Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm 400 czy 530

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz




Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy

PostWysłany: Pią 21:45, 01 Maj 2015    Temat postu: ktm 400 czy 530

Witam. Podoba mi sie ktm 530 od 2011 r ale posiadam ktm 400 z 2004 r i zastanawiam sie czy jest duza roznica w tych moto. moj kat jest po remoncie i dziala idealnie. moje pytanie jest takie czy warto wymienic moto na 530 |???? co radzicie....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 22:03, 01 Maj 2015    Temat postu:

różnica jest mega, i nie mówię tu tylko o silniku ale też o ramie , zestrojeniu zawiasu, ergonomii, tak że jeśli tylko fundusze na to pozwalają to ZMIENIAJ Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:42, 02 Maj 2015    Temat postu:

jesli jezdzisz szybko i po płaskim to byc moze warto, bo 400 mocy ma nie za wiele, jesli jezdzisz wolno i w trudniejszym terenie to nie warto bo i tak nie ma gdzie odkrecic, zawias w zwykłym exc szału nie robi czy to będzie racing czy 530 czu jeszcze nowszy ktm (o ile będzie ustawiony i sprawny), ponoc 530 nie jest tak odporny jak stary exc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:12, 02 Maj 2015    Temat postu:

janexc200 napisał:
ponoc 530 nie jest tak odporny jak stary exc

janexc200 napisał:
ponoc....

.....słyszałem że da się na nich jeździć przy odpowiednim serwisie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:38, 02 Maj 2015    Temat postu:

Robisz wszystko na czas i latasz, ziomek ma nie oszczędza go i lata bez zastrzeżeń, tylko rozrusznik we wcześniejszych modelach kiepski. Nalatane ma koło 4 stówek siedzi 3 tłok, druga korba, zawory jeszcze ori ale niedługo do wymiany bo przebieg zacny Wink ogólnie polecam bo mam porównanie do rfs-a i tamten sprawia wrażenie lżejszego, mniej topornego, dół dużo mocniejszy od 4,5 ogólnie lepiej sie nim jeździ Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:28, 02 Maj 2015    Temat postu:

janexc200 napisał:
zawias w zwykłym exc szału nie robi czy to będzie racing czy 530 czu jeszcze nowszy ktm (o ile będzie ustawiony i sprawny)
Ty twierdzisz że zawieszenie z 2004 roku działa tak samo jak z 2011?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Sob 17:29, 02 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:31, 02 Maj 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
różnica jest mega, i nie mówię tu tylko o silniku ale też o ramie , zestrojeniu zawiasu, ergonomii, tak że jeśli tylko fundusze na to pozwalają to ZMIENIAJ Smile

Między 2004 a 2011 jest PRZEPAŚĆ.
Nie ma co się zastanawiać.
530 to naprawde zajebisty motocykl.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Sob 17:34, 02 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 21:24, 02 Maj 2015    Temat postu:

Zmienił bym na twoim miejscu.
Silnik inaczej oddaje moc, jest bardziej narwany ale bardzo przyjemnie.

Główna przepaść między modelami to prowadzenie. Zawiecha w 530 a starym rfsie to niebo a ziemia, aż chce się jeździć Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:46, 03 Maj 2015    Temat postu:

major000 napisał:
Ty twierdzisz że zawieszenie z 2004 roku działa tak samo jak z 2011?

wiadomo ze praktycznie co roku jakies zmiany w zawieszeniach robili, ale przede wszystkim zawias ma byc sprawny(w starych motocyklach nie zawsze jest) i ustawiony adekwatnie do wagi i przeznaczenia moto i to zazwyczaj wystarcza zwykłym hobbystom, zmieniac motocykl tylko dla nowszego zawiasu to jak dla mnie nieporozumienie,
jezdzi u nas koleszka na starej 520 z lagami 43, przebieg moto masakryczny, wszystko wyhuśtane, tył ostatnio chodził mu jakby na samej sprężynie, mimo to mało kto potrafi tak panowac nad motocyklem w powietrzu, na zwalonych pniach czy dotrzymac mu kroku na zakretach i trawersach a jezdzą tu ludki z duzym doswiadczeniem i na róznych swiezych motocyklach, wiadomo im nowsze tym lepsze i jeśli ktoś jezdzi na bardzo wysokim poziomie i go stac to niech bierze nówkę co roku, ale 99% ludzi tego nie potrzebuje ani nie wykorzysta


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Nie 7:46, 03 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin