|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 11:27, 21 Wrz 2020 Temat postu: KTM 250 EXC-F od17 big bore, akcesoryjne wydechu co z mapami |
|
|
Czy zakładał ktoś big bora lub nieseryjne wydechy do 250tki 4T, czy koniecznością jest wgranie nowych map do ecu, jak tak to gdzie i ile $.
Czy wogóle to coś daje i jest adekwatne do wydanego hajsu. Chce się przesiąść z 350 na 250 i podejrzewam, żę będzie mi brakować.
kolejne pytanie czy zwykły golas bez przełacznika map ma tylko tą najmocniejszą aktywną, co trzeba z czym zewrzeć żeby wywołać drugą, jak to było w starszych modelach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 11:37, 21 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
jak kojarze to w 250 pod akrapa i pod zwykły wydech ktm "zaleca" tą sama mape
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 14:14, 21 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
Hej
konieczne nie jest ale jak chcesz poczuć taką fest różnicę to wart to zrobić.
do znajomego 250F + cały akrap, wrzuciliśmy mapę od Maćka Giemzy i moto dostało dobrego dopalacza, duuużo żwawsze, lepszy dół, szybciej przechodzi na górę, jeden minus że więcej pali i 2h CC na baku nie objedzie jak fest się kręci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 6:23, 22 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | Hej
konieczne nie jest ale jak chcesz poczuć taką fest różnicę to wart to zrobić.
do znajomego 250F + cały akrap, wrzuciliśmy mapę od Maćka Giemzy i moto dostało dobrego dopalacza, duuużo żwawsze, lepszy dół, szybciej przechodzi na górę, jeden minus że więcej pali i 2h CC na baku nie objedzie jak fest się kręci |
o kurde, moja trzy i pół na 2h cc pali 7,5l a też nie jeżdze powoli
A założenie samego wydechu coś daje czy kasa w błoto, może wystarczy wywalić ta siateczke z oryginała?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 9:35, 22 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
myślę że nawet samo odkorkowanie tłumika już zrobi efekt,
@Major000 ma 250F z FMFem i idzie jak zły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 9:45, 22 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
siateczka powinna byc zdemontowana przy odblokowaniu motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:34, 22 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
Do 250excf odrazu trzeba zakładać końcowy przelotowy bo to nie jedzie na serii. Wybebeszanie serii nie daje zadowalającego efektu, mocowo i dźwiękowo. Po założeniu tuningowej końcówki nie potrzeba robić nowej mapy ale wskazane jest przeregulowanie TPSa. Jak jedzie 250? Ja przesiadłem się z 450 i ani myślę wracać na duże pojemności. Moc w sam raz, lekkość prowadzenia i non stop banan na twarzy 😁co do spalania to mój egzemplarz nic nie pali😂 CC 2godziny które wygrywałem to na mecie miałem pół zbiornika 🙈
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 19:50, 22 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | Do 250excf odrazu trzeba zakładać końcowy przelotowy bo to nie jedzie na serii. Wybebeszanie serii nie daje zadowalającego efektu, mocowo i dźwiękowo. Po założeniu tuningowej końcówki nie potrzeba robić nowej mapy ale wskazane jest przeregulowanie TPSa. Jak jedzie 250? Ja przesiadłem się z 450 i ani myślę wracać na duże pojemności. Moc w sam raz, lekkość prowadzenia i non stop banan na twarzy 😁co do spalania to mój egzemplarz nic nie pali😂 CC 2godziny które wygrywałem to na mecie miałem pół zbiornika 🙈 |
po co tyle lejesz niepotrzebnie
to nie jechałes jeszcze na 350 z drugiej strony przelot = glosno,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:02, 23 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
To właśnie paradoks, wiem że pół zbiornika wystarczy ale leje więcej bo się boje że zabraknie 🤦
350 EXCF to ostatnia pojemność której osobiście nie miałem. Napewno taki motorek w przyszłości kupię. Podejrzewam że będzie to idealny kompromis między 450 a 250.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|