|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
x22nec
Dołączył: 05 Maj 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:47, 05 Maj 2019 Temat postu: KTM 250 Brak kompresji po sprawdzeniu zaworów |
|
|
witam, ktm 250 exc 4t
motor ciężko palił, dusił się i strzelał z tłumika po lekkim dodaniu gazu
wykręciłem świece, ustawiłem tłok na maxa w góre i patrze luzy zaworowe, ani drgnie, ani ssące ani wydechowe, 0,10mm nie chce wejść, ustawiam w innej pozycji tłok i nadal to samo, z powodu braku czasu złożyłem te dekielki na samej górze silnika od regulacji zaworów, świeca wkręcona, próbuje zapalić a on stracił kompresje, nawet ręką dałbym radę zakręcić, już nie odpala, co poszło nie tak? Dodam ze te uszczelki z pokrywek były już dosyć spękane, ale przez to raczej by kompresja nie uciekała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 11:16, 05 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
pokrywki to tylko pokrywki tam cisnienia zadnego nie ma, ciezko powiedziec - moze przyciąłes czyms linke od ręcznego dekompresatora i sie podwiesiło ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 11:56, 05 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
podczas odkrecania swiecy mialem problem zeby dobrze kluczem zlapac, ciulowy klucz, przeszkadzala mi ta srubka zaznaczona na obrazku ponizej, chciałem ją odkręcić ale była obsmykana, może 0,0000001mm ją ruszyłem, czy to jakaś ważna śruba?
i.imgur. com/OqvjpSo.jpg
usuń spacje w linku bo nie mogę wysyłać tutaj zdjęć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
x22nec
Dołączył: 05 Maj 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:35, 05 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
ta śruba jest chyba od odpowietrzania chlodzenia ciecza, nie mam zielonego pojęcia co jest nie tak, czemu ten motor nie gra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziku
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:42, 05 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | ciulowy klucz, przeszkadzala mi ta srubka zaznaczona na obrazku ponizej, chciałem ją odkręcić ale była obsmykana, może 0,0000001mm ją ruszyłem, czy to jakaś ważna śruba?
|
1 - Zaopatrz się w dobre narzędzia, klucz do świecy to podstawa, a kosztuje 15 zł, bez dobrych narzędzi możesz sobie tylko zaszkodzić robiąc ''obsmykane'' śruby
2 - Zaopatrz się w manual, nie może być tak, że odkręcasz jakąś śrubę i nie wiesz od od czego ona jest, a w dodatku robisz to wykonując czynność, która nie wymaga jej odkręcania, tutaj masz link - [link widoczny dla zalogowanych]
Od czego jest ta śrubka masz wyjaśnione na str. 42
Co do ustawienia tłoka w GMP - jak sprawdzałeś, czy jest faktycznie w GMP i w jaki sposób go ustawiałeś?
Co do braku kompresji to obstawiam tak samo jak henio12323
3. Jakim cudem ta śrubka Ci przeszkadzała, skoro śruba linki dekompresatora jest wyżej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|