|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Pią 21:45, 01 Maj 2015 Temat postu: ktm 400 czy 530 |
|
|
Witam. Podoba mi sie ktm 530 od 2011 r ale posiadam ktm 400 z 2004 r i zastanawiam sie czy jest duza roznica w tych moto. moj kat jest po remoncie i dziala idealnie. moje pytanie jest takie czy warto wymienic moto na 530 |???? co radzicie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 22:03, 01 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
różnica jest mega, i nie mówię tu tylko o silniku ale też o ramie , zestrojeniu zawiasu, ergonomii, tak że jeśli tylko fundusze na to pozwalają to ZMIENIAJ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:42, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
jesli jezdzisz szybko i po płaskim to byc moze warto, bo 400 mocy ma nie za wiele, jesli jezdzisz wolno i w trudniejszym terenie to nie warto bo i tak nie ma gdzie odkrecic, zawias w zwykłym exc szału nie robi czy to będzie racing czy 530 czu jeszcze nowszy ktm (o ile będzie ustawiony i sprawny), ponoc 530 nie jest tak odporny jak stary exc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:12, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
janexc200 napisał: | ponoc 530 nie jest tak odporny jak stary exc |
janexc200 napisał: | ponoc.... |
.....słyszałem że da się na nich jeździć przy odpowiednim serwisie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:38, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Robisz wszystko na czas i latasz, ziomek ma nie oszczędza go i lata bez zastrzeżeń, tylko rozrusznik we wcześniejszych modelach kiepski. Nalatane ma koło 4 stówek siedzi 3 tłok, druga korba, zawory jeszcze ori ale niedługo do wymiany bo przebieg zacny ogólnie polecam bo mam porównanie do rfs-a i tamten sprawia wrażenie lżejszego, mniej topornego, dół dużo mocniejszy od 4,5 ogólnie lepiej sie nim jeździ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:28, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
janexc200 napisał: | zawias w zwykłym exc szału nie robi czy to będzie racing czy 530 czu jeszcze nowszy ktm (o ile będzie ustawiony i sprawny) | Ty twierdzisz że zawieszenie z 2004 roku działa tak samo jak z 2011?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Sob 17:29, 02 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:31, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | różnica jest mega, i nie mówię tu tylko o silniku ale też o ramie , zestrojeniu zawiasu, ergonomii, tak że jeśli tylko fundusze na to pozwalają to ZMIENIAJ |
Między 2004 a 2011 jest PRZEPAŚĆ.
Nie ma co się zastanawiać.
530 to naprawde zajebisty motocykl.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Sob 17:34, 02 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 21:24, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Zmienił bym na twoim miejscu.
Silnik inaczej oddaje moc, jest bardziej narwany ale bardzo przyjemnie.
Główna przepaść między modelami to prowadzenie. Zawiecha w 530 a starym rfsie to niebo a ziemia, aż chce się jeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 7:46, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | Ty twierdzisz że zawieszenie z 2004 roku działa tak samo jak z 2011? |
wiadomo ze praktycznie co roku jakies zmiany w zawieszeniach robili, ale przede wszystkim zawias ma byc sprawny(w starych motocyklach nie zawsze jest) i ustawiony adekwatnie do wagi i przeznaczenia moto i to zazwyczaj wystarcza zwykłym hobbystom, zmieniac motocykl tylko dla nowszego zawiasu to jak dla mnie nieporozumienie,
jezdzi u nas koleszka na starej 520 z lagami 43, przebieg moto masakryczny, wszystko wyhuśtane, tył ostatnio chodził mu jakby na samej sprężynie, mimo to mało kto potrafi tak panowac nad motocyklem w powietrzu, na zwalonych pniach czy dotrzymac mu kroku na zakretach i trawersach a jezdzą tu ludki z duzym doswiadczeniem i na róznych swiezych motocyklach, wiadomo im nowsze tym lepsze i jeśli ktoś jezdzi na bardzo wysokim poziomie i go stac to niech bierze nówkę co roku, ale 99% ludzi tego nie potrzebuje ani nie wykorzysta
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Nie 7:46, 03 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|