Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 300 2012 problem z rozrusznikiem
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 17:33, 14 Lis 2012    Temat postu: KTM 300 2012 problem z rozrusznikiem

Witam.
Jak w temacie problem z rozrusznikim.KTM ma 50 mth i już nie odpala na rozrusznik chodz akumulatro sprawny.podobno jest to wada tego rocznika wie może ktoś jak z tym walczyć masie jakieś sposoby??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 17:47, 14 Lis 2012    Temat postu:

to nowa maszyna na gwarancji nie walcz sam tylko do serwisu z tym!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 17:59, 14 Lis 2012    Temat postu:

nowa maszyna ale kupiona za granicą więc nie opłaca mi się jezdźić po serwisach KTM.gdzieś kiedyś coś czytałem na ten temat ale nie potrafię tego znaleźć;/;/ akumulator sprawny a bardzo słabo kręci i nie ma opcji odpalić.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 18:01, 14 Lis 2012    Temat postu:

To lipa . . A gwarancja z zagranicy nie jest uznawana w PL?

Sprawdź luzy zaoworowe bo pewno od nowości ich nie ustawiałeś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 18:03, 14 Lis 2012    Temat postu:

nie wydaje mi się żeby w ogóle była gwarancja;) mam tylko fakture servisówke itp;)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Śro 18:24, 14 Lis 2012    Temat postu:

Popatrz sobie na ThumperTalk lub KTMTalk. Widzę, że sporo tam na ten temat. Niby rozruszniki w 2t KTM-a nie należą do zbyt udanych. Możesz go rozebrać i nasmarować i/lub założyć większy akumulator (np. z 450-tki, [link widoczny dla zalogowanych] ).

PS: Luzy zaworowe w 300EXC Shocked Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlody20120




Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:28, 14 Lis 2012    Temat postu:

większy akumulator niczego nie zmieni, nasmarowanie także.szkoda zę tamte strony są w języku angielskim

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 18:56, 14 Lis 2012    Temat postu:

grzegorzszw napisał:
Popatrz sobie na ThumperTalk lub KTMTalk. Widzę, że sporo tam na ten temat. Niby rozruszniki w 2t KTM-a nie należą do zbyt udanych. Możesz go rozebrać i nasmarować i/lub założyć większy akumulator (np. z 450-tki, [link widoczny dla zalogowanych] ).

PS: Luzy zaworowe w 300EXC Shocked Question


Opsss, mała wtopa Very Happy. Nie looknełem w temacie że to exc 300. Z przyzwyczajenia napisałem luzy bo większość tu tematów dotyczy silników 4T. Sorki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:06, 14 Lis 2012    Temat postu:

Nie odpala bo nie kręci, czy kręci a nie odpala?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Śro 19:31, 14 Lis 2012    Temat postu:

Sprawdź klemy i instalacje rozrusznika może brak masy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlody20120




Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:01, 14 Lis 2012    Temat postu:

zakręci na chwilkę ale nawet tłoka nie przeżuci.bateria jak już pisałem sprawna,masa jest klemy przy akumulatorze idealnie podłączone styk jest jak nalezy tak samo przy rozruszniku.kręci jakby akumulator był całkowicie rozładowany

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mlody20120 dnia Śro 20:02, 14 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 20:34, 14 Lis 2012    Temat postu:

Że akumulator sprawny, na zagranicznych forach radzą aby zamienić seryjny na większy.
Próbowałeś już to robić że taką opcję odrzucasz?

Cytat:
The usual problem for the 300's is just that the battery does not have enough power to spin the motor over fast enough, especially when cold.


A tak dodatkowo to zalecana jest taka modyfikacja w twoim sprzęcie.
Wszyscy są z niej zadowoleni
http://www.youtube.com/playlist?list=PL0F46C0471038BC63


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Śro 20:49, 14 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlody20120




Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:57, 14 Lis 2012    Temat postu:

póki co to jeszcze nic tam nie kręciłem ale będę musiał bo denerwuje mnie to że nowy motor a już nie działaWink na początku chyba zainwestuje jak piszą na zagranicznych forach w bardziej pojemny akumulator bo to czyszczenie i smarowanie nie wiem czy ma sens z takim przebiegiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:13, 14 Lis 2012    Temat postu:

smarowanie zawsze ma sens, poza tym 50mth to nie nówka wiec warto zajrzec.
Co do akumulatora to większy nie koniecznie załatwi sprawę bo nie zawsze pojemność idzie w parze z mocą akumulatora. Zainwestuj w akumulator o jak największym prądzie rozruchowym. Sam to przerabiałem, kupiłem nowe aku średniej klasy i rozrusznik słabo kręcił, później zmieniłem na yuase o tej samej pojemności ale o większym prądzie i była zdecydowana poprawa. Yuase kupiłem zwykła z elektrolitem a były tez jakieś żelowe ponad 2 razy droższe o jeszcze sporo większym prądzie i teraz bym dozbierał i zainwestował w ta lepszą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 22:32, 14 Lis 2012    Temat postu:

Ja bym wpierw pożyczył aku i sprawdził a nie od razu kupował nowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin