem na dt 80, ale wydaje mi się, że taki mały zwinny cross może być lepszy do nauki podstaw/ techniki. Na co warto zwrócić uwagę aby budżet był jak najniższy? Czy powiedzmy za 2 tys. W ogóle można znaleźć coś sensownego? Oczywiście dopiero będę szukał, ale w międzyczasie pytam tutaj to może ktoś podpowie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Wto 7:49, 26 Maj 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 8:03, 26 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
dobry pitbike kosztuej duzo wiecej, ale moim zdaniem i tak bezpiecznie i lepiej kupic własnie cos pokroju DT. to sie nie psuje, o ile w miare zadbane moto sie kupi nic nie straci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|