Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 400 exc sie grzeje
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz




Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy

PostWysłany: Sob 19:00, 28 Mar 2015    Temat postu: KTM 400 exc sie grzeje

Witam. dzis przepalilem kata i trysną plynem.
a pracował tylko ta wolnych obrotach. czy mozliwe ze stary plyn sie grzeje. nie wiem którędy lecialo.... jakies propozycje.....???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 19:04, 28 Mar 2015    Temat postu:

jak długo go zostawiłeś na włączonym silniku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Sob 20:35, 28 Mar 2015    Temat postu:

jezeli nie wiesz konkretnie skad płyn to moze opcja jest taka ze wczesniej sprawdzałes stan płynu i podczas nalewania płynu badz odkrecania korka poleciała na chłodnice i te jak sie nagrzały zaczeły dymic.

Napisz dokładniej o co chodzi rozwin troszeczke mysl a napewno pomozemy?

czy chodzi o plame pod motocyklem czy gdzies ci sie zadymiło?,,,,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz




Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy

PostWysłany: Nie 9:05, 29 Mar 2015    Temat postu:

Byłem teraz za dnia sprawdzic skad leci płyn. Po ogledzinach stwierdzam ze przelewem,bo tylko tam były zacieki. Moto pracowało na wolnych obrotach ok 15 min. i jest dosc spora plama płynu pod moto. Chce wymienic płyn na inny o temp. wrzenia do 140 stopni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 9:15, 29 Mar 2015    Temat postu:

Łukasz napisał:
Byłem teraz za dnia sprawdzic skad leci płyn. Po ogledzinach stwierdzam ze przelewem,bo tylko tam były zacieki. Moto pracowało na wolnych obrotach ok 15 min. i jest dosc spora plama płynu pod moto. Chce wymienic płyn na inny o temp. wrzenia do 140 stopni.


nic się nie dzieje ,po 15minut na chodzącym silniku na postoju każdy kat się zagotuje, chyba że ma wentylator,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Nie 9:29, 29 Mar 2015    Temat postu:

Tak jak mowi kristof. za długo stał. wymiana płynu na inny ci nic nie pomoze. lepiej zrob sobie wentylator jak go nie masz bo w lato ci sie przyda. Na forym gdzies jest opisane jak zrobic niewielkim kosztem wydajac 150 ł zamiast 400.

Radziłbym ci przejechac te 50 km i zobaczyc czy stan płynu bedzie identyczny jak przed wyjazdem dla pewnosci


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PiterBaja dnia Nie 9:30, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz




Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy

PostWysłany: Nie 9:33, 29 Mar 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
Łukasz napisał:
Byłem teraz za dnia sprawdzic skad leci płyn. Po ogledzinach stwierdzam ze przelewem,bo tylko tam były zacieki. Moto pracowało na wolnych obrotach ok 15 min. i jest dosc spora plama płynu pod moto. Chce wymienic płyn na inny o temp. wrzenia do 140 stopni.


nic się nie dzieje ,po 15minut na chodzącym silniku na postoju każdy kat się zagotuje, chyba że ma wentylator,


Dziekuje za szybką odp. Uspokoiłeś mnie. Very Happy Ale płyn i tak wymienię na ten do 140 st.C .Moim zdaniem taka firma jak ktm powinna lepiej zrobic moto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 9:40, 29 Mar 2015    Temat postu:

Łukasz napisał:


Dziekuje za szybką odp. Uspokoiłeś mnie. Very Happy Ale płyn i tak wymienię na ten do 140 st.C .Moim zdaniem taka firma jak ktm powinna lepiej zrobic moto.


każde moto enduro/motocross się zagotuje po takim postoju, musisz jechać żeby było chłodzenie ,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:45, 01 Kwi 2015    Temat postu:

KristofSX dokladnie , sa plyny ktore nie posiadaja wody w skladzie i sa do 170 stopni , ale kosztuja kilka stowek za litr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 0:23, 02 Kwi 2015    Temat postu:

Rysiek24 a jak zachowa się nikasil przy takim grzaniu płynu chłodzącego do 140 stopni wytrzyma takie hajcowanie.Pytam z ciekawości.Bo w silnikach diesla (dużych) to widziałem przegięcia pały farba spadała z silnika lub na bagnecie oleju stopił się plastik i spadł do misy olejowej(zagotował się olej w silniku)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 0:30, 02 Kwi 2015    Temat postu:

moim zdaniem to, że płyn się nie gotuje wcale nie znaczy, że nie przegrzewa się silnika, można zalać i koncentratem korek nie puści a po ostrym wyjeździe pierścienie do wymiany;-(
jeśli chcemy mieć pewność, że temperatura silnika jest bezpieczna trzeba założyć wentylator z czujnikiem temperatury.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 7:48, 02 Kwi 2015    Temat postu:

dokładnie, mówienie że KTM kiepsko zrobił moto to bzdura, nikt 15 minut nie stoi w miejscu. trzeba jechać a jak sie jedzie technicznie i wolniej to sie zakłada wentylator

fabrycznie jedynie mozna zmienic w EXC korek na taki od SXa z cisnieniem otwarcia 1.8. ustawienei gaźnika też ma wpływ na grzanie sprzetu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:43, 02 Kwi 2015    Temat postu:

tak na marginesie, jeśli chcecie zobaczyć co to znaczy grzanie się motocykla, to do ciężkiego enduro kupcie sobie crossa (nie ważne z której stajni) jeden lepszy wąwóz i wszystkie zgotowane Wink
moim skromnym zdaniem to właśnie dyskryminuje crossy w enduro;


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:28, 02 Kwi 2015    Temat postu:

ludzie ja bym sie zdziwił ja po 15 min sie NIE zagotował, to nie auto z silnikiem diesla Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz




Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy

PostWysłany: Sob 21:53, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Wiec jak się kata przepala po zimie. Zawszę trzeba odrazu jezdzić ??
Bo mi np. pogoda niezbyt pasuje na jazde Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin