|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 23:31, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Macie czas patrzeć na te swoje liczniki?
Mój służy mi tylko do zliczania km "wycieczki" i dystansy do następnej wymiany oliwy.
Dla mnie mógłby być pod siedzeniem. Żarcik taki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:09, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Poramańcz napisał: | Macie czas patrzeć na te swoje liczniki?
Mój służy mi tylko do zliczania km "wycieczki" i dystansy do następnej wymiany oliwy.
|
O widzisz jednak do czegoś Tobie jest on potrzebny.
Licznik nie jest mi potrzebny do tego aby wiedzieć ile poleci na prostej, bardziej od obsługi serwisowej. Czasami warto zerknąć kiedy zbliża się wymiana oliwy. W niedziele kolejny raz jadę obejrzeć/ pomacać kata i ewentualnie... Zobaczymy co wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:44, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Byłem widziałem i..... nie kupiłem. Jak na razie.
Dzisiaj oglądałem kolejny raz kata, którego planowałem kupować. Przy drugim podejściu nie było tak sympatycznie. Niby co tu oglądać kolejny raz to samo, ale co kilka par oczy to nie jedna.
Wiec tak Kat prezentował się tak jak wcześniej chociaż wyszły pewne sprawy które przy pierwszych oględzinach umknęły. Parę ugięć tylnej zawiechy spowodowało to że amortyzator pociekł i to dość mocno, wręcz sikało olejem. Klocki przód do wymiany, tylne po wymianie ale za to tarcza zajechana. Łożyska w kołach po wymianie ale chyba z tyłu wstawił z luzem C3 Licznik już wspomniałem, do wymiany + przednia lampa która o dziwo dostała uderzenie od tyłu czyli centralnie w sam odblask, bardzo dziwne a wręcz mało prawdopodobne. Z drugiej strony tłumaczyło by to że licznik jest martwy. Tłumik po wymianie, bo niby po 4 tys. akrap wypalił się. Śmiech . Silnik za bardzo nie chętnie odpalał, po nagrzaniu ok ale przy przygazówie siwucha. Za dobrze to nie wróży. Okazało się że i czapa (głowica) było ściągana czego wcześniej nie mówił, a to chyba dla tego że było widać ruszone śruby. Niby ściągnięta czapa w celu sprawdzenia cylindra oraz tłoka. Z tego co mi wiadomi to żeby ocenić stan tłoka to trzeba zdjąć cylinder. Silnik niby nie rozpoławiany tylko czemu połówki są złożone na sylikon? Twierdzi że tak fabrycznie Kat ma robinie co szczerze nie chce się wierzyć. Nawet jeśli ale na pewno nie w takim wykonaniu, wystający sylikon. Olej niby książkowy wymieniany nawet co 7 zbiorników. Tylko co z tego że wymieniany na jakiś olej z którego nazwą pierwszy raz się spotkałem i której nie potrafię teraz przytoczyć..
Mimo wytkniętych mankamentów cena twardo stoi w miejscu, a do włożenia jest min. 1000zł bez rejestracji i ubezpieczenia. No nic dziękujemy i jedziemy dalej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GaCek dnia Nie 18:59, 29 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 18:56, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
uuu nowa zabawka i zawieh pociekł ? cos nie bardzo ;// co do kół - te łozyska są najlepsze co do połówek - to prawda ktm składam po częsci na silikon. nie walił go duzo i nie na całą uszczelke. w 525 np dawał odrobine w okolicach filtrów oleju. i mozna byłol zauwazyć że to silikon - i ja mam to 100% fabrycznie. po 2 w 525 ( sory że tak to przytaczam) pod pokrywą głowicy tez fabrycznie daje sie silikon bo nie idzie zadna uszczelka.
ale skoro mówisz sprzecik nowy i tyle wad to sie nie ma co pchac ;/ bo pewnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:11, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Motocykl ogólnie ładny chociaż szału wielkiego nie ma. Wiem że nie ma co się spodziewać ideału bo takiego nie ma, ale brak możliwości negocjacji ceny oraz plątanie się właściciela w zeznaniach trochę zniechęca. W tym wypadku słowne zapewnienie o przebiegu 4tys. km jest bardzo podejrzane. No nic szukam dalej bez zbędnych emocji i napalania się, bo gdyby nie pomoc kolegi i brata to z pewnością zabrał bym tą sztukę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 19:57, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Cztery tysiące km i można zamordować każdą maszynę,
Szukaj, szukaj wytrwale. Kolega kupił latem EXCR do remontu, ale właściciel wiedział co w środku i tak opuścił na remont ponad trójkę.
Mega serwis i kat lata jak oszalały. Rocznik 2008.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 20:01, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Czasem lepiej kupić sprzęta taniej ale do podłubania , zrobisz i wiesz na czym latasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 20:27, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | uuu nowa zabawka i zawieh pociekł ? cos nie bardzo ;// co do kół - te łozyska są najlepsze co do połówek - to prawda ktm składam po częsci na silikon. nie walił go duzo i nie na całą uszczelke. w 525 np dawał odrobine w okolicach filtrów oleju. i mozna byłol zauwazyć że to silikon - i ja mam to 100% fabrycznie. po 2 w 525 ( sory że tak to przytaczam) pod pokrywą głowicy tez fabrycznie daje sie silikon bo nie idzie zadna uszczelka.
ale skoro mówisz sprzecik nowy i tyle wad to sie nie ma co pchac ;/ bo pewnie |
Żeby zawias pociekł w takich temp to wystarczy 30sekundowa przejażdżka wokół garażu. Uszczelniacze są twarde, olej gęsty,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 20:28, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Masz rację. Tylko trzeba wiedziesz co kupujesz, za ile i dlaczego. Tego amator nie zrobi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:05, 30 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
GaCek jak mozesz to podaj lin ka to tej sztuki, tak dla potomnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 9:13, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
GaCek napisał: | Parę ugięć tylnej zawiechy spowodowało to że amortyzator pociekł i to dość mocno, wręcz sikało olejem. KŁożyska w kołach po wymianie ale chyba z tyłu wstawił z luzem C3 |
To normalne w temp poniżej -10 st
A łózyska to nawet trzeba dawać z luzem C3 moze piasta wyrobiona albo tulejki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:45, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
To ten sprzęt. Jak ktoś umie to niech zarchiwizuje aukcje bo za parę tygodni nie będzie już wiadomo co za kat.
Może i temperatura zrobi swoje w kwestii cieknącego amorka, ale bez przesady uszczelnienie ma za zadanie uszczelniać tak samo przy +10 jak i - 10C. Jakoś przód nie pociekł, jedynie tył, co nie zmienia faktu że amorek dostał ostro w dupę. W momencie gdy pociekł nie trzeba było próbnej jazdy, wystarczyło 2 razy usiąść.
Wiem jak "wyglądają" łożyska z luzem C3, ale to co widziałem, bardziej wyczułem na pewno kwalifikowało się do wymiany, mimo że gość twierdził że są po wymianie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw 11:42, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Co do amora nie masz racji.
Ziomek kiedyś odebrał amor po tuningu pod wagę (setting) i caly kpl serwis amorów, przód tyl. Wydał na to ponad tysiaka, chciał się przejechać, wyszedł przed garaż przy ujemnej temp, wskoczył na moto i nagle na ziemi caly olej.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrekws
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:39, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tez ogladalem to ogloszenie, zanim kupilem mojego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 15:06, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ja przy temp -5 pojechałem na myjnie z ciepłą wodą jak tylko wyjechałem z myjni zgubiłem część oleju potem sie uszczelniło po kilku minutach jazdy straciłem po około100-150 ml z kazdej z lag
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|