Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 400 EXC
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rommel




Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zadupie Polski-Rzeszów

PostWysłany: Czw 10:40, 01 Sie 2013    Temat postu: KTM 400 EXC

Czołem

Poza krówką LC4, myślałem o jakimś EXC - nie najmocniejszym świrze, tylko jakimś w miare łagodnym. Jak na tym tle wygląda EXC 400? Bo opinie sa, ze jest strasznie ugłaskany...

Jak z żywotnością, czy na tle swoich silniejszych braci jest jakiś taki bardziej wytrzymały?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:59, 01 Sie 2013    Temat postu:

z łatwością zostawi cie z boląca dupą po odkręceniu manetki - tyle jesli chodzi o ugłaskanie Smile
mięknie jesli chodzi o V 5 i 6 bieg, w koncu to tylko 400
dół silnika jest taki jak i w 525 wiec sie praktycznie nie zużywa, krótki skok też wału i łożysk nie nadwyręża wiec lejesz olej i latasz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rommel




Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zadupie Polski-Rzeszów

PostWysłany: Czw 19:26, 01 Sie 2013    Temat postu:

OK, bo mam do wzięcia w dobrych pieniądzach, stąd moje pytanie - bo wszyscy "525, 525, 525" Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albedro




Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sandomierz

PostWysłany: Pon 22:54, 05 Sie 2013    Temat postu:

Ja ze swojej strony nie zamieniłbym mojej 400 na zadne 525 czy 450 bo mocy ma od groma, dostepna w kazdym zakresie, nie spotkałem sie z terenem w ktorym by wymiekła, ja robie to duzo szybciej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 8:09, 06 Sie 2013    Temat postu:

Bo moc to nie wszystko.
Moja 530 w górach sprawiła więcej kłopotu niż pożytku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Poramańcz dnia Wto 11:15, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:03, 06 Sie 2013    Temat postu:

madart napisał:
z łatwością zostawi cie z boląca dupą po odkręceniu manetki - tyle jesli chodzi o ugłaskanie Smile


Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roberto600




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:56, 20 Lis 2013    Temat postu:

odswieze troche temacik , przejrzałem juz sporo tematow dotyczacych EXC i LC4 opinie sa rozne i ciezko o ustalenie faktow , to prawda ze w EXC 400 latajac po szutrach bez konkretnego palowania wymienia sie oliwe co ok 600/1000 km ? i na tloku mozna przelatac do 500mt to nawet sporo jak coraz wiecej zaglebiam sie w temat, sporo ludzi chwali modele od 2002 do 2007 r czyli silniki na RFS jak sie nie myle jezeli tak jest faktycznie z serwisem przypominam bez hardcoru topienia w bagnach itd to chyba lepiej szukac EXC 400 niz starszej generacji LC4 o calkiem innej charakterystyce itd w sezonie latam praktycznie co drogi weekend wiec nie jest to duzo jakies 3000 km rocznie znalazlem tu fajna sztuke [link widoczny dla zalogowanych]
po XT 600 mysle ze taki wystarczajacy a co do 450 525 to za mocne jak na moje umiejetnosci ma lub mial ktos z was taki model ? prosilbym o przyblizenie jak z czesciami itd sa tylko z OME ? pozdrawiam Robert.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 17:27, 20 Lis 2013    Temat postu:

Roberto600 napisał:
odswieze troche temacik , przejrzałem juz sporo tematow dotyczacych EXC i LC4 opinie sa rozne i ciezko o ustalenie faktow , to prawda ze w EXC 400 latajac po szutrach bez konkretnego palowania wymienia sie oliwe co ok 600/1000 km ? i na tloku mozna przelatac do 500mt to nawet sporo jak coraz wiecej zaglebiam sie w temat, sporo ludzi chwali modele od 2002 do 2007 r czyli silniki na RFS jak sie nie myle jezeli tak jest faktycznie z serwisem przypominam bez hardcoru topienia w bagnach itd to chyba lepiej szukac EXC 400 niz starszej generacji LC4 o calkiem innej charakterystyce itd w sezonie latam praktycznie co drogi weekend wiec nie jest to duzo jakies 3000 km rocznie znalazlem tu fajna sztuke [link widoczny dla zalogowanych]
po XT 600 mysle ze taki wystarczajacy a co do 450 525 to za mocne jak na moje umiejetnosci ma lub mial ktos z was taki model ? prosilbym o przyblizenie jak z czesciami itd sa tylko z OME ? pozdrawiam Robert.



