|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Sob 19:00, 28 Mar 2015 Temat postu: KTM 400 exc sie grzeje |
|
|
Witam. dzis przepalilem kata i trysną plynem.
a pracował tylko ta wolnych obrotach. czy mozliwe ze stary plyn sie grzeje. nie wiem którędy lecialo.... jakies propozycje.....???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 19:04, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
jak długo go zostawiłeś na włączonym silniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Sob 20:35, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
jezeli nie wiesz konkretnie skad płyn to moze opcja jest taka ze wczesniej sprawdzałes stan płynu i podczas nalewania płynu badz odkrecania korka poleciała na chłodnice i te jak sie nagrzały zaczeły dymic.
Napisz dokładniej o co chodzi rozwin troszeczke mysl a napewno pomozemy?
czy chodzi o plame pod motocyklem czy gdzies ci sie zadymiło?,,,,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Nie 9:05, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Byłem teraz za dnia sprawdzic skad leci płyn. Po ogledzinach stwierdzam ze przelewem,bo tylko tam były zacieki. Moto pracowało na wolnych obrotach ok 15 min. i jest dosc spora plama płynu pod moto. Chce wymienic płyn na inny o temp. wrzenia do 140 stopni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 9:15, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Łukasz napisał: | Byłem teraz za dnia sprawdzic skad leci płyn. Po ogledzinach stwierdzam ze przelewem,bo tylko tam były zacieki. Moto pracowało na wolnych obrotach ok 15 min. i jest dosc spora plama płynu pod moto. Chce wymienic płyn na inny o temp. wrzenia do 140 stopni. |
nic się nie dzieje ,po 15minut na chodzącym silniku na postoju każdy kat się zagotuje, chyba że ma wentylator,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Nie 9:29, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Tak jak mowi kristof. za długo stał. wymiana płynu na inny ci nic nie pomoze. lepiej zrob sobie wentylator jak go nie masz bo w lato ci sie przyda. Na forym gdzies jest opisane jak zrobic niewielkim kosztem wydajac 150 ł zamiast 400.
Radziłbym ci przejechac te 50 km i zobaczyc czy stan płynu bedzie identyczny jak przed wyjazdem dla pewnosci
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PiterBaja dnia Nie 9:30, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Nie 9:33, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | Łukasz napisał: | Byłem teraz za dnia sprawdzic skad leci płyn. Po ogledzinach stwierdzam ze przelewem,bo tylko tam były zacieki. Moto pracowało na wolnych obrotach ok 15 min. i jest dosc spora plama płynu pod moto. Chce wymienic płyn na inny o temp. wrzenia do 140 stopni. |
nic się nie dzieje ,po 15minut na chodzącym silniku na postoju każdy kat się zagotuje, chyba że ma wentylator, |
Dziekuje za szybką odp. Uspokoiłeś mnie. Ale płyn i tak wymienię na ten do 140 st.C .Moim zdaniem taka firma jak ktm powinna lepiej zrobic moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 9:40, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Łukasz napisał: |
Dziekuje za szybką odp. Uspokoiłeś mnie. Ale płyn i tak wymienię na ten do 140 st.C .Moim zdaniem taka firma jak ktm powinna lepiej zrobic moto. |
każde moto enduro/motocross się zagotuje po takim postoju, musisz jechać żeby było chłodzenie ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:45, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
KristofSX dokladnie , sa plyny ktore nie posiadaja wody w skladzie i sa do 170 stopni , ale kosztuja kilka stowek za litr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 0:23, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Rysiek24 a jak zachowa się nikasil przy takim grzaniu płynu chłodzącego do 140 stopni wytrzyma takie hajcowanie.Pytam z ciekawości.Bo w silnikach diesla (dużych) to widziałem przegięcia pały farba spadała z silnika lub na bagnecie oleju stopił się plastik i spadł do misy olejowej(zagotował się olej w silniku)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 0:30, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem to, że płyn się nie gotuje wcale nie znaczy, że nie przegrzewa się silnika, można zalać i koncentratem korek nie puści a po ostrym wyjeździe pierścienie do wymiany;-(
jeśli chcemy mieć pewność, że temperatura silnika jest bezpieczna trzeba założyć wentylator z czujnikiem temperatury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 7:48, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
dokładnie, mówienie że KTM kiepsko zrobił moto to bzdura, nikt 15 minut nie stoi w miejscu. trzeba jechać a jak sie jedzie technicznie i wolniej to sie zakłada wentylator
fabrycznie jedynie mozna zmienic w EXC korek na taki od SXa z cisnieniem otwarcia 1.8. ustawienei gaźnika też ma wpływ na grzanie sprzetu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:43, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
tak na marginesie, jeśli chcecie zobaczyć co to znaczy grzanie się motocykla, to do ciężkiego enduro kupcie sobie crossa (nie ważne z której stajni) jeden lepszy wąwóz i wszystkie zgotowane
moim skromnym zdaniem to właśnie dyskryminuje crossy w enduro;
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:28, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
ludzie ja bym sie zdziwił ja po 15 min sie NIE zagotował, to nie auto z silnikiem diesla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Sob 21:53, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Wiec jak się kata przepala po zimie. Zawszę trzeba odrazu jezdzić ??
Bo mi np. pogoda niezbyt pasuje na jazde
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|