![Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna](http://www.ktm-parts.com/mm5/graphics/00000002/blacklogo.jpg) |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:56, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Do lasu tylko i wyłacznie exc bo twardy zawias, brak elastycznosci i krótkie biegi sx-a bardzo meczą w porównaniu do exc.
Kolejna sprawa to ta czestotliwosc wjazdów która może ulec zmianie w zależności z jaka ekipa sie skumplujesz i czy sie wkrecisz w jazde.
Czasami cały dzien od rana do wieczora na moto i jeszcze jest mało. Bierz 4t i jak najwieksze chyba ze mieszkasz w górach i masz wolne techniczne przejazdy wtedy jakies 250 4t albo cos w 2t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bladyrox
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:42, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Mieszkam na mazurach gór raczej nie ma )
Więc tak na moje rozwiązanie jakie będzie lepsze moto ktm 250 4t exc czy 400 ktm mam lat 18 tylko przypominam ;]
Raczej całymi dniami to jeździć nie będę bo muszę się aprilką zająć więc jazda ok.1-4 godzinki z przerwami Lasy, polne drogi pola itp zadne bagna czy coś w tym stylu na tor też nie chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Śro 23:39, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Odpowiedz mi konkretnie: Ile możesz przeznaczyć na moto?
Ja ciągle jestem za EXC 400 - Uważam ze jeżeli masz poukładane w głowie to spokojnie sobie poradzisz i nie zrobisz sobie krzywdy, a nie bedziesz musiał po jakimś czasie zmieniać moto bo Ci sie po prostu znudzi i bedziesz chcial "więcej". Zreszta zaznaczam kolejny raz ze 400 to nie taki dzik jak 450, jest różnica.
Pozatym EXC 400 to niezawodny silnik RFS, jeżeli będziesz dbał o olej i filtry to na prawdę będziesz jezdził i jezdził. Chyba, ze trafisz na mine, ale wtedy wyremontujesz i tez masz sprzęt na lata.
I nie bierz crossówki do takiej jazdy, zamęczysz ją i koszta remontów cie przerosną. Z innych marek jedynie yamaha WR 250 i 450 jednak jak dla mnie są to znacznie bardziej awaryjne motocykle od EXC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bladyrox
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:43, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Koszta które mogę wydać to 9000-10000 zł
Oleje filtry oczywiście dbał będę.
Tylko co do 4t to jak coś pójdzie to sporo kasy będę musiał szykować a w moim przypadku to jest źle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 13:09, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Jest jeszcze Suzuki DRZ400 idealna maszyna do jeżdżenia i nic nie robienia.
Pali 5l na baku można zrobić do 150km, olej zmieniasz raz na 3tys km. Zawory przez 3 lata regulowałem tylko raz.
Żałuję że musiałem pogonić moją sukę bo był to idealny motocykl i do pracy, i do lasu i na tor (ja miałem akurat wersję supermoto).
Jak kupisz wersję E na keihinie to na brak mocy i zrywności narzekać nie powinieneś.
A remont robi się co około 20 tys. km
I druga sprawa, większość osób jakie znam sprzedała swoją drz drożej niż kupili choć mieli ją kilka lat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bladyrox
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:18, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
No własnie patrzałem tą drz 400.
A co do ktm 400 exc pytanie do tych którzy mają mieli jak z serwisowaniem czy z moim typem jazdy będzie to częste czy rzadkie i jakie części najbardziej tam się psują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:57, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
ja w swojej 400 zrobiłem tylko tloka i zawory po 50h od kupna bo taki kupilem, teraz kolejne 70 natrzaskalem i nic tylko olej zmieniac i paliwo lać
jakby co to jest na sprzedaz w giełdzie nawet z kołami sm i jeszcze ci zostanie ho ho
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Czw 19:33, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Wszystko zależy od tego ile będziesz jezdził. Jeżeli tylko w weekendy to spokojnie 2 sezony bez remontu. Jeżeli masz zamiar jezdzic codziennie no to niestety, ale ktm to wyczyn i nie jest przystosowany do robienia dużych przebiegów.
Ja zaproponowałem EXC 400 bo wydaje mi się że jest to taki złoty środek pomiędzy 250 a 450 a jednocześnie jest to chyba najmniej awaryjny motor wyczynowy, jeżeli wybierasz spośród innych ktm-ow czy jakichs yamaszek.
DR-Z 400 to też dobra opcja, z tym że to już troche krowa, nie te osiągi ale da Ci i tak wiele frajdy z jazdy no i do twoich wymagań co do terenu jak najbardziej wystarczający, więc też mozesz pomyśleć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bladyrox
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:52, 25 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
A takie pytanko co sądzicie o ktm ex 125 rok produkcji 2013 i z roku 2008 ?
Bo tak pomyślałem ze dla mnie 250 czy też 400 lekka przesada
No i co do tłoków oraz serwisowania przypominam ja będę jeździł po drogach polnych zero ramp czy coś w tym stylu jazda trochę po lesie teraz dochodzi szkoła to 3-2 dni razy w tygodniu będę jeździł po 1-2 godzinki ( z przerwami) jazda spokojna nie cały czas manetka na full'a.
Czy może w pojemności 125 jest lepsza marka od KTM ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bladyrox dnia Nie 19:16, 25 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:37, 25 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
125 2t =250 4t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bladyrox
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:44, 25 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
A co sądzicie o exc125, sx125 co do mojej jazdy jaka awaryjność.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bladyrox dnia Nie 20:47, 25 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Nie 20:50, 25 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Tanie remonty,ale częste .Jeśli chcesz moto tanie w utrzymaniu a w miarę mocno to patrz za:
DRZ 400 E
XR 400
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bladyrox
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:52, 25 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ale tak jak mówiłem ze nie za bardzo 400.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Nie 21:00, 25 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
XR 400,nie będzie za mocne,a moto bezawaryjne.
Z 2 suwów,może exc 200 mam i moc jest ok nie za dużo nie za mało,jednak koszty dużo większe niż w XR 400
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|