|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 7:56, 28 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
nie wiem jak, mozna próbowac sprejem carb cleaner, ale jak sa zakamienione mocno to pewnie niewiele poradzisz bez myjki.
wchodzi płynu około litr, moze byc samochodowy ale motocyklowe sa lepsze, mniej zostawiaja osadu. motul motocool kosztuje z 20 zł i masz wlany dobry sprawdzony płyn
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:50, 28 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Da się to ustawić zwykłym multimetry czy potrzebuję specjalna końcówkę? Nie mam przy sobie serwisowi i nie mam jak tego sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 13:52, 28 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
zwykły multimetr wystarczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stecu23
Dołączył: 23 Lut 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 7:23, 30 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Leje ktoś taki olej do exc 520? Shell Advance 4T Ultra 15W-50. Jak z jakością Shella?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:17, 03 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Plastikowe osłony silnika i ramy ( te od spodu) daja radę czy szukać metalowych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:19, 03 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
ja wole plastikowe - ale zalezy kto czego oczekuje, grube aluminium na pewno jest pancerniejsze - ale pytanie czy zdarza ci sie narazic elementy na uszkodzenie takie ja w górach nie latam, troche atakuje jakies murki, kamienie, belki, plastik 110% spełnia zadanie, jest lżejszy, cichszy ( od blachy alu strasznie idzie jak dla mnie nieprzyjemny dzwiek - wrazenie że z silnikiem cos się dzieje niedobrego ) wiec zdecydowanie wole plastik. mógłbym mysleć nad czyms mocniejszym gdzies w góry w oranie po kamieniach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:53, 04 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Ktoś się orientuje jaką średnicę na wejściu oraz na wyjściu ma kolektor wydechowy z ktm exc 450 2010 ? Z góry dzięki za odpowiedź bo nie moge tego nigdzie znaleźć na internecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Czw 12:46, 04 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Na końcu gdzie zakładasz tłumik jest 50mm (średnica zewnętrzna) wewnętrzna będzie 48mm.
Tyle pamiętam. Przy głowicy nie mierzyłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:27, 06 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
400 Rfs , plyn chłodniczy wali przelewem. Krotka jazda , nie katowanie. Nowy sprzęt więc go jeszcze nie znam. Chłodnice rozgrzane że nie da się dotknąć. Pompa, termostat czy uszczelka pod głowicą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:32, 06 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
kamiloz napisał: | 400 Rfs , plyn chłodniczy wali przelewem. Krotka jazda , nie katowanie. Nowy sprzęt więc go jeszcze nie znam. Chłodnice rozgrzane że nie da się dotknąć. Pompa, termostat czy uszczelka pod głowicą? |
Wyrzuc na początek termostat choć wątpię w to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 7:32, 07 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
dotknąć sie nie da jak maja 60 stopni - co dla silnika jest jeszcze stanem niedogrzanym ja bym zaczał od wymiany korka - czesto guma jest uszkodzona/wyklepana i przepuszcza pod niskim cisnieniem, powierzchnia styku korka w chłodnicy tez do inspekcji.
termostat mozna by ocenić, - wrzucic do wrzątku cyz sie otwiera.
i sprawdziłbym też czy gaźnik jest dobrze wyregulowany - za ubogi bedzie mocno i szybko nagrzewał silnik.
pompy raczej sa pancerne - jak chcesz zajrzeć mozna, ale nie spotkałem chyba przypadku żeby nie kręciła ( nawet jakby spadło zabezpieczenie to itak wirnik sie nie zsuwa ) a skoro gorące są chłodnice to raczej obieg jest prawidłowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcinnn6
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Nie 8:49, 07 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Do czego służy "Przewód bezpieczeństwa pedału hamulca" :
Jako, że linka nie mogę wkleić jeszcze podaję numer części 54812063044
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:01, 07 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
kamiloz napisał: | 400 Rfs , plyn chłodniczy wali przelewem. Krotka jazda , nie katowanie. Nowy sprzęt więc go jeszcze nie znam. Chłodnice rozgrzane że nie da się dotknąć. Pompa, termostat czy uszczelka pod głowicą? |
I płyn musi być o wiekszej temp wrzenia moze masz stary płyn/wode ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 15:56, 07 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
woda tez spokojnie daje rade w supermoto np gdzie czasem sa niezbyt szybkie tory a jeździ sie na odcięciu cały czas fury sie nieźle grzeją a muszą jeździc na wodzie.
co do pytania powyzej - linka 54812063044 to zabezpieczenie żeby nic nie weszło miedzy dzwignie hamulca a pokrywe i nie zablowało hamulca, patent stary jak świat chociaż jak dla mnie niewielka uzyteczność - przynajmniej w ktmie nigdy nie miałem problemu zeby cos sie działo z hamulcem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|