|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13856
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:09, 09 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
nie wyglada to źle chociaz widac ze syfu sporo było w chłodnicy bo odłozony kamie, wirnik bym wymienił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:27, 10 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Termostat się otwiera, ale po dość długim gotowaniu. Może zrobić płukankę układu chłodzenia?:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13856
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 10:21, 10 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
najlepiej wrzucic do wrzątku powinien sie od razu zaczac otwierac
albo gotowac z termometrem i sprawdzac kiedy sie otwiera - jak sa watpliwosci to mozna go wywalic albo dac nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:22, 10 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | najlepiej wrzucic do wrzątku powinien sie od razu zaczac otwierac
albo gotowac z termometrem i sprawdzac kiedy sie otwiera - jak sa watpliwosci to mozna go wywalic albo dac nowy |
Tak zrobiłem, otwiera się przy około 75/80*C.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13856
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 10:50, 10 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
czyli prawidłowo
płukanie układu - nie zaszkodzi bo widac ze masz syf w układzie ale wątpie że bedzie spektakularna poprawa, ja bym zaczał od wymiany korka to on najczesciej robi problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:19, 10 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Ok, czekam w takim razie na korek.. Nie wiem jak wytrzymam ten tydzień bez jazdy, tym bardziej, że moto nowe i jeszcze nic nie jeździłem.
Używał ktoś jakiegoś uchwytu na telefon do kierownicy? Polecicie cos niedrogiego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13856
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 16:15, 10 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
albo oryginalny ram - ponad 300 zł,
albo mam na sprzedaz gąbke na kierownice z rzepami i takim pokrowcem na telefon, uzywałem raz na wyjeździe wiec jak nowy zestaw, około 120 zł to kosztuje - w zasadzie tyle co zwykła gąbka, wrzucłem telefon nawigacje i mozna leciec, nic nie sterczy wiec telefonu sie zgubić nie da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:01, 10 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | albo oryginalny ram - ponad 300 zł,
albo mam na sprzedaz gąbke na kierownice z rzepami i takim pokrowcem na telefon, uzywałem raz na wyjeździe wiec jak nowy zestaw, około 120 zł to kosztuje - w zasadzie tyle co zwykła gąbka, wrzucłem telefon nawigacje i mozna leciec, nic nie sterczy wiec telefonu sie zgubić nie da. |
Zamówiłem GUB'a za 30zł. Na dojazd do miejscówki myślę wystarczy, w terenie i tak tel leci do plecaka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greha
Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:56, 12 Cze 2020 Temat postu: Ktm exc 300 skrzynia |
|
|
Mam ktm exc 300 six day z 2011r i mam 6 biegów. W książce która dostalem z motorem wyczytalem ze powinien mieć 5. Czy te modele tak wychodziły czy możliwe że ktoś coś już przerabiał? Z góry dzięki za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuczus
Dołączył: 20 Paź 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 7:41, 14 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Witam. Czy ktoś z was wymieniał wężyki - odpowietrzenia gaźnika i mógłby doradzić jakich użyć materiałów?
Wężyki wchodzą połączone z gaźnikiem złączką w kształt liteki T a z drugiej strony zwisają na wahaczu.
Kupiłem ostatnio wężyki 4mm (wew) wężyki przezroczyste, niestety nie są odporne na temperaturę i mają tendencję do stopienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13856
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:35, 14 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
mozna kupic oryginalne nie sa koszmarnie drogie, mozna dac inne silikonowe, albo z materiałów odpornych na paliwo, w sklepach motoryazcyjnych do dostania ale nie suepr łatwo bo 4mm są mało typowe w samochodach. podcisnieniowe mogą nie wytrzymać. i warto je pospinac i odsunąc od wydechu - wtedy nic sie nie przetopi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcinnn6
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Wto 12:47, 16 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Czy można regulować zawór wydechowy w 250 TPI 2020 ?
W sensie kręcimy tą śrubą z boku, bez żadnych innych ustawień? Bo ktoś pisał , że można, inny że nie można bo w TPI jest fabrycznie ustawiony i samo kręcenie śrubą bez korekty komputera jest nie wskazane.
Jak z tym faktycznie jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13856
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 13:26, 16 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
nic sie kompem nie robi korekty - ktm stanowczo odradza kręcenia ta srubką - ciezko przewidziec do konca jakie sa efekty, teoretycznie komp wie kiedy otwiera sie zawór wydechowy ( bo jest to stała wartosc ) i wtedy odpowiednio podaje paliwka, jak sie otworzy inaczej - to tu cos moze nie zadzialać duzo ludzi kręci i nie kazdemu cos od razu wybucha... ale zastanowil bym sie nad tym, ktm wypuscił specjalny biuletyn własnie o tym czego nie robic, wlasnie nie kręcic zaworem, nie zmieniac spreżynek itd..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcinnn6
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Wto 14:10, 16 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
ok, dzięki za info - a ten biuletyn to jest gdzieś dostępny ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|