Teoretycznie możesz oliwe co 600km zminiać, ale czym cześciej tym zdrowiej i lepiej dla silnika. Ja u siebie zminiam, co 8mth, co wychodzi jakieś 200km.
Na tłok są ludzie co polatają z 500mth ale ryzyko jest duzo i prędzej przy 510cc, a nie 400. Na 400cc, 300mth to nie powinien byc wyczyn.
Poniżej 2002r, to dalej silnik rfs Razz. Najlepsze wypust to ostati na starej konstrukcji.
Co do zaminności części to do 400.450.520/525 czyli do rfs'ów cześci jest masa i o to nie trzeba się martwić. Serwis także je ma więc luz.
450, 525, 520 ma całkowicie inną charakterystykę silnika ( co tu duzo mówić, czuć różnicę mocy Very Happy, 520, na 4b z gazu na kołu pójdzie, 400cc już nie Very Happy).
Co do sztuki, która wypatrzyłeś wygląda wizulanie ok, ale ciekawe na jakich olejach jeżdżona, co w niej rbione było i ile nalatane ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:19, 20 Lis 2013    Temat postu:

bez jaj olej co 200km w exc ???? w takim wypadku na jeden niedzielny wypad musiał bym brac zestaw na zmiane i gdzies pod drzewem go spuszczać....
normalnie eksploatując, olej zmieniasz co 1000km co po przeliczeniu paliwa według serwisówki wychodzi około 10mth, w modelach 2008-2011r można trochę częściej bo oleju jest 2razy mniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 19:06, 20 Lis 2013    Temat postu:

wójo napisał:
bez jaj olej co 200km w exc ???? w takim wypadku na jeden niedzielny wypad musiał bym brac zestaw na zmiane i gdzies pod drzewem go spuszczać....


Wyjeżdżasz w jeden dzień 8mth ?? Jakoś ciężko uwierzyć... Wink jedna mth to dokładnie 6,66 litra paliwa !!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 19:24, 20 Lis 2013    Temat postu:

KozioŁ napisał:

Wyjeżdżasz w jeden dzień 8mth ?? Jakoś ciężko uwierzyć... Wink jedna mth to dokładnie 6,66 litra paliwa !!


Jak to obliczyłeś ?Smile
U mnie wychodzi mniej więcej ( bardziej mniej niż więcej Wink bo nie liczyłem tego nigdy dokładnie) 5 litrów na 2mth.
I aby nakręcić 2-3 mth wychodzi 'jazdy' 4-5 godzin.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 19:30, 20 Lis 2013    Temat postu:

tyle podaje serwisówka, dokładnie 21 strona dla KTM 525, odnośnie czynności serwisowych.
15 mth lub 100 litrów co daje 1mth=6,66 litra
A teraz Ty napisz jak liczyłeś? Wg licznika mth? Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KozioŁ dnia Śro 19:33, 20 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Śro 19:38, 20 Lis 2013    Temat postu:

Ja w swoim 525 olej zmieniam co 8-10 baków (liczę do rezerwy). Wziąłem sobie przelicznik (wyświetlacz mam nie podpięty), że 1 bak = 1 mth. Nie wiem czy dobrze czy nie, ale przy zmianie olej zachował w miare oryginalny "zielonkawy" kolor (tzn. nie był czarny jak smoła - Motul 300V 15W50) i na sitkach opiłków żadnych nie uświadczyłem. Przy mojej jeździe bak starcza mi na 2dni jeżdżenia, w tym jeden dzień praktycznie od rana do wieczora w terenie i biegi 1-2-3 plus drugi dzień lajtowego latania. Przy jeździe na asfalcie albo na szutrach spalanie diametralnie spada i można zrobić dużo więcej km.

P.S
Jeżeli interesuje Cię EXC 400 to z tego co zauważyłem forumowicz babel sprzedaje swój sprzęt z powodu problemów zdrowotnych. Na forum nie jestem zbyt długo, ale podobno sprzęt naprawde zadbany i robiony pod siebie. Nie wiem do jakiej kwoty chciałbyś kupić sprzęt, ale EXC 400 kolegi z forum jest 3lata młodsze, a między latami 2002-2005 parę zmian zaszło (przynajmniej w EXC 450/525), poprawione zawieszenie, zmienili lekko rame i chyba poprawili mechanizm pompki przyśpieszającej w gaźniku. Pewnie było ich więcej, ale nie pamiętam teraz. No i miałbyś pewny sprzęt, bo na allegro często loteria i teksty typu "przeszedł remont w ubiegłym tygodniu" można sobie w buty wsadzić jak się okaże, że tydzień temu to on tuleje wsadził żeby moto w ogóle odpaliło przy oględzinach.
Tutaj masz link, kwota 12 400zł:
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz odnośnik do tematu:
http://www.ktmracing.fora.pl/ogolnie,8/no-i-po-sezonie-2013-i-raczej-2014,6534.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:58, 20 Lis 2013    Temat postu:

kozioł jesteś w błędzie - mam ksiązke przed nosem i nie widze żadnej wzmianki o motogodzinach Smile co innego godzinach a godzina a mth to jednak co innego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 20:18, 20 Lis 2013    Temat postu:

KozioŁ napisał:

A teraz Ty napisz jak liczyłeś? Wg licznika mth? Wink


Dokładnie tak. Według licznika motogodzin.
Czyli powiedzmy 3 motogodziny wg licznika i spalanie OKOŁO 5 litrów.
Olej też zmieniam wg licznika tj. co 10mth.
Wychodzi mi średnio co 3 niedziele.

Liczenie na 'baki' jest uciążliwe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin