|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:38, 24 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
ta homologacja w 2t to i tak wielki pic na wodę, ja nawet nie wiem czy z tym kitem spełniającym normy motocykl pochodzi z godzinę a w książce piszą, że na odblokowanym na ulicę nie wolno, śmiech na sali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 0:37, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Niestety idzie nowe i wdrażanie nowych technologii jest nieuniknione,prędzej czy puzniej i tak wprowadzą wtrysk,a po nim katalizatory zawory egr,płyny adblu filty czastek stałych(płynnych i gazowych także) i cholera wie co jeszcze wymyślą pod pretekstem ratowania planety a na koniec walnie ,,metełor" i powrót do epoki każdy wie jakiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Nie 1:47, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o działanie wtrysku, to bym się specjalnie tego nie bał, bo to nie te lata i nie ten segment, żeby coś tak ważnego dla silnika zrobić na pół gwizdka. W czterosuwach działa i to z powodzeniem. Ja wiem, że 2t jest bardziej wrażliwe na paliwo itp. ale podejrzewam, że będzie to zrobione naprawdę dobrze. Chociaż i tak uważam, że gaźnik jest lepszym rozwiązaniem i jestem ciekaw, czy faktycznie charakterystyka silnika będzie dużo płynniejsza niż na dobrze zestrojonym gaźnikowcu w tym przypadku...
A podejrzewam, że wtrysku nie wprowadzili, bo po prostu nie było potrzeby. Dopiero normy wymusiły taki zabieg. Przecież chyba nikt nigdy nie powiedział "Kiedy w końcu założą wtrysk do zweitaktów".
Swoją drogą, za każdym razem jak puszczę dymek to mogę się poczuć jakbym lekko szarpnął pod ucha jakiegoś eko gamonia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Nie 22:00, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Co do potencjału 2T niektórzy widać zaczynają go doceniać, w końcu jakieś japońce będą do enduro (chociaż nie wiem czy dobrze o tym pisać na forum ktm):
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Pon 6:33, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Konkurencja jeszcze nikomu źle nie zrobiła Do zrobienia 250-tki nie musieli się specjalnie wysilić, ciekawe kiedy 300-ta się pojawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|